Gjest Jamila Skrevet 24. juli 2003 #1 Del Skrevet 24. juli 2003 Noen som har vært på fabrikkutsalget til Høie? Hvordan er utvalget der? Skal til Kristiansand til helgen og tenkte jeg skulle stikke innom. Må uansett fornye litt i "lintøyskapet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juli 2003 #2 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har ikke vært der selv (ennå), men min mor og en flokk av venninnene hennes drar der med jevne mellomrom. Skryter av at man kan få "restekasser" til rundt hundrelappen, annensortering til rimelig penge - samt at de har samme utvalget som du finner i butikkene i byen også. Tror ikke du risikerer så mye med å stikke oppom. Det er jo uansett ikke noen lang tur fra sentrum i Kristiansand dersom du først er i området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 26. juli 2003 #3 Del Skrevet 26. juli 2003 Var der for noen år siden. Utvalget var bra, og prisene hyggelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå