Gå til innhold

Har du kjøpt en CD med Heidi Hauge?  

34 stemmer

1. 1. Har du kjøpt en CD med Heidi Hauge?

• Ja
      2
    • Nei
      69

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norges nye country-dronning, Heidi Hauge, er en av Norges mestselgende artister. Har DU noen gang kjøpt en Heidi Hauge-CD?

Statistisk sett bør det jo være mange KG-ere som har kjøpt den, men jeg mistenker dette for å være litt som Se&Hør: Mange leser det, men få tør å innrømme det.

Men selv er jeg selvfølgelig helt ærlig når jeg sier at jeg ikke har en eneste CD med Heidi Hauge i samlinga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope!!! .....og ikke kommer jeg til å kjøpe heller......Syns dette er musikk på nivå m Sputnik!!! Sier jo litt om hvorfor hun selger så bra..... :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Den dagen jeg flytter til Østfold, begynner å gå i grilldress, gifter meg med en voldelig mann, handler i Sverige, bleker håret, begynner å gå med tennissokker i slippers fra Sparkjøp- DA skal jeg kjøpe Heidi Hauge!

Minnie

Skrevet
Den dagen jeg flytter til Østfold' date=' begynner å gå i grilldress, gifter meg med en voldelig mann, handler i Sverige, bleker håret, begynner å gå med tennissokker i slippers fra Sparkjøp- [b']DA skal jeg kjøpe Heidi Hauge!

Minnie

Sånn en gang neste uke altså! :hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Sånn en gang neste uke altså! :hoho::hoho::hoho::hoho:

Ikke akkurat :wink:

Minnie

Skrevet

Minnie, nå så jeg plutselig for meg "mannen" til Anne Cath. Herland... :ler:

Jeg har heller ikke Heidi Hauge CD, og kommer nok ikke til å kjøpe, heller.

Skrevet
Den dagen jeg flytter til Østfold' date=' begynner å gå i grilldress, gifter meg med en voldelig mann, handler i Sverige, bleker håret, begynner å gå med tennissokker i slippers fra Sparkjøp- [b']DA skal jeg kjøpe Heidi Hauge!

Minnie

Samme her! Eller for å si det på min egen måte. Ikke engang en kald dag i helvete....

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Minnie' date=' nå så jeg plutselig for meg "mannen" til Anne Cath. Herland... :ler: [/quote']

Ha Ha- det har du helt rett i :ler: Den dagen jeg blir den kvinnelige utgaven av han lover jeg å kjøpe Heidi Hauge.

Minnie

Skrevet

Nå er jeg åpen for mye, men akkurat denne genren med denne damen - for å si det slik "When Hell freezes over..."

Skrevet

Så skiller jeg meg ut igjen da! :roll:

Ja,jeg har CD med Heidi Hauge...

Ikke bare en,men to! :wink:

Har ikke kjøpt dem,men brent dem av svigermor.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Så skiller jeg meg ut igjen da! :roll:  

Ja,jeg har CD  med Heidi Hauge...

Ikke bare en,men to!  :wink:  

Har ikke kjøpt dem,men brent dem av svigermor.

Det kom vel ikke som noen overraskelse at du hadde slik musikk- du har jo en mann som lager whisky i garasjen og tror det smaker ekte vare :roll:

Minnie

Skrevet

NEI, det har jeg ikke. Og ikke skal jeg ha det heller. Gud fri og bevare meg for Heidi Hauge.

(dama synger surt, forresten...)

Skrevet

Minnie:

Hvor tok du det fra? :o

Du vet ikke alt skjønner du,selv om du gjerne vil tro det!

Vi har ikke garasje engang!

I fremtiden kan du holde de sure oppstøta for deg selv!

Gjest Liten
Skrevet

Jeg verken er i besittelse av, eller har planer om å anskaffe, noe som helst fra Heidi Hauge.

Men det skal hun ha, at på fjorårets NM i grilldress gjorde hun seg glimrende sammen med de verste av de dårlige 80- talls låtene. Selvfølgelig på en utslitt, skurrete negerbrøler :sjarmor:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hvor tok du det fra?

Den lange tråden vi hadde om servering av hjemmebrent i bryllup.

Garasje/kjøkkenbenk, hva er forskjellen? Poenget er at du er typen til å høre på denslags musikk.

Minnie

Gjest Cruella
Skrevet

Nei, fri og bevare.....

De små reklamesnuttene på TV holder i massevis.

Skrevet

Produsenten var ukjent for meg.

Altså ikke min mann!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Produsenten var ukjent for meg.

Altså ikke min mann!

Og allikevel sa du at det å drikke hjemmebrent var helt trygt og akseptert :wink:

Hjemmebrent, grilldress og Heidi Hauge- det hører sammen.

Minnie

Skrevet

Ok,så sier vi det.

Du vet jo best! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...