toyses Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hunden vår fanger fluer og spiser dem, gjør det noe?
Tabris Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Nei, det gjør ingenting. Bare litt ekstra protein.
Honesty Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Fluer er da harmløse skapninger. Hunden min fanger og spiser mus hvis han får det til. Dessuten beiter han i alle grøfter for tida, men kaster aldri opp. Kanskje han tror han er en sau?
Gjest Wacmoc Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Dessuten beiter han i alle grøfter for tida, men kaster aldri opp. Kanskje han tror han er en sau? Samme med min. Han ligner litt på en sau å, så kan fort se feil ut.
toyses Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Så bra Ja, gress er godt tydeligvis. De spiser jo gress for å rense magen. Kanskje vi også burde begynt med det? He he
Gjest Wacmoc Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Så bra Ja, gress er godt tydeligvis. De spiser jo gress for å rense magen. Kanskje vi også burde begynt med det? He he Hehe Jeg gjorde det i barnehagen. Men det var fordi jeg lekte en ku da. Men fluer er ikke farlig at bikkja spiser fluer Katter f.eks gjør det jo i hytt og pine
toyses Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2009 Jeg holder henne unna edderkopper og andre insekter, men det er fordi de er så gyselige :gjeiper:
Gjest Wacmoc Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Jeg holder henne unna edderkopper og andre insekter, men det er fordi de er så gyselige :gjeiper: Hehe, er like greit. Bikkja mi prøvde en gang å spise en mark. Noe av det ekleste jeg har sett, så han får ikke lov lenger. ;P
Gjest Bond Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Hunden vår fanger fluer og spiser dem, gjør det noe? Det gjør jo bare hunden litt multifunksjonell
Tabris Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Min hund spiser også masse saftig vårgress nå. Jeg traff på en annen hund på en tur her for noen dager siden. Vi slapp dem sammen så de kunne leke og kose seg, men det endre med de sto og beitet på hver sin kant i stedet for.
toyses Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2009 Det gjør jo bare hunden litt multifunksjonell He he. Ja det er jo praktisk. Hun jakter faktisk på dem :gjeiper: De er vel fryktelig irriterende sikkert. Men lurer litt på hvordan det blir utover sommeren. Det er ekstremt mange fluer i huset her om sommeren (til tross for at vi har myggnetting).
toyses Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2009 Min hund spiser også masse saftig vårgress nå. Jeg traff på en annen hund på en tur her for noen dager siden. Vi slapp dem sammen så de kunne leke og kose seg, men det endre med de sto og beitet på hver sin kant i stedet for. Det kan se litt komisk ut ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå