Gå til innhold

Kikhoste


Tora

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen hvet noe om kikhoste.Jeg tror datter mi på 5år har fått det.Hun er ikke vaksinert mot det.

Tora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at kikhoste høres ut som hundebjeffing i mer eller mindre grad,mer vet jeg ikke,annet enn at du må oppsøke lege med en gang hvis du har mistanke om at det er det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ang kikhoste.

Min datter fikk kikhoste nå rhun var 2 mnd. det høres ut som en Jøyende hoste , di hoster til di mister pusten , di kan også få ettersykdommer som lungebetendelse ol. Du må til legebn og få tatt en blodprøve som viser om det stemmer , ( mange eldre vil kjenne igjen dennne spesielle hostingen ) Jeg fuikk mange kommentarer fra eldre mennesker når jeg var i butikker og datteren min hostet, Di kom starks bort og sa : du må til legen med barnet for det har kikhoste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

spesielt til deg Hege. Det var god informasjon. jeg har fått antibiotika av legen.

DETer det at han sa jeg skulle heller kalle det bronkitt.Jeg får ikke det til å stemme.Han tok ingen prøver.Jeg var sikker på at datteren min som er 11 nå hadde kikhoste da hun var 2, og dette er så likt.

Jeg lurer på om det har vært flere som har hatt kikhoste i år?

Tora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...