Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #22 Skrevet 27. juli 2003 Næmmen så koselig da!! :D Venter på mer detaljer når det skjer..!
Skusla Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #23 Skrevet 27. juli 2003 Hei hei! :D Ingenting har skjedd enda nei.. Ikke vet jeg når han har tenkt å gjøre det heller... Aaaaaarggh.... Jeg HATER Å VENTEEEE... :blunke: Vi hadde oss en lang prat i går når jeg kom hjem fra byen. Vi ble sittende på stua å prate, så plutselig begynte vi å prate om oss to. Om hvor godt vi har det sammen. Da fortalte han meg at dette var så spesielt. At han ikke hadde trodd at ett forhold kunne være så godt, og hvor en forskjell dette var fra tidligere forhold han har hatt. Han sammenligna de tidligere forholdene sine med fjortisforhold, hvor man bare er sammen for å være det. Han sa videre at det er noe med meg. Noe som gjør at man bare må bli glad i meg, og at han bare blir mer og mer forelsket i meg. Han sa at han brukte å sitte på jobb, se på bildet av meg som han har på kontorpulten sin, og kjenne en god varme i magen.. Slik hadde han ikke hatt det før. Han sa også at jeg er den han kunne tenke seg å tilbringe hele livet sammen med.. At det var ikke en tvil hos han, og at han var så sikker på det som han aldri hadde vært før. " Jeg elsker deg så hjertet hopper sånn jeg må være forsiktig så jeg ikke pådrar meg ett hjerteinfarkt" sa han å gliste... Dere aner ikke, det bare rant ut av han.. Like før jeg letta her jeg satt, og jeg er sikker på at hadde jeg ikke hatt ører, hadde smilet mitt gått trill rundt. Det ALLER deiligste med alt han fortalte er at jeg har det på samme måte. Jeg VET hva jeg vil, og jeg vet at dette er den jeg vil ha.. Så nå er jeg enda mer sikker på at det er dette jeg vil. Jeg vil ha HAN! Jeg kan ikke se for meg en fremtid uten han.. Ettersom jeg har vært syk hele den tiden vi har vært sammen, så er dette enda mer utrolig. Jeg er så heldig! Mange andre hadde sprunget den andre veien de hadde hatt flammer ut av rumpa hadde de kommet inn i livet mitt, som han gjorde. Ikke mange hadde blitt hos meg, uten å klage, uten å mukke og uten å engang tenke på å stikke. Det forteller meg for en utrolig fin mann jeg har fått meg. Å leve som jeg gjør, med så mye smerte, som ALDRI går bort, og reiser til og fra Rikshospitalet, lege, sykehuset her, St.Olavs osv osv. Medisiner og sprøyter, begrensa ting jeg klarer å gjøre, mye avlyste planer pga at jeg ikke kommer meg opp av senga, er veldig veldig tungt. Å enda så plager det ikke han det minste. Nei jenter, jeg har funnet den RETTE.. Den som mange ønsker og håper de kommer til å møte, og noen er så heldig å møte. Han jeg vil bli gammel med, for å bruke hans ord: Den jeg vil bli gammel og skrukkete sammen med, den jeg vil sitte på en benk sammen med å nusse når vi er nitti... :D Jeg må ha gjort NOE godt da, ettersom jeg fikk han dumpende inn i livet mitt... Jeg håper det skjer snart jeg nå! Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.. Kanskje jeg skal hinte litt??? Hehe, sånn helt uskyldig liksom.. Kanskje jeg finner ut av noe? Eller blir det for dumt?? Huff, det er vanskelig å vente! Å når man i tillegg er så utålmodig som det JEG er, ja da er det en styrkeprøve delux... Takk for koselige meldinger i alle fall.. Alle av dere! Dere er så snille og koselige hele gjengen jeg blir helt rørt her jeg sitter! Å jeg er glad jeg delte det med dere.. Klarte ikke holde det for meg selv lenger.. (Hadde faktisk mest lyst å skrike det ut over hele byen da men... )
Arwen Skrevet 27. juli 2003 #24 Skrevet 27. juli 2003 Jeg fikk faktisk klump i halsen når jeg leste dette. Så utrolig bra at dere har truffet hverandre. Tror ikke alle er så heldige å møte sin rette, men utfra det jeg leser ser det ut som dere har gjort det. Gleder meg til å lese nryllupsdagboken din regner jo med at den kommer snart :D
koldbruna Skrevet 27. juli 2003 #25 Skrevet 27. juli 2003 Gratulerer så mye og det høres ut som du har funnet drømmemannen. Ønsker dere lykke til vidre. klem til deg koldbruna
Gjest La Guapa Skrevet 28. juli 2003 #26 Skrevet 28. juli 2003 :D Du har funnet gull,..... og det har han også. Lykke til med ventingen. Jeg så på en nyyyydelig ring sammen med min forlovede (før han fridde). Den var utstillt i vinduet hos en gullsmed i byen.Den var så vakker. Han spurte om jeg trodde den ville vært en fin giftering. Det var ikke fritt for at jeg hadde sommerfugler i maven neste gang jeg skulle se i vinduet....og den var borte! 10 dager senere fridde han og vi gifter oss om tre uker! La Guapa
Skusla Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #27 Skrevet 29. juli 2003 Siste nytt: I går fikk jeg tilsendt en link av en brudekjole av en venninne.. Akkurat når jeg satt å sukket og så på den, kom sambo inn.. "Hva sitter du og ser på da?" sa han mens han gliste.. "SE på den da"sa jeg.. Har ikke du tenkt å fri snart, så jeg også får begynne å se på slikt, sa jeg og blunka til han.. HVORPÅ HAN GLIIIISER STOORT OG SIER : DET SKAL IKKE DU BRY NESA DI MED DU.. MEN DET ER BARE Å BEGYNNE Å KIKKE PÅ KJOLER DET... :o Så jeg spøkte litt med det, og sa: Ja du mener det? Tror ikke jeg orker begynne å kikke før jeg evt vet om jeg skal gifte meg.. SÅ sier han: Som sagt, bare kikk i vei du, vennen min.. Å SÅ BARE GIKK HAN!!! :o Å der satt jeg.. Med haka nedpå magen en plass, øyne så store som tefat, kulrunde utstående som en fisk... Hva POKKER???? tenkte jeg.. Å dere skulle SETT DET GLISET!!!! ------> Oy oy oy.... Å dessuten, en av salongene de har driver med salg av brudekjoler, å han sa tilfeldigvis en gang tidligere at jeg skulle få plukke ut DEN kjolen jeg ville.. De bestiller fra litt rundt omkring i verden og her til lands. Så nå kommer visst hinta på rekke og rad her.. Men nå VIL JEG IKKE HA FLER HINT. JEG KLARER IKKE MEEEEER... Få ut finger'n nå, sambo!!!!!! :blunke: Hjelp meg da noen, så jeg ikke flyr avsted som en annen bestemor Skogmus her.... ( teltplugger ønskes! )
Snorkie Skrevet 29. juli 2003 #28 Skrevet 29. juli 2003 Noen tvil om at du blir gift er det vel ikke Ellers får du vel bare smøre deg med tålmodighet (selv om det ikke er så lett) :D
Skusla Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #29 Skrevet 29. juli 2003 http://www.rogaland-teater.no/newsread/Rea...D=2&DOCID=10026
MarianneE Skrevet 29. juli 2003 #30 Skrevet 29. juli 2003 Jeg tror jeg hadde gått fra vettet! Vente og ikke minst liiiiiide i stillhet! Utrolig koselig og lese om innlegget ditt der su skrev om samtalen dere hadde. Fikk klump i halsen og ble helt rørt, jeg! Han høres ut som en herlig mann. Dere får det nok godt sammen!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #31 Skrevet 29. juli 2003 syns det er litt patetisk og ivrig og fortelle alle her inne om ett frieri som ennå ikke har funnet sted. Du burde kanskje roe deg litt, til han faktisk har fridd. Så ivrig som du er nå, kanskje du skremmer ham bort................ Det er vell også hyggeligerer å ta av etter frieriet enn før, for når han da først har fridd har du allerede spredd din entusiasme.....
MarianneE Skrevet 29. juli 2003 #32 Skrevet 29. juli 2003 syns det er litt patetisk og ivrig og fortelle alle her inne om ett frieri som ennå ikke har funnet sted. Du burde kanskje roe deg litt, til han faktisk har fridd. Så ivrig som du er nå, kanskje du skremmer ham bort................ Det er vell også hyggeligerer å ta av etter frieriet enn før, for når han da først har fridd har du allerede spredd din entusiasme..... Også SÅÅÅÅÅ glade vi er andres vegne, da!!!
Skusla Skrevet 1. august 2003 Forfatter #33 Skrevet 1. august 2003 Vel, la meg si det på den måten da Gjest. OM du hadde hatt den følelsen som jeg har nå.. Om du hadde gått og vært syk nå i snart to år, hatt det forferdelig tungt, og trist. Å en SÅPASS stor glad nyhet hadde kommet deg for øret; Hadde ikke du blitt glad???? Hadde ikke du villet dele det med noen? Endelig skjer det noe deilig, noe spennende og noe godt.. Sånne innlegg gjør fryktelig vondt... Du såra meg! Patetisk`??? Patetisk er å gå inn å komme med sånn oppgulp som du gjør her.. Hva pokker vet du om meg???? Tror du jeg går sirkulerer om min kjære og spør og graver???? Skremme han bort???? Det hadde jeg ikke klart om jeg sto på hodet og dreit kattunger i vinkel.. Så det trenger jeg IKKE bekymre meg om. Jeg har lyst å ROPE det ut over hele verden, jeg er lykkelig og jeg VET ett frieri kommer til å skje. Det er bare at jeg ikke vet NÅR. Å jeg gleder meg til DET SKJER. Er det noe galt i det??? Jeg overhørte han dessverre, å som jeg skrev tidligere, så skulle jeg HELST ikke ha hørt det, grunnet at overaskelsen er litt ødelagt. Men det blir fremdeles en overaskelse, for jeg vet hverken NÅR eller hvordan han skal gjøre det. Å når det skjer, kommer jeg til å måtte holde meg fast, og tårene kommer til å siiiile, uansett. Han VET ikke at jeg vet det. Han kommer heller ikke til å FÅ VITE AT JEG VET DET. Jeg har ikke tatt av, så langt derifra... Jeg har opplevd nok i mitt liv til å vite at man IKKE skal ta av før ting er definitive. Men jeg er GLAD. Jeg er LYKKELIG. Å jeg er entusiastisk fordi det er DRØMME-MANNEN min som tenker på å fri til meg. Hva er galt med det??? Tror du ikke at jeg kommer til å bli ENDA gladere NÅR det skjer? Hva er galt med at jeg viser litt glede? At jeg gjerne vil dele det med en gjeng som jeg liker? Med en gjeng som jeg tilbringer Nett tid sammen med, som jeg føler at støtter meg, og som er glade på mine vegne. Jeg har enda ikke fortalt det til en sjel utenom her.. NETTOPP fordi jeg ikke tar av. At du kommer inn, i min tråd, for å skrive slik du gjør vitner om en sår sjel, som ikke har annet å gjøre enn å gørre ut av seg kommentarer.. Jeg er glad jeg... Å det har jeg ALL grunn til å være.. Gå ut å let du også, så forstår du hva jeg snakker om.. Forstår hvordan jeg har det.. Hvis du er VIRKELIG VIRKELIG HELDIG.
frosken Skrevet 1. august 2003 #34 Skrevet 1. august 2003 Du har god grunn til å være glad. Og faktisk god grunn til å ta litt av også om du måtte føle for det. Jeg er glad du delte det med oss - slike tråder er utrolig koselig å lese. Du får holde oss oppdaterte. Jeg gleder meg til å lese mer om hvordan og når dette skjer. I mellomtiden kan du glede deg til et av de mest fantastiske øyeblikkene i livet. (og ja - du kommer til å bli enda mer lykkelig da. Jeg ante også at han snart kom til å fri en stund før han gjorde det - det ble ikke mindre overraskende og flott av den grunn)
Skusla Skrevet 1. august 2003 Forfatter #35 Skrevet 1. august 2003 Tusen takk for gode ord Frosken! Satt pris på de nå... Jeg går ikke tenker på dette 24/7.. Jeg GJORDE det med en gang jeg fikk vite det, men jeg holder meg på bakken.. Det skjer når det skjer liksom.. Å det kommer til å være en dag jeg ALDRI glemmer selvsagt. :D Er glad jeg... For jeg er så sikker på at dette er det jeg vil. Å det ser jeg hverken på som patetisk eller dumt!
meta Skrevet 1. august 2003 #36 Skrevet 1. august 2003 Om det hadde vært meg, hadde jeg tatt av jeg! Det er jo bare superromantisk og koselig. Gleder meg til å høre hvordan han frir :D "Førgratulasjonsklem" fra Meta
*nora* Skrevet 1. august 2003 #37 Skrevet 1. august 2003 Så hyggelig og romantisk, Skusla!! Er så glad på dine vegner. Mannen din (to be... :blunke: ) høres kjemperomantisk ut! Gleder meg til å høre mer om frieriet!!
Eowyn Skrevet 1. august 2003 #38 Skrevet 1. august 2003 Noen gjester er visstnok ALLTID ute etter å ødelegge koselige tråder! Men denne skal ikke få bli ødelagt! Skusla, jeg er så glad på dine vegne, og venter i spenning sammen med deg. Du har all rett til å være opp i skyene glad, det hadde jeg også kommet til å blitt hadde jeg opplevd det samme som deg!!! Så ikke bry deg om "gjestens" patetiske kommentarer, la henne bare være misunnelig. Gleder meg til å høre om frieriet ihvertfall!!! Stor klem fra meg
Skusla Skrevet 1. august 2003 Forfatter #39 Skrevet 1. august 2003 Takk alle dere ... :D Snille er dere, og det varmer! Nei, jeg sier det en gang for alle: OM NOEN HAR NOE STYGT OG SI, SÅ HOLD DERE UNNA TRÅDEN MIN. Dette er en KOSELIG tråd, en tråd jeg starta for at jeg var lykkelig og for jeg er glaaaaaad.. Å det syns jeg faktisk jeg har ALL grunn til.. :D Så da kan den få lov å forbli positiv og en hyggelig tråd. Om noen har noe negativt, så send meg en pm eller start egen sure-tråd....
Gjest ikke innlogget Lula Skrevet 1. august 2003 #40 Skrevet 1. august 2003 Så koselig Skusla. Regner med du er rimelig spent nå :-) Det blir sikkert flott når han endelig frir. Selv ble jeg fridd til på søndag. Har håpet en stund på at det skulle skje, og det er VELDIG hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå