monkeyhub Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hei! Skal kjøpe bryllupsgave til en kollega. Er ikkje så flink til å kjøpe gaver, så lurer på hva du likte best av det du fikk til ditt bryllup? Paret har ikkje lagt ut ønskeliste...har bodd sammen i flere år og har alt de trenger til huset. Noen som har gode tips?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hei! Skal kjøpe bryllupsgave til en kollega. Er ikkje så flink til å kjøpe gaver, så lurer på hva du likte best av det du fikk til ditt bryllup? Paret har ikkje lagt ut ønskeliste...har bodd sammen i flere år og har alt de trenger til huset. Noen som har gode tips? Kommer ann på hvor mye du har tenkt å bruke på bryllupsgaven. Har selv gitt gavekort hos kitch'n, tilbords eller Christiana Glassmagasin eller kokebok til kollegaer som har giftet seg.
Jade Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Har de noe hobbyer? Et spill kanskje? Gavekort på reisebyrå?
lilleGrethe Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Hva med et par flasker god vin? Hvis de liker vin er det gaver som blir borte, og settes pris på av dem som "har alt". Hvis dere er flere kolleger som skal i bryllupet kan dere jo evt spleise på en kasse. Jeg tror polet har fine gaveesker i tre som man kan bruke til spesielle anledninger.
Lunamamma Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Jeg hørte et skrekkeksempel fra ei inne på et anna forum; de hadde fått gavekort på til sammen 23.000 på Christiania Glasmagasin! Så mitt tips er at hvis du skal kjøpe gavekort; gjør det på feks Elkjøp eller feks en spaklinikk. Det fins alltid en kjøkkendings det går ann å kjøpe på Elkjøp, og jeg og min forlovede ville i allefall blitt kjempeglade for gavekort på spa! Det er noe en gjerne ønsker å oppleve, men som man kanskje ikke har råd til å prioritere i hverdagen. Dette forutsetter selvsagt at brudgommen er interessert i sånt, og at du evt har noen å spleise med. Jeg tror jeg ville fokusert på opplevelser til noen som har alt, men det med kokebok var heller ikke dumt!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Den beste gaven vi fikk (bortsett fra at det var så mange mennesker som kom, en så bra fest, så flotte taler, osv, klisjé, men sant!!) var mørkeromsutstyr, da vi er fotointeresserte, og et maleri. Det første kan du jo ikke bare gi til hvem som helst, og koster dessuten en del, og et maleri er risky (og kan også være dyrt). Men det var nå svaret på overskriften i alle fall. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå