fuerza Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har kjøpt ørepynt med stang på 3-4 mm, altså tykk. Regner med at hullet utvider seg om jeg går med dem lenge. Var ikke lett å få presset dem inn... Kan utvidede hull trekke seg sammen når jeg ikke lenger går med den tykke ørepynten, eller er de for alltid forstørret?
angeleyes Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hvis du går med dem lenge av gangen kan hullet utvide seg for alltid ja. Du drar på en måte hullet nedover slik at det gror. Jeg er veldig redd for å ha for tunge øredobber etter at ei venninne av meg splittet øreflippen i to!
fuerza Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 (...) Jeg er veldig redd for å ha for tunge øredobber etter at ei venninne av meg splittet øreflippen i to! Oi, hørtes ikke godt ut
angeleyes Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Oi, hørtes ikke godt ut Det så ikke noe særlig godt ut heller. Har fått helt skrekken for øredobber som strekker hullet etter det der. Skal sies ut hun var veldig uforsiktig da.
zooo Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 hullet vil som oftest gå tilbake og nesten ikke vises om du ikke går over 12 mm
Gjest Gjest_Veronika_* Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Jeg har kjøpt ørepynt med stang på 3-4 mm, altså tykk. Regner med at hullet utvider seg om jeg går med dem lenge. Var ikke lett å få presset dem inn... Kan utvidede hull trekke seg sammen når jeg ikke lenger går med den tykke ørepynten, eller er de for alltid forstørret? Så lenge du ikke sprengte hullet når du gjorde det, så skal det trekke seg igjen. Hadde store tunneler veldig lenge, gikk ett år uten og nå måtte jeg igang med ny utviding
sebra Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 så det gikk tilbake til helt vanlig størrelse?sånn at du kan bruke vanlige øredøbber uten at de detter ut?
Lapetos Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Å utvide hull i ørene har blitt praktisert av mennesker lenge. Jeg for min del synes det kan være veldig fint Men det spørs jo om det er det du prøver på da, såklart, eller om det bare var et "uhell"
Vera Vinge Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Jeg vet ikke om det blir helt sammenlignbart, men jeg tok en gang et hull rett ved siden av et jeg trodde var gjengrodd. Det var det ikke, og jeg vil tydeligvis for alltid ha et litt ekstra stort hull på venstre øre. Det betyr f.eks. at jeg ikke syns jeg kan gå uten et eller annet i ørene, fordi jeg ikke syns det er helt nydelig (antakeligvis bare jeg som legger merke til, men). Vet som sagt ikke om det blir helt det samme.
Eplefe Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 hullet vil som oftest gå tilbake og nesten ikke vises om du ikke går over 12 mmKremt. Ikke så høyt millimetertall. "Point of no return" går ved syv-åtte millimeter, etter det vil nok hullet krympe merkbart, men ikke gro helt igjen eller bli "usynlig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå