dwood333 Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hei har vært i tiretteleggingsmøte med jobben, men sa de ikke hadde noe å hjelpe med.. det jeg lurer på er, hvordan funker et driftsmøte??? sikkert dumme spørsmål,men jeg vet jo ikke:)
Tonka Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hmm... Jeg er helt grønn på dette området selv, men hos oss er driftsmøtet til for å ta opp saker som gjelder den generelle driften av arbeidsplassen vår. Problemer som påvirker selve bedriften, endringer o.s.v. Et tilretteleggingsmøte høres jo ut som et møte for å finne ut av hvordan arbeidsplassen din kan tilrettelegge jobben din sånn at du kan utføre den (best mulig). Har du vært, er du eller er du i ferd med å bli sykemeldt? I så fall tror jeg ikke at driftsmøtet er helt stedet å ta opp sånt, be heller om et nytt tilretteleggingsmøte, for eksempel med en som er høyere opp i systemet enn din nærmeste sjef. Men som sagt, jeg er langt fra noen ekspert...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 jeg hadde tilretteleggings møte idag, da vi fant ut arbgivern ikke hadde noe jobb og tilby..og jeg skulle prøve å få jobb en annen plass innen bedriften,men så ringer direktøren idag og sier vi må ha et driftsmøte??????????? er det så vanskelig å forstå at jeg er sykemeldt liksom, det er ikke med vilje, jeg blir veldig provosert .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå