Gå til innhold

Mobiltelefon LG KU 990 og LG KU990i Viewty

Løvinna

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen mellom de to LG telefonene som heter KU990 og KU990i viewty?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det samme telefonen da? :klø:

Vet ikke. De ser like ut, men på Telenors nettbutikk har de begge modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme mobil ja... Regner med at grunnen til at det ligger to "forskjellige" modeller der er rett og slett pga lagerstatus.. Jeg regner med at den som det står LG KU990i Viewty Light Pink med 13stk på lager er en gammel varekode fra leverandøren til telenor nettbutikk, mens den som heter LG KU990 Pink med 25+ på lager er den nye koden...

Det er slik vi har det i butikken, men der ser ikke kundene noe til det.. Telenor burde ha satt de under samme varekode, men det er sikkert enklere for de å gjøre det på den måten som de har gjort det på :)

Det er forresten en kjempe god telefon! Jeg har selv hatt den (kjøpte den med en gang den kom ut) Supert kamera, god å skrive meldinger med (etter litt tilvenning selvfølgelig ;) ) og veldig grei og enkel meny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Heidi_*

nei, det er IKKE samme telefon. den ene står det LG KU990 Viewty på, den andre KU990i Wievty (det er en "i" bak, det vil si det er en forbedret modell, med fler funksjoner, som blandt annet internetttilkopling.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er IKKE samme telefon. den ene står det LG KU990 Viewty på, den andre KU990i Wievty (det er en "i" bak, det vil si det er en forbedret modell, med fler funksjoner, som blandt annet internetttilkopling.)

Da synes jeg det er veldig merkelig at lg kun har ute ku990 på nettsidene sine, og ingen modell som heter ku990i...

Og begge "modellene" har hsdpa, og ingen av de har wlan...

Her er kilden min: http://nordic.lge.com/no/prodmodeldetail.d...U990&model=

Hvor er din kilde på at det er forskjellige modeller?

Det kan selvfølgelig hende at jeg tar feil, at det er to modeller, men jeg finner virkelig ikke noe info om det på nettet.. (ikke at jeg gidder å søke i evigheter, men har gjort et rask søk på lg sin hjemmeside og google...)

Jeg regner med at de bruker i bak modellene sine i europa eller noe sånn, samme som sony ericsson...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...