Rioja Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Ja, det spørsmålet fikk jeg fra data-gubben på jobb i dag, da jeg trøbla med treghet i musa... :gjeiper: Så da lurer jeg på hvor ofte dere har rengjøring av overnevnte gjenstand?
feuerstein Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Aldri, men jeg bruker trackpoint og optisk mus, da er det gjerne ikke så mye å rengjøre sammenlignet med de gamle kulemusene? Kulemus rengjorde jeg når jeg merket at den ikke oppførte seg skikkelig.
Synne-Marie Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Det er ikke ofte nei. Men nå bruker jeg stort sett laptop med mousepad da Men brukte ikke å rengjøre noe særlig når jeg hadde stasjonær med kulemus heller.
henine Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gjør det aldri. Men det trengs ikke heller, bruker ikke gammeldags kule mus.
Poppzy Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Svært sjelden. Har trådløs laser mus. Husker da jeg hadde en slik med kule og da hendte det ofte jeg måtte ut med kula og tørkeav den. Det kom hår, rusk og raks inni den.
Tonka Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Høres ut som litt av en fyr han datamannen deres.... Jeg vasker faktisk min ganske ofte, men ser jo nå at jeg er sær...
Jade Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Rengjør den ikke under (har optisk mus), men vasker over den oppå noen ganger i mnd samtidig med tastaturet.
Colargol Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Overflaten av laptop'en blir vaska/støvsugd kanskje en gang i mnd. Den ekstra usb-musa mi er optisk, og bruker den ikke så ofte, dermed så tørker jeg vel bare av den når jeg føler den er skitten egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå