Lille Rosa Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hei Jeg skal ha perleranheng i ørene (ganske enkle) og et perlekjede. Lurer da på om jeg bør ha et armbånd i tillegg.. Isåfall må dette også være perler slik at det matcher, men er redd det blir for mye. Går det fint å droppe armbånd eller blir dette rart?
Jade Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg hadde ikke armbånd. Det tenkte jeg rett og slett ikke på. Ingen som så rart på meg, ihvertfall
Coriander Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 'Less is more' er ofte passende når det gjelder brudesmykker. Du har jo uansett buketten å pynte håndområdet med, så det går nok helt fint uten armbånd.
Jade Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 OG giftering + evt. forlovelsesring og lekre negler
lilleGrethe Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Jeg synes ofte det blir mye med både armbånd og kjede i tillegg til øredobbene. Du blir helt sikkert flott uansett!!
Lille Rosa Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 Godt å høre at dere backer up tankene mine Da er det en mindre ting å handle/tenke på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå