Gjest Anarkist Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hei, jeg ønsker å forbrenne fettet i kroppen min og spiser mye usunt, og lurer på om dere kan komme med forslag til hva som er sunt frokost....og lunch ser frem til gode svar...
venus_ Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg bakte disse muffinsene i går, og synes de var kjempegode til frokost. Ellers er forskjellige eggretter, havregrøt, knekkebrød, salater gode alternativ.
Chanel.No5 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Prøv å gå inn på: www.melk.no Under disusjonen "hva har du spist i dag" her inne er det masse bra og gode tips jeg selv plukker opp Endret 26. mai 2009 av Lotte27
Gjest Shelob Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Frokostforslag: havregrøt med frukt + cottage cheese eller kesam youghurt med frukt og musli, noen nøtter kanskje proteinpannekaker med en frukt ved siden av grovt grovt brød, evt rugbrød eller polarbød extreme med kokte egg eller eggerøre en skikkelig shake med proteinpulver, banan, biola, juice og frosne bær Kesam med frukt + solsikkefrø og mandler Lunsjforslag: salat, masse, skjær opp dagen før. Broccoli, røsløk, bønner, mais, gulrot, tomat, agurk, spirer, blomkål - det du måtte like. Oppi dette har jeg kanskje potet eller litt ris, eller spiser rugbrød til, samt kylling, kjøtt, tunfisk, fisk eller reker. Minst 100-150 gram sånn at det metter. Spiser du bare salat blir det for stusselig. Omelett av 2-4 egg, med sjampinjong, paprika, squash, aubergine. Kanskje potet. Eller litt rugbrød til. En frukt. 1 boks makrell i tomat på rugbrød. Masse knaskegrønnsaker ved siden av. 1 glass biola. 1 frukt. Min erfaring er bare at bra spising krever alltid noe planlegging! Men det er det verdt når du først er inne i det NB! Er du tynn og skal opp i vekt kan du godt spise mer brød, poteter og ris enn det som står her. Kesamen kan være original i stedet fpr mager og du kan være litt raus med smør, olje og annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå