Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med kjærlighetssorg tidligere, så jeg spør dere erfaringsrike menneskene her inne:)

Har i et år brukt tid på å komme over eksen. Har nå kommet til det punktet der jeg vet at et forhold mellom oss ikke kan fungere pga tidligere hendelser, og at følelsene mine har bleknet. Problemet er bare at jeg er så lei meg for tiden alikevel. Lei meg for at det ikke fungerte, redd for å aldri finne noen igjen, og det gjør vondt å vite at det aldri blir oss igjen. Redd for å miste alle de gode minnene vi lagde sammen.

Jeg håper virkelig at dette er slutten på en lang og tung periode, er så lei av de svingende følelsene som har vært og de mange nedturene.

Spørsmålet er vel om dette er slutten på kjærlighetssorgen? Er det vanlig å være nedstemt fordi man endelig innser at det er et avsluttet kapittel, selv om man ikke vil ha igjen eksen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, jeg tror det er siste fase av kjærlighetssorgen :) Jeg brukte også et år på å komme over eksen og ble litt lei meg mot slutten fordi jeg tenkte på at alt det vi/jeg hadde aldri kommer tilbake. Det føles som om man mister en liten del av livet sitt, og det tror jeg er helt naturlig. I tillegg kan man bli lei seg av at man kanskje føler seg skuffet over at man innser sannheten, på en måte :klem:

Endret av Nøtteskall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...