Gjest Kråkaa Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Er det bare jeg som synes det er underholdende når diskusjoner her inne etterhvert glir over til rett og slett drittkasting om hvem som mener hva og hvorfor det ikke er bra og det hevdes at alle og enhver blir misforstått? rare greier..
Haris Pilton Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Er det bare jeg som synes det er underholdende når diskusjoner her inne etterhvert glir over til rett og slett drittkasting om hvem som mener hva og hvorfor det ikke er bra og det hevdes at alle og enhver blir misforstått? rare greier.. Haha, agreed.
Gjest Wacmoc Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 ja. Regner med det er en spesiell tråd du sikter til?
Gjest Kråkaa Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 ja. Regner med det er en spesiell tråd du sikter til? ØØØØYYY,hva mener du med det? Det har jeg aldri sagt,pek med alle tær og fingrer hvor jeg antar noe slikt. Du får ikke tillegge meg noen meninger. Og hva mener du med "sikter"? Antyder du at jeg er en person som sikter?? Hmm? Hæææ??? Makan.. :gjeiper:
Haris Pilton Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 ØØØØYYY,hva mener du med det? Det har jeg aldri sagt,pek med alle tær og fingrer hvor jeg antar noe slikt. Du får ikke tillegge meg noen meninger. Og hva mener du med "sikter"? Antyder du at jeg er en person som sikter?? Hmm? Hæææ??? Makan.. :gjeiper: Jeg tror du er en person som sikter, det har jeg nemlig sett i dine andre tråder! Her har du masse linker om folk som sikter!
Gjest Kråkaa Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg tror du er en person som sikter, det har jeg nemlig sett i dine andre tråder! Her har du masse linker om folk som sikter! Pff..aldri skrevet en tråd her inne jeg..HA! Den satt tenker jeg!
Gjest Wacmoc Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 ØØØØYYY,hva mener du med det? Det har jeg aldri sagt,pek med alle tær og fingrer hvor jeg antar noe slikt. Du får ikke tillegge meg noen meninger. Og hva mener du med "sikter"? Antyder du at jeg er en person som sikter?? Hmm? Hæææ??? Makan.. :gjeiper: hihi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå