Gå til innhold

Hunden vår spiser fluer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden vår fanger fluer og spiser dem, gjør det noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør ingenting. Bare litt ekstra protein. ;)

Skrevet

Fluer er da harmløse skapninger. Hunden min fanger og spiser mus hvis han får det til. :spy:

Dessuten beiter han i alle grøfter for tida, men kaster aldri opp. Kanskje han tror han er en sau?

Gjest Wacmoc
Skrevet
Dessuten beiter han i alle grøfter for tida, men kaster aldri opp. Kanskje han tror han er en sau?

Samme med min. Han ligner litt på en sau å, så kan fort se feil ut. :ler:

Skrevet

Så bra :)

Ja, gress er godt tydeligvis. De spiser jo gress for å rense magen. Kanskje vi også burde begynt med det? He he :ler:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Så bra :)

Ja, gress er godt tydeligvis. De spiser jo gress for å rense magen. Kanskje vi også burde begynt med det? He he :ler:

Hehe

Jeg gjorde det i barnehagen.

Men det var fordi jeg lekte en ku da. :)

Men fluer er ikke farlig at bikkja spiser fluer :)

Katter f.eks gjør det jo i hytt og pine :)

Skrevet

Jeg holder henne unna edderkopper og andre insekter, men det er fordi de er så gyselige :gjeiper:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Jeg holder henne unna edderkopper og andre insekter, men det er fordi de er så gyselige :gjeiper:

Hehe, er like greit.

Bikkja mi prøvde en gang å spise en mark. Noe av det ekleste jeg har sett, så han får ikke lov lenger. ;P

Skrevet
Hunden vår fanger fluer og spiser dem, gjør det noe?

Det gjør jo bare hunden litt multifunksjonell :fnise:

Skrevet

Min hund spiser også masse saftig vårgress nå. Jeg traff på en annen hund på en tur her for noen dager siden. Vi slapp dem sammen så de kunne leke og kose seg, men det endre med de sto og beitet på hver sin kant i stedet for. :fnise:

Skrevet
Det gjør jo bare hunden litt multifunksjonell :fnise:

He he. Ja det er jo praktisk. Hun jakter faktisk på dem :gjeiper: De er vel fryktelig irriterende sikkert.

Men lurer litt på hvordan det blir utover sommeren. Det er ekstremt mange fluer i huset her om sommeren (til tross for at vi har myggnetting).

Skrevet
Min hund spiser også masse saftig vårgress nå. Jeg traff på en annen hund på en tur her for noen dager siden. Vi slapp dem sammen så de kunne leke og kose seg, men det endre med de sto og beitet på hver sin kant i stedet for. :fnise:

Det kan se litt komisk ut ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...