Solstorm Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har lyst på en ny parfyme for sommerbruk. Jeg liker ikke for friske saker, men synes "Code" er litt i tyngste laget nå. Har dere noen tips til hva jeg kan prøve?
hvitveis1 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Husker ikke navnet, men jeg liker den rosa Kate Moss parfymen! Den er ikke for lett eller frisk, og heller ikke for tung. Synes den passer hele året egentlig, den gjør det på meg i hvert fall =)
Guinevere Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Chanel Coco Mademoiselle! Den er veldig søt, men ikke noen fjortisparfyme, og ikke tung heller. Jeg kjøpte min i juni i fjor, og den er en av de mest utpregede sommerparfymene jeg har.
Gjest Raptuza Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Elisabeth Ardens Green Tea er frisk og sommarsleg. Sidan den ikkje er så ny er det mulig å få tak i den rimeleg på nettet.
Solstorm Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 Tusen takk for tipsene! (jeg er litt skeptisk til Escada, men jeg skal lukte på den også når jeg tar meg en tur til parfymeriet i løpet av nær framtid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå