Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

innledning: jeg er 18 år og sammens med en som snart er 20. vi har vært sammens i 2 og et halvt år.

vi har flyttet sammen for ett par mnder siden.

problemet er: jeg har prøvd å slå opp med han flere ganger i begynnelsen da vi var sammen fordi det var noe som ikke stemte.

hva som er grunnen til at jeg spør om råd: Jeg spørte om jeg kunne gå inn på en bruker profil som han fikk meldinger av hele tiden på hotmailen. veit ikke hvem det er sa han. joda jeg fant ett passord. dette er inne på deiligst.no som han har mange profiler.

der var det bilde av ei jente som liksom var brukeren, halv naken.. jeg sjekket alt som har skjedd helt til grunnen, han må ha lagd denne da han var 14

men så spørte jeg om jeg kunne "snoke"på enn annen av brukerene hans, gjør som du vil, for det gjør du altid fikk jeg smelt i tryne. jeg har ikke passordet uansett. neivel, gjør det sammen med denne profilen finner passordet, logger meg inn. greit nok, men da jeg sjekker innleggene. han har skrived intime meldinger med mange inne på deiligst.

hva som skjedde videre.

det var sånne meldinger som:t skal du komme så kan vi være syke sammen og sånt. og å du var driiit søt. og hva får jeg for 50 pong a? og masse sånt, jeg blei sint på han. men det hjalp ikke, jeg spørte hvorfor han gjorde detta? det var trossalt da vi hadde vært sammen i mange mnd. nei veit ikke jeg,, men jeg vil ha svar sa jeg, nei kansje fordi du er så sur hele tida smallt det fra han. hæ hva mener du?? etter på da jeg spørte igjen så sa han at han ikke viste hvorfor han skrev det

jeg har grini i hele dag og i går. er helt fortvila.

hva skal jeg gjøre, skal jeg gå fra han ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Complex
Skrevet

Han skrev dette til jenta nå elelr for et par år siden?

Jeg hadde ikke tillatt en gang at typen hadde en profil på en slik side. Det er jo en ren sjekkeside for SINGLE

Skrevet
Han skrev dette til jenta nå elelr for et par år siden?

Jeg hadde ikke tillatt en gang at typen hadde en profil på en slik side. Det er jo en ren sjekkeside for SINGLE

jeg var inne å kikka på profilen hans i går da det smalt fra han at jeg gjør som jeg vil( et tegn på at han hadde noe å skjule)

men i går var jeg inne å så på innleggene som han og andre hadde skrevet. datoen på de intime meldingene er datert ca 4-5 mnder etter vi ble sammen.

nei var det jeg sa til han. men han svarte ikke. ( han satt og så tv og latet som han var opptatt)

Gjest Mallan
Skrevet

Som oftest når man ligger inne på deiligst.no, vil man gjerne ha positiv oppmerksomhet. Kanskje han er usikker på seg selv rett og slett, og vil ha positive tilbakemeldinger fra andre mennesker? Det kan hende det er noe av grunnen. Men kanskje også at dette er litt forbudt, og derfor blir det spennende eller liknende.

Hvis han ikke har skrevet noe der inne på 2 år, så kan det kanskje være litt dumt å rippe opp i det nå? Men hvis han har skrevet i det siste, synes jeg du kan ta det opp. ikke være sur, men si at du ble såret over det du fant. Si at du er oppriktig lei deg for at du har snoket på hans sider, men at det du fant stemte med dine betenkeligheter. En prat går bedre for seg hvis du ikke er agressiv og nedlatende. Prøv å snakk med ham om hvorfor han gjorde/gjør det, og si at sånn vil du ikke at det skal være.

Handler det om usikkerhet hos ham, kan du prøve å hjelpe ham ved å gi han mye ærlig ros og fine tilbakemeldinger. fortelle han hvorfor du liker ham, og hva som gjør at dere har vært så lenge sammen osv.

eller? :sjenert:

Skrevet

Han virker ikke som den personen mot meg.. eneste jeg har lurt på om jeg skulle gjøre det slutt i begynnelsen, (jeg stolte liksom ikke på han) han sier aldri: ntåå så søt du er. han vil ikke lenger ligge med meg. jeg får altid høre: nei ikke nå. nei vi tar det etterpå osv, da jeg spør om ting mer en 2 ganger blir han drit sur på meg

skal jeg gjøre det slutt? eller blir det for teit å gjøre noe med det nå. det er jo trossalt litt over 2 år han skrevi slike ting som : du er søt og du er sikkelig deilig osv... til andre jenter...jeg veit ikke om han driver med slikt forsatt eller hva.. i tillegg var passordet til denne brukerprofilen navnet på ei han likte.. hvorfor bytta han ikke?

er dette typisk gutter?

Skrevet
Som oftest når man ligger inne på deiligst.no, vil man gjerne ha positiv oppmerksomhet. Kanskje han er usikker på seg selv rett og slett, og vil ha positive tilbakemeldinger fra andre mennesker? Det kan hende det er noe av grunnen. Men kanskje også at dette er litt forbudt, og derfor blir det spennende eller liknende.

Hvis han ikke har skrevet noe der inne på 2 år, så kan det kanskje være litt dumt å rippe opp i det nå? Men hvis han har skrevet i det siste, synes jeg du kan ta det opp. ikke være sur, men si at du ble såret over det du fant. Si at du er oppriktig lei deg for at du har snoket på hans sider, men at det du fant stemte med dine betenkeligheter. En prat går bedre for seg hvis du ikke er agressiv og nedlatende. Prøv å snakk med ham om hvorfor han gjorde/gjør det, og si at sånn vil du ikke at det skal være.

Handler det om usikkerhet hos ham, kan du prøve å hjelpe ham ved å gi han mye ærlig ros og fine tilbakemeldinger. fortelle han hvorfor du liker ham, og hva som gjør at dere har vært så lenge sammen osv.

eller? :sjenert:

takk for svaret, jeg sier at han er fin og pen og sånt, da sier han at han er stygg.

har tenkt på det samme at det kan være at han vil ha oppmerksomhet

men jeg har en misstanke om at det pågår muffins for han er blitt veldig agressiv.

før så var han skikklig snill og altid blid, har sakt til han at han har forandra seg noe veldig, da får jeg kjeft om at det er min skyld osv at han er sur og sint og er ikke måte på hva jeg får skylda om.

Gjest D-shol
Skrevet

Hvis dette deiligst.no-greiene skjedde før dere var sammen, ville jeg ikke holdt det mot ham. Hvis det skjedde etter, er det noe som ikke er riktig.

Kommunikasjonen er roten til et godt forhold og han vil jo ikke prate, så jeg skjønner at du blir sur. Spør ham om en prat, og om han sier nei fordi du er sur, så si at du ikke skal være sur, du vil bare vite hva som foregår.

jeg får imidlertid følelsen av at han har noe å skjule og at han ikke er helt forpliktet til deg, siden han ikke vil prate, ikke vil ha sex og er agressiv, det er ikke noe godt utgangspunkt for et forhold.

Skrevet
Hvis dette deiligst.no-greiene skjedde før dere var sammen, ville jeg ikke holdt det mot ham. Hvis det skjedde etter, er det noe som ikke er riktig.

Kommunikasjonen er roten til et godt forhold og han vil jo ikke prate, så jeg skjønner at du blir sur. Spør ham om en prat, og om han sier nei fordi du er sur, så si at du ikke skal være sur, du vil bare vite hva som foregår.

jeg får imidlertid følelsen av at han har noe å skjule og at han ikke er helt forpliktet til deg, siden han ikke vil prate, ikke vil ha sex og er agressiv, det er ikke noe godt utgangspunkt for et forhold.

Han har hatt profilen før vi ble sammen men mange av innleggene han er datert da vi var sammen. mange av dem er skrevet da han har vært syk og på kveldene osv... det som har hendt før kan være det sammen, er bare litt morsomt å se åssen han var da.

jeg er ikke sur jeg er mer lei meg, spørsmålet som er i hodet mitt er. hvorfor han kontakter andre jenter og skriver slikt til de, er det noe galt med meg, hvorfor er han sammen meg?.

Skrevet

Vi ble sammen 29.10.06

dette er noe av det han har skrivd på deiligst.no

24-02-2007 - Hva får jeg se for 50chipz da?

15-06-2007- Takk:P Hehe. Fin mage btw^^;takk< 33

15-02-2007 -Uffda=( Men da kan vi jo sitte her og være syke sammen da=P 10 til deg i hvertfall=)

14-02-2007 - =D takk=D Tviler ikke på at dere er søte hvis det er dere på bildet ditt nei;D Hehe

27-12-2006 - så ga han ut hotmail addressa si

25-11-2006 - Her er 30... Send meg msn din da

Skrevet

Jeg må si det er mange som liker snoke på sine kjære her inne...

Men rent bort i fra det, så virker typen din å ha et veldig behov for bekreftelse. Det beste du da kan gjøre er å gi ham det. Det er nok ikke deg det er noe galt med, og han trengte vel bare å gjøre dette for seg selv. Så er det opp til deg om du klarer å leve med det eller ikke. Det ligger jo i fortiden, og det var nok for å få bekreftelse. Kanskje dere var inne i en dårlig periode akkurat da?

Skrevet
Jeg må si det er mange som liker snoke på sine kjære her inne...

Men rent bort i fra det, så virker typen din å ha et veldig behov for bekreftelse. Det beste du da kan gjøre er å gi ham det. Det er nok ikke deg det er noe galt med, og han trengte vel bare å gjøre dette for seg selv. Så er det opp til deg om du klarer å leve med det eller ikke. Det ligger jo i fortiden, og det var nok for å få bekreftelse. Kanskje dere var inne i en dårlig periode akkurat da?

det er kansje noe i det dere sier. tenkte jeg skal snakke med han, vis han ikke kan snakke rolig med meg så blir det antagelig slutt.

men vis han kan si meg hvorfor han gjorde det, så får jeg bare glemme det.. og vi får starte på nytt blankt ark

Gjest Complex
Skrevet

Kanskje han trenger bekreftelse.

Men synes det verste her (nesten da) er at han ikke gidder å snakke med deg når du tar opp dette. At han later som han er "opptatt" når du vil snakke om det! Synes det er ille jeg da...

Skrevet
Kanskje han trenger bekreftelse.

Men synes det verste her (nesten da) er at han ikke gidder å snakke med deg når du tar opp dette. At han later som han er "opptatt" når du vil snakke om det! Synes det er ille jeg da...

derfor lurte jeg på om jeg burde slå opp med han

veldig vanskelig dette her syns jeg =/

Skrevet

Det at han trenger bekreftelse er en uskyldig greie, og noe vi alle gjør i større eller mindre grad.

Det største problemet synes jeg er at han ikke viser at han er glad i deg verken ved ord eller ved å ønske å ha sex.

Du er fortsatt veldig ung, og jeg ser ingen grunn til å holde på et forhold som ikke gir deg noe annet enn negative følelser.

Hvis du er veldig usikker på hva du skal gjøre, så kan du kanskje fortelle han at du ikke føler deg elsket i forholdet og at du kommer til å flytte ut et par ukers tid - så kan dere begge kjenne på om dere savner hverandre eller ikke.

Skrevet

Det han har skrevet syns jeg er ganske uskyldig. Mange som skriver sånt. Jeg skal innrømme at hvis jeg fant ut at typen hadde skrevet sånt til andre jenter, hadde jeg nok kjent et lite stikk i brystet - men ikke noe mer.

Jeg har heller aldri skjønt dette med å se på mobilen til kjæresten, nettsider, brukerkontoer osv. osv. Det er jo personlige ting.

Men hvis det som har skjedd nå er det som har fått begeret til å renne over, så antar jeg det har vært noe galt i forholdet deres før også? Dette er vel ikke det eneste problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...