desperate Skrevet 4. januar 2010 #61 Del Skrevet 4. januar 2010 Oida, jeg har aldri vært på Pepper :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 4. januar 2010 Den er veldig fin, men mye dyrt! Ligger like ved siden av Acne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 4. januar 2010 #63 Del Skrevet 4. januar 2010 Den er veldig fin, men mye dyrt! Ligger like ved siden av Acne.. Ahaa.. Tror jeg har gått forbi sånn 1000 ganger i forbindelse med turer til Psykfak. Men aldri gått inn Sikkert lurt av meg å holde meg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 7. januar 2010 Merker at det ikke er så lett å bare handle gjennomtenkt som jeg hadde trodd Men jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt: Alt fra Monki Svart basic trøye Svart "silke"-bluse Rød BH og truse + en hvit og sort topp med en slags knytedetalj på. Vanskelig å forklare I tillegg har jeg kjøpt enkle truser på H&M og ull-stillongs fra Lindex Har forresten bestilt den svarte parkasen fra Carhartt! De hadde bare herremodellen, men bestilte i xs så får håpe den passer. Gleder meg! Bergen er dritkaldt! Var litt dumt når jeg hadde vært på Monki i dag, så på kvitteringen etter at jeg var kommet hjem at hun hadde glemt/ikke hadde slått inn BH-en :/ Men da hadde jeg allerede tatt av lappen og prøvd den på. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre mer, om det er vits i å gå tilbake igjen uten å ha noe å vise til. Er jo uansett ikke jeg som har gjort noe feil. Jaja. Det neste på listen nå er: - jeans fra cheap monday - fine ringer Har nesten ingen ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. januar 2010 #65 Del Skrevet 7. januar 2010 Du har falt ut av mine innlegg Så fine plagg du har kjøpt på Monki! Sexy undertøy Jeg er så spent på den butikken, vi har ikke den her jeg bor.. mye bra? Og thumbs up for fine ringer, jeg har skikkelig dilla på det om dagen.. det spriter opp antrekk så mye! Det må være skikkelig deilig å endelig kunne shoppe igjen! Du har vært kjempeflink som har holdt ut så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #66 Del Skrevet 7. januar 2010 De har en del bra ting syns jeg Men veldig mye rart og.. Haha, jeg likte undertøyet kjempegodt! Og det er superbehagelig. P sin reaksjon: "Hæ? Det er jo gjennomsiktig? hahahh" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. januar 2010 #67 Del Skrevet 7. januar 2010 Gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 7. januar 2010 #68 Del Skrevet 7. januar 2010 Så bra du fant noe på Monki!! ^^ Du har jo holdt deg til basisfarger da, bortsett fra undertøyet Hvor mye kostet parkasen? Den var stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. januar 2010 #69 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja parkasen var kjempefin, har også lyst på en slik! Men helst i beige eller blå tror jeg.. tror du de har samme modell i de fargene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #70 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Ja det finnes andre farger, men tror svart var den eneste som de hadde i små størrelser på Stress.no. Var der jeg bestilte. Syns de andre er kjempefine og, men vil ha en svart og enkel en som er lettest å kombinere.. Endret 7. januar 2010 av mariab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. januar 2010 #71 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, hvis jeg ikke hadde hatt en svart parkaslignende jakke fra før hadde jeg også gått for svart Det passer til alt, og er alltid safe! Jeg skal sjekke ut linken, tusen takk mariab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 7. januar 2010 #72 Del Skrevet 7. januar 2010 Merker at det ikke er så lett å bare handle gjennomtenkt som jeg hadde trodd Men jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt: Alt fra Monki Svart basic trøye Svart "silke"-bluse Rød BH og truse + en hvit og sort topp med en slags knytedetalj på. Vanskelig å forklare I tillegg har jeg kjøpt enkle truser på H&M og ull-stillongs fra Lindex Fine kjøp Hvordan er prisene og kvaliteten hos Monki? Det er et merke jeg aldri har hørt om Sikkert lurt med ull-stillongs nå. Jeg har måtte brukt undertrøye i ull på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #73 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja her er det nærmere -20 ute! Brr! Kvaliteten på Monki kan jeg ikke si noe om enda, men det er samme selskap som H&M, så ligger vel på noe lignende. Prisen er også det samme, veldig billig! Nesten alt jeg kjøpte var på 50% salg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 8. januar 2010 #74 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ja her er det nærmere -20 ute! Brr! -20 er ingenting, her er det -31. Gleder med til det blir "bare" -20 igjen. Alt blir så stivt og tregt nå som det er så kaldt. Bilen sukker og knirker og det er veldig stille på jobb for ingen orker gå på shopping (evt. sparer penger til strømregningen som kommer). Endret 8. januar 2010 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. januar 2010 #75 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) -31?? :dåne: Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvor du bor, temar.. edit: Og det er kanskje nå jeg skal si at vi bare har -3 Endret 8. januar 2010 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 8. januar 2010 #76 Del Skrevet 8. januar 2010 -31?? :dåne: Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvor du bor, temar.. edit: Og det er kanskje nå jeg skal si at vi bare har -3 Vi har hatt -30 en ukes tid vi nå Jeg bor på innlandet et sted og i følge yr.no er det bare -16 her for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #77 Del Skrevet 8. januar 2010 Vi har hatt -30 en ukes tid vi nå Jeg bor på innlandet et sted og i følge yr.no er det bare -16 her for tiden... Å herlighet :dåne: Jeg har i hvertfall gått til innkjøp av votter nå.. Jeg vet, er farlig å ikke ha det! Jeg har hatt en kjempefin shoppe/skravle/traske-runde med desperate i dag og kjøpt en del fint - Ring med sløyfe i "gull" fra Accessorize - Lilla votter med fleece inni, fra Cubus - Jeans fra Bik Bok, i str xs!! Ja, jeg er veldig stolt Men de var stoore i størrelsen da. Kjøpte i mørk blå. Fine! Og kun 199! - Ulltrøye fra Lindex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #78 Del Skrevet 10. januar 2010 I går: - øredobber i "gull" fra Accessorize - Sko fra H&M som jeg kjøpte for små fordi jeg skulle gå med de på fest i går.. Men fikk jeg brukt de? NEI! Skoforbud inne, og ute gikk jeg med boots på grunn av snøen, og vi gikk aldri på noe utested i byen.. Så det var kjipt Får spare de til senere - Ullsokker fra Cubus La forresten av de jeansene fra Bik Bok i litt lysere blå og svart.. Til i morgen. Må tenke litt på det, men foreløpig er jeg veldig fornøyd med de jeg har :D Og tre par bukser til 600 kr er virkelig ikke ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. januar 2010 #79 Del Skrevet 10. januar 2010 Å, kjøpte du de skoene? Har planer om det samme Er de fine i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #80 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja de er kjempefine Så fine at jeg kjøpte de for små.. Men likte de veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå