Tenshi Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Har nettopp sjekka gjennom kordan eg har slanka meg siste åra. Begynte på en vekt på 75 å slanka meg ned til 65 som eg er nå. 2007 Høgde: 172 cm på sokkelesten. Vekt: 75kg. Mål rundt Mage: 96 cm Rumpe: 111 cm Lår: 66 cm. Midje: 81 cm 2009 Vekt: 65 kg. Mål rundt Mage: 83 cm Rumpe: 104 cm Lår: 59 cm Midje: 72 cm Dvs: vekt tap: 10 kg. Rumpe: 7 cm Mage: 13 cm Lår: 7 cm Midje: 9 cm Kordan slanker eg vekk lår og rumpe. Det som e problemet her. Ekje feit eller nåke, men det sitter seigt flesk på rumpe og lår som eg ikkje får bort.
-Englefjes- Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Da må du gå enda mer ned i fettprosent. Man kan ikke punktslanke. Kroppen bestemmer i stor grad selv hvor den tar fettet fra når du ligger i kaloriunderskudd.
Tintin Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Når du har slanket deg, har det kun gått i slankekurer? Eller har du trent også?? Om du ikke har trent hittil (eller ikke trent så mye), så er vel det det beste tipset. Da får du jo strammet opp litt, og forbrenner enda mer fett.
Gjest D-shol Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Da må du gå enda mer ned i fettprosent. Man kan ikke punktslanke. Kroppen bestemmer i stor grad selv hvor den tar fettet fra når du ligger i kaloriunderskudd. Nyere forskning viser faktisk at man kan punktslanke! Forskjellig mat påvirker forbrenningen på forskjellige stedder. Leste om det i I FORM Men TS: du har da gått ned masse både på rompe og lår. Det er helt naturlig at magefettet går først, mens kroppen holder på "midtparti"-fettet. Det er det vi trenger i krisetider
-Englefjes- Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Nyere forskning viser faktisk at man kan punktslanke! Forskjellig mat påvirker forbrenningen på forskjellige stedder. Leste om det i I FORM Dette vil jeg gjerne se dokumentert.
Gjest D-shol Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Dette vil jeg gjerne se dokumentert. I FORM 4/2009 s. 26-31: Treningslegenden Charles Piloquin har utviklet programmet BioSignature, som i hovedsak går ut på å se på kroppens fettsammensetning og se hvilke områder som må behandles. Fett på området rett under baken: Årsak "vitner om økt mengde xenoøsrtogener, et biprodukt av p-piller, ftalater, parabener, sprøytemidler og mange andre østrogenlignende stoffer som binder seg til kroppens eget østrogen. Det skaper en ubalanse mellom ekte og kunstige østrogener" Kosthold: "For å skille ut xenoøstrogenene kan du med fordel supplere med ekstra fiber. Gjerne en blanding av uoppløselige og vannløselige fiber. Spiss 500 gr broccoli og andre korsblomstgrønnsaker om dagen. Damp grønnsakene, spis økologiske linfrø og krydre maten med gurkemeie." Trening og livsstil: "Skift ut p-pillene med en kobberspiral uten hormoner. Kast kremer og rengjøringsmidler med parebener. Tren styrke med høy grad av utmattelse; f.eks. sirkeltrening og melkesyretrening. Treningen øker dannelsen av veksthormon og testosteron." Står mye mer, men orker ikke skrive av hele artikkelen.
-Englefjes- Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 I FORM 4/2009 s. 26-31: Treningslegenden Charles Piloquin har utviklet programmet BioSignature, som i hovedsak går ut på å se på kroppens fettsammensetning og se hvilke områder som må behandles. Takk for at du skrev ned såpass mye. Det er kanskje artikkelen det er skrevet sammendrag av her du sikter til? Jeg er klar over at ulike hormoner til en viss grad kan påvirke hvor fett lagres, og at hormoner generelt har mye å si for både vektnedgang og -oppgang, som f.eks at mennesker med insulinresistens har en tendens til å lettere lagre fett rundt livet. Imidlertid er Poliquin så vidt jeg vet ganske omdiskutert, så jeg tror jeg forløpig tar dette med en klype salt. (Jeg innrømmer også at jeg er en smule skeptisk til bladet Iform i seg selv og det de skriver, siden de har en tendens til å vise til forskningsresultater uten skikkelige kildehenvisninger og har utdaterte artikler. Men det har jo egentlig ikke så mye med saken å gjøre.)
Tenshi Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2009 Begynte faktisk med å gå rett over på noka diettet. Eg stumpa røyken og kutta ut snop og usunn mat. Gikk ned 5 kg bare på dette. Så har eg gått endel turer. Har ikkje trent nåke styrke. Men vurderer det. Om dette kan ha noen effekt på meg, Men ja må nok gå ned endel i fettprosent. Sist eg målte hadde eg 19 % i fett. Men det e ei stund sia. Tenkte på treningsformer som kan hjelpe for akkurat dette området
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 Styrke vil garantert ha effekt på deg, og minske fettprosenten din, hvis du er like flink med kostholdet ditt som du er nå
Gjest white tiger Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 sliter med det samme som deg ts. er ca 100 cm rundt hofte, 62 rundt lår og 68 rundt magen. er ikke overvektig, men skulle ønske jeg hadde litt mindre fett på lårene og rompa.. men kroppen min er iallfall sånn at den bruker alt fettet som er lagret på overkroppen først. det er skikkelig kjipt..
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 #11 Skrevet 27. mai 2009 men kroppen min er iallfall sånn at den bruker alt fettet som er lagret på overkroppen først. det er skikkelig kjipt.. Akkurat det har skjedd med meg og... det har resultert i lange, tynne pupper
Tenshi Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. mai 2009 Har begynt å spise nutrilett sjokolade i pausen på jobben isteden for mat. ellers spiser eg vanlige måltider. Såklart sunne måltider. På vekta idag sto det 64 kg. Men det som er viktig er at rompa og lårene blir borte. Ser ikkje på meg selv som overvektig. Det gjør ingen andre heller. Er kun dette med selvfølelse. Å eg for min del liker ikkje store rumper. Vil ha ei lita snerta ei som passer de fleste bukser. Bukser som blir stramme over rompa og lårene er slakkere oppe. Veldig irriterende. Min 4 dag uten godteri og usunnmat. Se kor lenge eg holder ut. hehe. Skal klare det!! Å jobben min krever styrke-. Løfter veldig mye tungt . ser på det som trening i seg selv. Jobber i en matvarebutikk. Potetsekker og esker med hermetikk og sånn er ganske heavy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå