Power Skrevet 24. juli 2003 #1 Del Skrevet 24. juli 2003 Noen som vet om de selger helt enkle underskjørt på f.eks. Lindex eller Cubus? Skjørtet på kjolen min er ganske smalt, så jeg trenger bare et helt glatt, enkelt underskjørt slik at skjørtet faller litt penere. Har ikke tenkt å bruke mange hundrelappene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susie C Skrevet 24. juli 2003 #2 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg kjøpte underskjørt på Lindex en gang. Det er noen år siden, men det kan jo hende de har nå også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 24. juli 2003 #3 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg vet at iallfall Cubus har sånne underskjørt. tror det er Triumph-underskjørt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juli 2003 #4 Del Skrevet 24. juli 2003 Slike enkle underskjørt finnes både på Lindex og Cubus. Minnie PS: Elsker avataren din Susie C :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. juli 2003 #5 Del Skrevet 24. juli 2003 PS: Elsker avataren din Susie C :D Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zianta Skrevet 24. juli 2003 #6 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg var på Kapahl i går, og holdt på å kjøpe underskjørt der. Tror det kostet kr. 79,- om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susie C Skrevet 24. juli 2003 #7 Del Skrevet 24. juli 2003 PS: Elsker avataren din Susie C :D Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 24. juli 2003 #8 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har sett på Lindex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 24. juli 2003 #9 Del Skrevet 24. juli 2003 Sparkjøp. Lindex og Cubus har ihvertfall her i området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 24. juli 2003 #10 Del Skrevet 24. juli 2003 Er det da helt enkle rette underskjørt uten spiler da? Uansett er det jo kjempepris til 79 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå