Gå til innhold

Shopping og sånt

mariab

Anbefalte innlegg

Ah, ser lett for meg at folk var litt slitne ja :fnise: Tror jeg må prøve den vinen en vakker dag. Kjekt jeg har dagboka di med den i, for da husker jeg hvert fall navnet ;)

Bra skoene var like fine i virkeligheten! :)

Hvor har du jobbet fram til nå? Og hvor skal du jobbe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Bare innom å kiker litt :)

Skoene var rå fine, vil også ha!

Hva har du studert forretsen? Mimre tilbake til et år siden, da var jeg ferdig. Skal ha reunion i slutten av mnd, gleder meg masse!

Si i fra hvordan det gikk med det du skulle sende tilbake, fortsatt litt grønn på nett-shopping av klær jeg :gjeiper:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene var rå fine, vil også ha!

Hva har du studert forretsen? Mimre tilbake til et år siden, da var jeg ferdig. Skal ha reunion i slutten av mnd, gleder meg masse!

Si i fra hvordan det gikk med det du skulle sende tilbake, fortsatt litt grønn på nett-shopping av klær jeg tongue0023.gif

Hei! Så hyggelig :) Takk for det, er kjempefornøyd med skoene men har til gode å bruke de :fnise: Får bli en veldig kort tur til å begynne med.

Jeg har studert/studerer første året på psykologi :) Håper på å komme videre på profesjon men regner med å måtte ta om igjen noe. Kos deg på reunion :)

Skal si i fra om hvordan det gikk med tilbakesending, er spent jeg og!

Hvor har du jobbet fram til nå? Og hvor skal du jobbe? :P

Har jobbet på sykehjem der foreldrene mine bor, og nå skal jeg begynne på sykehjem i sentrum ;)

Puh" Hei alle sammen! Jeg lever! Har hatt besøk av en venninne fra Oslo i hele uken, og vi har bare kost oss :)

Har ikke vært så mye shopping, er superduperblakk og nå har jeg fått regning fra Bergen Kommune om avgifter og greier.. Æsj. Ikke bare gøy å eie nå, merker jeg!

Men har kjøpt en kjempekul flaskegrønn, semsket skinnjakke til 100 kr på Fretex. Alle skinnjakker 100 kr der nå, løp og kjøp!

Denne helgen er det jobbing.. igjen. Men heldigvis blir det penger da.. I morgen skal jeg på kino med misteren :)

Hvordan går det med folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Da syns du med ande ord det er greit å jobbe på sykehjem siden du bare bytter lokalitet ;) Skal du ha ferie i sommer da? Og hva er planen for høsten? Skal du ta opp igjen eksamenene?

Koselig med besøk :Nikke:

Men kan du legge ut bilde av skinnjakka? Jeg klarer ikke å se den for meg :P

Så utrolig deilig å ha fri fra studiene nå :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta bilde av skinnjakka og legge ut i morgen :) Er litt vanskelig forklare. I sommer skal jeg være i Bergen, og ellers jobbe en del. trenger pengene! Foreløpig plan for høsten er å ta opp igjen fag ja.. Hvis ikke det har gått ekstremt bra på eksamen, men det tør jeg ikke satse på :P Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta bilde av skinnjakka og legge ut i morgen :) Er litt vanskelig forklare. I sommer skal jeg være i Bergen, og ellers jobbe en del. trenger pengene! Foreløpig plan for høsten er å ta opp igjen fag ja.. Hvis ikke det har gått ekstremt bra på eksamen, men det tør jeg ikke satse på :P Hva med deg?

Jeg tviler på den ser ut slik som jeg ser den for meg :fnise:

Penger er kjekt ja. Jeg skal baaare jobbe, men det får jeg igjen for når lønninga kommer, så det blir bra ^^

Jeg mangler et fag (15 poeng), så jeg skal ta PSYK106 (personalpsykologi) til høsten tenker jeg. Også må jeg ta opp de andre eksamenene hvis jeg har strykt :P Mulig jeg tar de opp igjen uansett hvis det går kjempedårlig, for jeg har et godt grunnlag angående lesingen nå :) Liker å få gode karakterer vettu, så selv om jeg ikke skal videre har jeg ikke lyst til å avslutte med E'er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Gjest Cantaloupe

Må ha deg på Mine innlegg i tilfelle du begynner å skrive litt her igjen (Ja, ja, ja!!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :) Jeg skal komme litt mer i gang når jeg har mer tid.. Kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nå begynner straks hverdagen! Denne uken skal jeg være fadder for nye "barna" på psykologi :) Må si jeg både gruer og gleder meg! Noen som har gjort det før som har noen gode tips?

På shoppingfronten er det selvfølgelig en del nytt, men vet ikke om jeg orker å ramse opp alt.. Men kan vise litt av det jeg fikk til bursdagen heller.

Sekk fra min kjære! Denne ønsket jeg meg, og gleder meg til å ta i bruk på skolen :)

Mummikopp og matchende skål fra min bestevenninne. Dette ønsket jeg meg også! Så jeg er happy camper :fnise:

Håper alle har det fint! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Fadderuken blir sikkert kjempebra! Har ikke vært fadder selv, men husker at det var veldig gøy å være fadderbarn og bli kjent med nye mennesker.

Den Fjellräven-sekken er så stilig! Mummikopp har jeg også. Fikk når jeg ga blod sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei folkens!

Fadderuken var knallgøy, masse søte "små" :):fnise:

Men var helt utslitt når uken var omme, og jeg har jobbet hele helgen. Begynt i den faste helgen min på nye jobben. Er uvant med nytt sted og nye folk, men tror jeg skal komme inn i det.

Og nå er jeg i gang med lesingen igjen! Føler meg ganske flink.

Den neste nyheten er at jeg skal få meg pusekatt igjen! Vet ikke om jeg fortalte historien om hva som skjedde med den vi tok inn til oss, men vi måtte i hvertfall gi den fra oss igjen.. Men nå skal vi få oss en helt egen! Gleder meg så utrolig mye, får hentet den om en uke.

Ellers er det dessverre ikke så mye shopping å vise til.. Jeg og gubben planlegger tur til New York neste år, og da må man spare alt som går! Er ikke så vanskelig å la være å shoppe (sier jeg nå, når jeg ikke har tid :fnise:) når man har noe gøy å glede seg til!

Anyways, håper alle har det storveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :biggrin:

Jeg syns alltid det er så festlig med de som kaller mannebeinet sitt for "gubben" når det ikke er pensjonister og lignende det er snakk om :lol:

Men New York høres digg ut! :)

Hvordan gikk eksamenene dine?

Imponerende at du allerede er i gang med lesingen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cantaloupe

Så koselig med en liten pus! :) Og N.Y.-tur! Det blir sikkert knall! Kunne definitivt tenkt meg en tur dit jeg også.

Lykke til med studiene i høst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

HEI!

Jeg har fått meg en liten pus! Kjempekjempehyggelig! :D

Og om litt over en uke skal vi få broren hans i hus også! Jeg gleder meg så utroolig mye :)

Har ikke blitt all verden med shopping i det siste..

Men har blitt en kjole fra Bik Bok, boots fra h&m (svarte), og svart skjerf fra Bianco..

hvordan går det med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Jeg har fått meg en liten pus! Kjempekjempehyggelig! :D

Og om litt over en uke skal vi få broren hans i hus også! Jeg gleder meg så utroolig mye :)

Har ikke blitt all verden med shopping i det siste..

Men har blitt en kjole fra Bik Bok, boots fra h&m (svarte), og svart skjerf fra Bianco..

hvordan går det med dere!!

Good to have you back :jepp:

Jeg er veldig glad i kattunger, men ikke så glad i voksne katter :fnise: Har aldri hatt egen katt da men :P

Jeg surrer rundt og gjør ingenting, stort sett. Går på en PSYK106-forelesning innimellom, thats it. Foreløbig har jeg ikke fått meg noen jobb, så ting går ikke helt etter planen :P

Hva gjør du? Tar du opp eksamener som er opptakskrav? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar psyk101 og 100.. Hadde planer om å ta psyk102 også, men det ble for mye på et så kort semester! Og nå har de gjort om eksamensformen på psyk100 også så kanskje det er lettere.. Vi får se ;) Det må gå snart!

Kjipt å høre at ting ikke går helt veien.. Tar du flere fag da, får du støtte av lånekassen når du tar så få fag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar psyk101 og 100.. Hadde planer om å ta psyk102 også, men det ble for mye på et så kort semester! Og nå har de gjort om eksamensformen på psyk100 også så kanskje det er lettere.. Vi får se ;) Det må gå snart!

Kjipt å høre at ting ikke går helt veien.. Tar du flere fag da, får du støtte av lånekassen når du tar så få fag?

Oki :) Ja, dette semesteret er fryktelig kort! Jeg har meldt meg opp på psyk100 jeg også, for det var multiple choice'en som dro opp karakteren min, så jeg tenkte jeg kanskje kunne prøve lykken, men er ikke sikkert jeg gidder hvis jeg ikke får lest noe :P

Jeg får ikke noe støtte nei, for grunnen til at jeg tar psyk106 er fordi jeg mangler 15 studiepoeng på fjorårets studie. Jeg skal fullføre årsstudiet liksom, sånn at mer av lånet blir stipend :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, ingen er på Mine Innlegg lengre :jolie: På tide å bli litt mer aktiv her! Forsvinner innlegg hvis man er inaktiv en viss periode eller?

Men ååH, fjällrävensekk er så kult!! Har lyst på en grå eller blå selv :Nikke: Og mummikopp er nesten enda kulere :ler: Sjekket det ut for litt siden for har også lyst på, og det kostet sånn 200... fikk man ikke slike gratis når man ga blod før :klø: Synes 200 var i meste laget for en kopp, så satser heller på at en av mine venninner er like snille som din ;)

:kose: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Glemmer helt ut dagboken min jeg :fnise:

Nå har i hvertfall pus nr 2 kommet, og selv om det er litt sure miner foreløpig tror jeg det skal gå fint :) Er utrolig koselig!

Har hatt en del "rare" kjøp i det siste.. :fnise: Jeg vet ikke heelt hva som går av meg :P

Eksempel: Svart fløyels-tights fra Cubus! Noen forslag til hvordan kombinere? Vanskelig..

Eksempel 2: Blå/grønn genser fra h&m med ulv på. Hmm..

Eksempel 3: Sorte, flate paljett-sko fra din sko..

:fnise:

Ellers har jeg kjøpt et par ting jeg er fornøyd meg og :)

- Svart "vanlig" skjørt fra h&m

- Grå stor og deilig hals fra gutteavdelingen på h&m. Såå herlig! Gleder meg egentlig litt til høsten jeg.

- Liten sort veske fra lindex, perfekt til byen osv

- Hvitt undertøy fra Sloggi (!) Er faktisk utrolig behagelig og ganske pent. Og usynlig under klær ;)

Nå har jeg utrolig lyst på noen nye pumps! Men jeg måå bare holde meg, jeg syns ikke det er noe godt å gå med uansett. Og har altfor mange sko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...