stella K Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 tenkte å kjøpe meg en topp på asos(for første gang) men er litt usikker på størrelsene der... hvis den ikke skal passe, er det da lett å få penge tilbake? er litt redd for å handle på nett jeg,he he
Mischa Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg kjøpte et smykke fra asos som viste seg å være ødelagt, det var ikke noe problem å sende det tilbake og få pengene igjen. Det fulgte med returskjema i pakken. Er ikke sikker på om man får pengene igjen om man bare vil bytte størrelse, men det står det sikkert info om på nettsiden.
Tonka Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Leveringstida er kjempebra - jeg bestilte en kjole tidligere i år og hadde den på meg en uke senere:) Frakten er ikke dyrere enn ellers, men det koster jo nødvendigvis litt å frakte noe fra England til Norge. Men det finner du ut av før du bekrefter betalingen uansett. Og du trenger ikke være redd for å handle på asos.com, de er veldig seriøse og har kjempebra kundeservice. Lykke til, de har så masse fint!!!
Gjest Yavi Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Må man betale toll ut fra hele pakkens verdi, altså inkl porto, eller kun for varene man kjøper? er det 25% av varens verdi man betaler i toll/moms? Er det ikke slik at undertøy er toll fritt? hva med Bikini ol? har så lyst til å bestille, men ikke like lyst til å betale mange hundre i toll/porto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå