Sniktitt Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hei Dette er utrolig søkt, men jeg prøver uansett:) For mange mange år siden så jeg en musikkvideo på TV med en sang som jeg falt totalt for. Problemet er bare at jeg husker aldeles ikke hva sangen heter eller gruppen/artisten. Og det verste er at jeg hører en del av sangen i hodet men klarer ikke å synge den riktig. Jeg vil tro den er fra 80-tallet (kan hende tidlig 90). Det er en dame som synger. I videoen tror jeg hun er to personer, en snill og en slem. Den snille synger til en mann som ligger for døden på gulvet. Og hun synger nå sånn som: stayyy wiiith meee E E.... hehe... en god del av sangen...og så kommer den slemme som synger endel mørkere og tøffere. Jeg blir gaaaaal av å ikke vite hvilken sang dette er!!!! Vet du?
Sniktitt Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 JADDA!! Der har vi den!!! :D TUUUusen takk!!
Yvaine Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 I all verden... Denne sangen har jeg gått og tenkt på i flere uker nå og lurt på hva den heter!! Takk!! :D
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Så morsomt! Alltid er det noen som finner frem gode kjente sanger som man har glemt av selv.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Kom på en ting mens jeg mimret... og da måtte jeg lete litt på youtube. French and Saunders har jo alltid gode
Sniktitt Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2009 HAHAHAHA!!! Ja DEN har jeg sett før men glemt helt av!!! Fikk skikkelig flashback fra når jeg var liten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå