Gjest Raggy Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Vet det er en tråd allerde om denne nettsiden men lager en ny. Jeg lurer på hvilken hudpleieprodukter dere har prøvd derfra og hvordan dere synes de er. Det ser jo ut som det er mye bra der så jeg har lyst til å teste men går meg litt vill siden det er så mye å velge i.
Gjest Talula Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Samme her. Jeg har bestilt noen produkter i forrige uke som jeg spent venter på; Desert Essence Thoroughly clean facewash, og Jason Natural Vitamin E Oil 5,000 I.U. Pure Beauty Oil som jeg har hørt mye bra om. Kan ikke si noe om de enda, har aldri prøvd disse to produktene før
tante fiolett Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jason Vitamin E 5,000 I.U. Pure Beauty Oil - fornøyd, deilig mandelaktig lukt Desert Essence Italian Red grape body wash - fornøyd, gjør huden veldig myk og ren (lukter ganske mye drue, nesten litt vinaktig) Desert Essence Pumpkin Repair Hand Cream - likte konsistensen, trakk godt inn, men sterk, altfor søt lukt for min del Jason C-esta Eye lift - fornøyd, men bare brukt noen få dager Jason Rose water hand & body lotion - fornøyd, gir bra fukt og trekker godt inn Jason Apricot deodorant - ikke så fornøyd, synes ikke den funket særlig på svette(lukt) Aubrey Organics E plus high C deodorant - ganske god duft, men ikke spesielt holdbar mot svette (lukt) i lengden. Har noen prøvd noen deodoranter derfra som funker bra? (er på leting etter en uten parabener)
Gjest Raggy Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jason Vitamin E 5,000 I.U. Pure Beauty Oil - fornøyd, deilig mandelaktig lukt Desert Essence Italian Red grape body wash - fornøyd, gjør huden veldig myk og ren (lukter ganske mye drue, nesten litt vinaktig) Desert Essence Pumpkin Repair Hand Cream - likte konsistensen, trakk godt inn, men sterk, altfor søt lukt for min del Jason C-esta Eye lift - fornøyd, men bare brukt noen få dager Jason Rose water hand & body lotion - fornøyd, gir bra fukt og trekker godt inn Jason Apricot deodorant - ikke så fornøyd, synes ikke den funket særlig på svette(lukt) Aubrey Organics E plus high C deodorant - ganske god duft, men ikke spesielt holdbar mot svette (lukt) i lengden. Har noen prøvd noen deodoranter derfra som funker bra? (er på leting etter en uten parabener) Hva bruker du den e vit oljen til?
tante fiolett Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Bruker vit E-oljen på halsen og brystet, på linjer der. Bruker den også på et lite arr jeg har for å se om det kan hjelpe. Også brukt den på tørre partier på armene, tørre albuer etc.
Gjest Raggy Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Nå har jeg brukt c serumet fra Avalon en stund. Er veldig fornøyd! Serumet er foreløpig helt hvitt noe som er bra. Minuset er at pumpeflasken er i gjenomsiktig plast siden c serum skal oppbevares mørk så jeg har det i esken. Det lukter deilig sitrus og går lett inn i huden, beste c serumet jeg har prøvd! Har bestillt rens, tonic og lotion fra samme serie siden c serumet er så bra. Bruker også bodylotion fra Jason, den har en mild og behagelig duft og gir godt med fukt.
Gjest Raggy Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Har foresten også en deodorant fra jason men alovera, den fungerer bra synes jeg.
Nausicaä Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har prøvd Queen Helene Aprikos Ansiktskrubb. Litt store korn, og jeg merket egentlig ikke noe forskjell. Men den lukter godt! (iste med fersken minner litt) og fungerer godt som kroppskrubb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå