Colargol Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Bortsett fra mitt maurproblem i dag så har det skjedd no annet rart også. Hadde en veps på soverommet som jeg forsøkte å slippe ut gjennom vinduet. Han svirrer litt rundt og tar et par runder rundt lampa. Plutselig så ser jeg at det kommer veske/noe vått fra bakenden av kroppen hans -ganske mye for å være en så liten kropp tenkte jeg. Lå noe papir på golvet som beviste det jeg så, tre fire dråper med noe vått. Men hva var det for noe? Tisser vepser?? Slipper ut litt "gammel gift" for å lage ny kanskje?
mia83 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Bortsett fra mitt maurproblem i dag så har det skjedd no annet rart også. Hadde en veps på soverommet som jeg forsøkte å slippe ut gjennom vinduet. Han svirrer litt rundt og tar et par runder rundt lampa. Plutselig så ser jeg at det kommer veske/noe vått fra bakenden av kroppen hans -ganske mye for å være en så liten kropp tenkte jeg. Lå noe papir på golvet som beviste det jeg så, tre fire dråper med noe vått. Men hva var det for noe? Tisser vepser?? Slipper ut litt "gammel gift" for å lage ny kanskje? Meget mulig... jeg så en veps spise skinke fra en brødskive en gang! Det var merker etter at han hadde bitt av den.. Så tydelig at det var borte en liten bit. Det ble jeg overrasket over!
Gjest Coarvi Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 (endret) Og da lurer jeg på om det samme gjelder mygg? Har nemlig sett noe tilsvarende hos mygg, at det kommer noe ut bakenden deres. Ja, vi har mye mygg hjemme så dette har jeg hatt tid til å studere... Endret 27. mai 2009 av Coarvi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå