Troyamin Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Noen som har noen linker eller tips til hvor jeg kan få sydd drømmekjolen rimelig? Dvs at jeg har budsjett på 5000-6000,- for en kjole. Jeg vet hva slags kjole jeg vil ha, men jeg kan så absolutt ikke sy.
Spent brud Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 om du har en kjole du har lyst på (merke) så kan du søke på finn.no og se om noen skal selge "din kjole". Fant min der til under halv pris og fikk med underskjørt og slør :gjeiper:
FireFairy Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Har du bilde, kan du også få noen til å sy den etter mål på ebay. Jeg har bestilt min der og betalte under 1000,- inkl frakt.
Troyamin Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 om du har en kjole du har lyst på (merke) så kan du søke på finn.no og se om noen skal selge "din kjole". Fant min der til under halv pris og fikk med underskjørt og slør :gjeiper: Jeg skal ha sort og rød kjole. Har til nå ikke funnet noen på finn.no Har du bilde, kan du også få noen til å sy den etter mål på ebay. Jeg har bestilt min der og betalte under 1000,- inkl frakt. Er ikke det en stor risk å ta? Tenk om en ikke får kjolen innen du skal gifte deg? Har funnet en kjole hos Jeannie Nitro men vet ikke om jeg tør bestille over nett. Takk for svar
FireFairy Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Er ikke det en stor risk å ta? Tenk om en ikke får kjolen innen du skal gifte deg? Har funnet en kjole hos Jeannie Nitro men vet ikke om jeg tør bestille over nett. Takk for svar Hvor lenge er det til du gifter deg da? Jeg bestilte min kjole 2.mai og da hadde jeg på forhånd spurt om de kunne sy den så jeg hadde den innen 4 uker (gifter oss 19.juni og ville ha den litt før slik at jeg slapp å være så nervøs). Det var ikke noe problem sa de, jeg hadde kjolen på døren 12. mai tror jeg. Det gikk mye fortere enn jeg hadde forventet, men jeg hadde klart å venta 4 uker også. Jeg var jo litt nervøs, for ikke kjente jeg de jeg bestilte hos og kjolen måtte forhåndsbetales. Men på ebay så kan du lese igjennom positive og negative feedback, pluss at jeg leste her inne på KG om flere som hadde bestilt den der og vært fornøyd. Noen måtte vente 2 mnd på kjolen, men forhører du deg på forhånd, er de nok ganske greie og syr den fort. Men for en tusenlapp, er det ikke verdt det når du får drømmekjolen i dine mål? Særlig kanskje siden du ikke finner den ellers innen budsjettet ditt?
mack Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Noen som har noen linker eller tips til hvor jeg kan få sydd drømmekjolen rimelig? Dvs at jeg har budsjett på 5000-6000,- for en kjole. Jeg vet hva slags kjole jeg vil ha, men jeg kan så absolutt ikke sy. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...-1483808938.jpg prøv denne linken her. masse fine kjoler for 3800 kr
Anglofil Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Jeg fikk min kjole skreddersydd i Kina, etter å ha kjøpt kjole over eBay. Sendte bare målene mine, og en måned senere var den sendt hjem til meg. Kostet meg 1000 kr, og er er kjempefornøyd, for kjolen er aldeles nydelig. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå