Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hmmmmmmmm
Skrevet

Jeg har et lite spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på..:

Dersom man blir gravid mens man bruker p-piller så kommer vel mensen når man er på slutten av brettet ??

Jeg har hatt litt problemer med at jeg kaster opp, og er da litt bekymret for at p-pillen har kommet "opp igjen". Sisst mnd. kom mensen en uke for tidlig selv om jeg knaska pilla..

Klør meg litt i skallen her jeg sitter.

Og med det samme jeg er i "farta" her:

Er det noen her som har erfaring eller har hørt om noen som har fått til å amme etter å ha fått utført en brystreduksjon?? Og gjør det vondt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du kaster opp p-pillen, er du ikke sikker lenger. Hvis det er viktig for deg å ikke bli gravid, må du bruke annen prevensjon i en periode etterpå. Les på pakningsvedlegget til de pillene du bruker. Der står det hvor lenge etterpå du ikke er sikker.

Gjest Hmmmmm..
Skrevet

Gjest: Jeg er så babysyk som man kan få blitt. Eneste grunnen til at jeg ikke dropper hele pilla er at jeg og min kjære ikke har vært sammen mer 1/2 år og at vi har litt trangt om plassen enn så lenge.

Da jeg ble på vei med det forrige barnet mitt for 8 år siden, var jeg gravid uken etter at jeg "kastet" pilla. Derfor slår det meg nå at jeg kan ha blitt det nå som jeg kaster opp.

Skrevet

Det med om du er gravid eller ikke, er et vanskelig spørsmål. Er bare å vente og se.

Så at du spurte om amming etter brystreduksjon. Selv fikk jeg utført den operasjonen i fjord. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne miste evnen til å amme, men at det var liten sjanse for det. Vel, nå er det sånn at jeg kjenner flere som igjen også kjenner noen som ikke har kunnet amme etterpå.

Så... lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...