Gjest dalieo Skrevet 14. september 2009 #41 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Åå, to puser Så koselig! Jeg vil også ha en liten puusiiikatt å kose med. Litt inspirasjon: Hanneli i fløyelstights, det så veldig bra ut synes jeg! Og paljettsko hørtes kjempefint ut! Jeg har også kjøpt meg en stor, deilig grå hals, gleder meg skikkelig til å begynne å bruke den! Høstmote er så deilig edit: overkill med smileys, måtte fjerne sånn 5 stk Endret 14. september 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 15. september 2009 #42 Del Skrevet 15. september 2009 Nå har jeg utrolig lyst på noen nye pumps! Men jeg måå bare holde meg, jeg syns ikke det er noe godt å gå med uansett. Og har altfor mange sko.. For mange sko sa du? Har jeg aaaaaaldri hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 21. september 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg fikk et litt sykt innfall i går. Og dette er kanskje litt upassende siden jeg har shoppingdagbok, men jeg vurderer å ha SHOPPESTOPP ut året! Dette fordi jeg rett og slett har NOK klær, og er nødt til å lære meg å bruke og kombinere de jeg allerede har. Dessuten vil jeg prøve å spare penger Jeg skal først og fremst fokusere på å ikke kjøpe mer klær og sko til meg selv, må jo selvfølgelig handle ting til huset og julegaver og lignende. Hva syns dere? Noen av dere som har prøvd det? ER JEG GAL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. september 2009 #44 Del Skrevet 21. september 2009 Wæ, det hadde jeg aldri klart Er så mye fin høstmote, og jeg vil ha nye kjoler ogsånn til jul og nyttår.. men så er jeg helt håpløs, blir fort lei klær jeg har og føler aldri at jeg har noe å ha på meg uansett om jeg har stappfullt klesskap Lengste jeg har klart er en månede tror jeg... Men stå på! Da sparer du nok mye penger, og det er jo supert! Kan du bruke det på noe annet skøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. september 2009 #45 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) shoppestopp.. shit.. nei det hadde jeg aldri klart Endret 23. september 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. september 2009 #46 Del Skrevet 24. september 2009 Det er nok fornuftig med shoppestopp og litt skummelt Tør ikke begi meg ut på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 26. september 2009 #47 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg fikk et litt sykt innfall i går. Og dette er kanskje litt upassende siden jeg har shoppingdagbok, men jeg vurderer å ha SHOPPESTOPP ut året! Dette fordi jeg rett og slett har NOK klær, og er nødt til å lære meg å bruke og kombinere de jeg allerede har. Dessuten vil jeg prøve å spare penger Jeg skal først og fremst fokusere på å ikke kjøpe mer klær og sko til meg selv, må jo selvfølgelig handle ting til huset og julegaver og lignende. Hva syns dere? Noen av dere som har prøvd det? ER JEG GAL? Dette burde jeg helt klart også gjøre, for jeg har nok av tøy og sko, uten tvil. Men jeg klarer det ikke. Hvert fall ikke siden vi er i sånn der sesongskifte nå, da får jeg alltid lyst på så mye nytt. Og som Dalileo sier er det jo jul og nyttår etterhvert, og da får jeg hvert fall lyst på noe nytt Lurt å spare penger, og det er jo ikke alle som har så lav selvdisiplin når det kommer til shopping som jeg, så du kan jo prøve hvis du tror det kan funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. september 2009 #48 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg fikk et litt sykt innfall i går. Og dette er kanskje litt upassende siden jeg har shoppingdagbok, men jeg vurderer å ha SHOPPESTOPP ut året! Dette fordi jeg rett og slett har NOK klær, og er nødt til å lære meg å bruke og kombinere de jeg allerede har. Dessuten vil jeg prøve å spare penger Jeg skal først og fremst fokusere på å ikke kjøpe mer klær og sko til meg selv, må jo selvfølgelig handle ting til huset og julegaver og lignende. Hva syns dere? Noen av dere som har prøvd det? ER JEG GAL? Lykke til. Jeg har hatt noen shoppestopp, men ikke mer enn 3 mnd om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Jeg kan oppdatere dere med at shoppestoppen går strålende foreløpig. Handler til andre i stedet Og har vært hjemme hos mor og far og hentet en del klær som jeg har lagt igjen der (har ikke så mye oppbevaringsplass i leiligheten), og der fant jeg jo høstklær fra i fjor som jeg tok med meg.. Så tror ikke jeg skal gå naken i år :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 8. oktober 2009 #50 Del Skrevet 8. oktober 2009 Oi, det er jammen ikke dårlig å ha shoppestopp ut året! Tror nok det er flere av oss som kunne trenge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 8. oktober 2009 #51 Del Skrevet 8. oktober 2009 Oi, det er jammen ikke dårlig å ha shoppestopp ut året! Tror nok det er flere av oss som kunne trenge det Skjønner ikke hva du snakker om! Så flink du er Mariab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 15. november 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hei jeg har fremdeles shoppestopp Edit: Jeg har kjøpt denne Endret 15. november 2009 av mariab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 16. november 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Vet ikke helt om dette er lov jeg, men jeg prøver meg.. Driver å rydder skap i sammenheng med den o så store shoppestoppen her Og har litt ting jeg kunne tenke meg å kvitte meg med, men som jeg kanskje ikke har lyst å gi bort til Fretex siden det nesten ikke er brukt og sånn. Derfor tenkte jeg kanskje jeg kunne legge det ut her, i tilfelle noen av dere er interessert? Begynner så smått jeg: Paljettsko i str 37, brukt maks èn gang (bilde lånt fra nettenestea.com) Grå converse, litt brukt Rosa Converse, litt brukt. Fargen er litt mer lakserosa. Jeg syns de er dritfine! Converse-skoene er kjøpt i Uruguay (de er ekte), men er amerikansk str 4,5.. Selges fordi de er for store til meg (jeg er str 37). Kan ta nye bilder av tingene hvis folk er interessert, hvis ikke gidder jeg ikke Endret 16. november 2009 av mariab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 17. november 2009 #54 Del Skrevet 17. november 2009 Du har altfor små bein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 26. november 2009 #55 Del Skrevet 26. november 2009 Åh, nå ble jeg inspirert til å rydde i klesskapet mitt. Aller helst har jeg lyst til å hive ut alt og begynne helt på nytt med å bygge opp en skikkelig basisgarderobe og så ta det videre derfra, men det blir vel med drømmen. Er jo ikke så praktisk å kvitte seg med alt på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #56 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei alle sammen! Shoppestoppen er over! Men foreløpig har jeg ikke kjøpt ett eneste plagg, siden jeg har ganske nøyaktig 0,79 kr på kortet mitt.. Gleder meg til et stort og fett studielån Shoppestoppen har i hvertfall vært veldig deilig! Jeg har satt mer pris på de klærne jeg har som er god kvalitet og bra snitt, og irritert meg over de som ikke passer og som rett og slett er dårlige. Nå gleder jeg meg til å kjøpe inn fine og skikkelige klær som kan vare lenge! (Det høres skikkelig kjedelig ut, merker jeg ) Jeg har grublet litt over hva jeg vil ha/trenger, og har lagd en liste. Dere må bare foreslå og komme med innspill til alternativer! - Varm jakke. Jeg har lyst på en svart dunparkas, og har falt fullstendig for Carhartt sin. Dessverre finnes ikke damemodellen i small noen steder Så jeg må lete videre. Kriteriene til jakken er: lang nok (over rompa), varm, nøytral farge (så jeg ikke blir lei), ikke for sporty og ikke for damete. Enkel! Jada, jeg er litt kresen - Jeans. Jeg er lei billige jeans fra h&m som mister fasongen etter å ha brukt dem én gang! Nå vil jeg ha noen enkle, fine, jeans som holder. Kriterier: blå, holder fasongen, smale (men ikke slik at rompa mi ser enorm ut!!), og høy nok i livet (så jeg ikke får muffintopp ) Har sett på Cheap Monday sine, noen som har erfaringer? Billige er de og! - Røde converse.. Kanskje! - Enkle langermede tskjorter i sort og hvitt. + truser Det er det jeg har tenkt å begynne med i hvertfall! Veldig kjedelig, men jeg prøver å ta det gradvis og ikke gjøre noe forhastet. ----------- Hvordan går det med alle sammen? Hatt en fin jul og fått masse fint? Jeg og kjæresten har fått masse penger til New York tur i juni, GLEDER MEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. januar 2010 #57 Del Skrevet 4. januar 2010 Så flink du har vært! Sikkert lurt med slike pauser slik at man rekker å reflektere litt over klærne man har og gjøre mer gjennomtenkte kjøp i fremtiden! Ofte blir det til at man bare kaster seg over nye ting og glemmer alt det andre man har liggende! Way to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #58 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Tusen takk Det anbefales! Endret 4. januar 2010 av mariab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 4. januar 2010 #59 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er imponert! Både fordi du har vært så flink og ikke shoppet, og fordi du tydeligvis har forberedt deg veldig på hva du skal kjøpe! Jeg har aldri vært borti Cheap Monday, selges de i Bergen eller må du på nettet for å få tak i? Røde Converse Jeg vil også ha det. Rolig, helt grei jul, og jeg har også fått mest penger - som jeg ønsket meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #60 Del Skrevet 4. januar 2010 Cheap Monday har de i hvertfall på Pepper i Nygårdsgaten (åh.. elsker Pepper). Et svensk merke, koster ca 400-500 for bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå