mariab Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 11. januar 2010 Åå, nå er jeg sur og skuffa Fikk mail fra Stress om at de var tom for parkaen i små størrelser, og at de skulle overføre pengene tilbake igjen... Utrolig surt! Jeg som har gått og gledet meg sånn. Da må vi se etter ny jakke i morgen, desperate! - Ellers kjøpte jeg den Twentyfive-Seven buksa i to farger til i dag Så nå har jeg tre nye par jeans i ulike farger til 597 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 11. januar 2010 #82 Del Skrevet 11. januar 2010 Åå, nå er jeg sur og skuffa Fikk mail fra Stress om at de var tom for parkaen i små størrelser, og at de skulle overføre pengene tilbake igjen... Utrolig surt! Jeg som har gått og gledet meg sånn. Da må vi se etter ny jakke i morgen, desperate! - Ellers kjøpte jeg den Twentyfive-Seven buksa i to farger til i dag Så nå har jeg tre nye par jeans i ulike farger til 597 kr Ååå :/ Så kjedelig! Og TEIT måte å gjøre det på. Du skulle fått beskjed med en gang Men bra det ble litt resultater av jeansprøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 11. januar 2010 #83 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ellers kjøpte jeg den Twentyfive-Seven buksa i to farger til i dag Så nå har jeg tre nye par jeans i ulike farger til 597 kr Den har jeg også Veldig mykt og behagelig stoff på de. Har en i vanlig blå, kunne tenkt meg en i sort eller grå også. Har de det? Endret 11. januar 2010 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 12. januar 2010 Den har jeg også Veldig mykt og behagelig stoff på de. Har en i vanlig blå, kunne tenkt meg en i sort eller grå også. Har de det? Jepp! De har i lys blå, mellom blå, mørk blå, sort/mørk grå og lys grå Som jeg så i hvertfall. Liker de veldig godt! Bare ikke så lett å få plass til ull-stillongs under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. januar 2010 #85 Del Skrevet 12. januar 2010 Takk for svar Tror ikke de hadde så mange farger i min nærmeste Bik Bok butikk Jeg fant egentlig bare den ene mellomblå jeg kjøpte. Men da vet jeg at jeg kan kikke i en annen Bik Bok =) Jeg ga opp å få plass til stillongs under min :gjeiper:, går kanskje til nød an med en strømpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 19. januar 2010 Disse har jeg kjøpt i dag! Kjempeherlige og varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 19. januar 2010 #87 Del Skrevet 19. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 19. januar 2010 Men, dilemma; jeg har fått skoene i en halv størrelse større enn de jeg prøvde. De er akkuratt passe når jeg har et par tynne+et par litt tjukkere sokker i, men er litt store når jeg har kun tynne sokker i. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 21. januar 2010 #89 Del Skrevet 21. januar 2010 What did you do? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg byttet. Og nå har jeg gnagsår Men det går seg vel til. Kjøpte forresten yogabukse og treningsbh fra h&m her om dagen. Buksen har jeg ikke prøvd, men bh'en har vært med på spinning.. Syns den er helt ok, men ikke heelt stram nok rundt puppene. Jaja Oog jeg har kjøpt Miracle Moist shampoo og balsam fra Aussie. Kjøpte også 3 Minute Miracle. Jeg er forelsket! Liker de veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. januar 2010 #91 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg byttet. Og nå har jeg gnagsår Men det går seg vel til. Kjøpte forresten yogabukse og treningsbh fra h&m her om dagen. Buksen har jeg ikke prøvd, men bh'en har vært med på spinning.. Syns den er helt ok, men ikke heelt stram nok rundt puppene. Jaja Oog jeg har kjøpt Miracle Moist shampoo og balsam fra Aussie. Kjøpte også 3 Minute Miracle. Jeg er forelsket! Liker de veldig godt Fliiink Hvor mye kostet treningsbh'en da? Verdt det likevel? Kjøpte du Aussie på Cubus' 3 for 2 ? Tror nok jeg også må prøve det. Eller Redken :klø: Skal komme meg til frisøren når jeg har kommet meg hjem fra London hvert fall, og klippe bort en hel haug.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 22. januar 2010 Bh'en kostet 149, så det er ok. Også er den jo rosa Kjøpte på Cubus ja. Ble vel 220 for alle tre! Syns ikke det var ille. Er digg å klippe seg. Jeg skal bli flink å klippe masse så jeg kan få mitt naturlige hår igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. januar 2010 #93 Del Skrevet 23. januar 2010 Ah, Aussie-hårkuren er kjempegod! Vurderer å kjøpe shampoo og balsam også, gjør de mye for håret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. januar 2010 #94 Del Skrevet 24. januar 2010 Har hørt så mye bra om Aussie, det må testes snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 2. februar 2010 #95 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg kjøpte samme Aussie-produktene som deg i London Har bare brukt de én dag, så jeg tror ikke jeg skal si noe om resultat og sånt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. mars 2010 #96 Del Skrevet 23. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 29. mars 2010 #97 Del Skrevet 29. mars 2010 Ikke så lenge siden jeg oppdaget Aussie, men jeg er superfornøyd med både Miracle Moist-balsamen og spesielt 3 Minute Reconstructor-kuren. Jeg kombinerer dem med proteinkur siden håret mitt er skadet og slitt, de er perfekte til dette, siden de gir masse fukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå