Solskinn Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jeg tenkte jeg skulle være den første til å våge meg ut på dypt vann. Fy søren så kjedelig det har vært her inne de siste dagene. Jeg bruker alltid å glede meg til den lille timen jeg har på KG etter at jeg kommer hjem fra jobb, men det har ikke vært stort nytt å kikke på de siste dagene og den lille timen min ble om til ti min. Dere som har vært mot gjesteposting kan dere ikke være med å bevise at KG ikke behøver å være kjedeligere uten gjester? Akkurat nå mener jeg i all fall at argumentene ikke holder, for det er ganske stille her inne. (Selv tar jeg ikke særlig ansvar, haha. Jeg er igrunn fast gjest, så jeg fraskriver meg ansvaret for å holde i gang liv her uten gjester)
fuerza Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Jeg synes det er dødt her for tiden. Hadde ikke fått med meg at gjester var utestengt igjen, så det forklarer jo saken... Det ble jo stengt for gjester for ikke så lenge siden også, men det ble ikke værende slik lenge. skjønner ikke hvorfor vi må teste ut dette en gang til...
mia83 Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jasså er de utestengt? Det visste jeg ikke faktisk....
trulta_ Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Jeg leste det i helga tror jeg. Ble stengt fredag eller lørdag tror jeg.
mia83 Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Ok. Var jo mye bråk med de gjestene.. en av dem kalte meg for hore...
trulta_ Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Hæ?? Så uforskammet. Hvorfor? Er det fordi du er gift eller??
mia83 Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Nei jeg vet ikke jeg.. en som sa at jeg er ei hore... Idiot!
Cordelia Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Så det var en eller annen idiot som hadde spamma ned hele forumet her en kveld. Kanskje det var derfor det er blitt stengt. Er alltid noen idioter som skal ødelegge her for alle andre. Er i utgangspunktet postitiv til utestenginga, syns det har blitt litt vel mye usaklig språkbruk ol. i det siste. Men det er jo litt synd for de som ønsker å ta opp sensitive ting. Men så lenge noen ikke klarer å oppføre seg... Blir spennende å se hvordan det går framover.
Cordelia Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 PAARRRTYYYY!!!!!!! forresten...... Blei det noe mer liv her nå?
Lumina Skrevet 26. mai 2009 #13 Skrevet 26. mai 2009 jeg synes det er blitt veldig kjedelig uten gjestene her...det er jo de som lager liv og røre! og om noen er uforskammet o.l. så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal bry oss?? om noen blir usaklig så skjønner jeg ikke greia med og lage så mye oppstyr. gjesten som begynner med og være usaklig er jo bare patetisk, så hvorfor bry seg? samtidig som jeg skjønner at det kan være plagsomt for moderatorene og brukere. men face it....det er blitt veeeeldig kjedelig! ja til og få gjestene tilbake!
Solskinn Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 27. mai 2009 Takk for forsøkene Jeg satser på at dere bringer party og liv tilbake til de andre foraene også. Men dere er litt for fine i språket. Må nok noen sterke ord til eks. diverse ord på f og ikke minst snakke nedlatende om moderatorer og så litt rasisme. DA blir det fest da. Haha. Nei, jeg håper på at de kommer frem til en alternativ løsning snart. Kipt når så mange av de faste (gjedste)skribentene har forsvunnet. Finner man en måte å luke ut verstingene på er det å beholde gjester den kjekkeste løsningen mener nå jeg. Kanskje en del av dere brukere ikke merker at det er veldig dødt fordi dere frekventerer en del dagbøker? Disse påvirkes jo ikke av gjesters tilstedeværelse eller ikke, og har derfor vært uforandret. For det er ikke til å unngå at det har vært langt ferre poster på forumet siden fredag. Nei, for faen, nå skulle jeg vel inni helvete heller ikke gjøre dette om til en tråd om gjester eller ikke. Jeg ville bare ha noen å klage min arme råd til, når jeg kjeder meg så inn i f**** helvete her inne fordi det ikke har vært en ny tråd jeg har hatt lyst å lese på mange timer. Pokker... jeg egner meg ikke til å skape liv ved hjelp av å være nedlatende og rasistisk... I all fall ikke kl 2.30 om natta... Jeg sender stafettpinnen videre.
trulta_ Skrevet 27. mai 2009 #18 Skrevet 27. mai 2009 Nei jeg vet ikke jeg.. en som sa at jeg er ei hore... Idiot! Tuillgjæst
Solskinn Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 27. mai 2009 Vel nå har vi fått gjestene tilbake for å trolle igjen. Hmmm mon tro hvor lenge jeg forblir innlogget bruker denne gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå