vanilla- Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har lyst på tattovering på rumpa. En som starter midt på rumpeballen og går litt ned på sida av låret. gjærne en tribal eller noe enda tøffere.. trenger litt hjelp til å finne den rette. kom med bilder, tipps, og forslag:D
Gjest postsekk Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Har du noen tatoveringer fra før av? Det kan være lurt å anskaffe seg en mindre tatovering første gang, sånn at man er litt sikrere på at man ikke ender opp med å angre masse. Det beste tipset jeg kan gi er å ikke skaffe deg en tribal.
Gjest D-shol Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 - Vent et år og se om du vil ha det enda. Oppfatter på skrivemåten din at du er ganske ung? Det finnes alt for mange rosa sommerfugler og "trampstamps" der ute som folk angrer på etter russetia. - IKKE ta en tribal med mindre den betyr noe for deg, alle andre enn fjortiser vil le av deg - Tenk på hvor du har klær og hvordan den dekker over tatoveringen. Det er f.eks. ikke pent når du kun ser halve tattisen fordi resten er under trusa/Shortsen/skjørtet. - Spander litt mer og gå til en flink og kjent tatovør, ikke gjør det i Syden eller hos en billigfyr i et smug. - Let etter bilder på internett, finn stiler, mønster og motiver som du liker. - Tatoveringen trenger ikke være ferdig når du kommer til tatovøren, h*n hjelper deg gladelig med å forme tatoveringen. Men IKKE ta en tatovering du har sett på andre, dårlig tattoo-skikk!
vanilla- Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 D-shol, jeg respekterer synspunktene dine ang. tattoveringer, der er folk veldig forskjellige. Men du kan jo ikke bare annta hvor ung jeg er, blir jo like teit som at jeg anntar at du er yngere enn meg... Om det er skrivefeil du ser på så har ikke det no med alder å gjøre. Er ferdig med russe tida for 10 år siden... Jeg har ei tattovering bak i nakken fra før. Jeg angrer ikke, om jeg gjør det når jeg er 60 er no så. Jeg har ikke lyst på en helt enkel tribal, men ta utgangspunkt i en og gjøre den personlig ved å tegne inn andre ting som betyr noe, det tror jeg kan bli tøfft!
Phaedra Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Har du sett tegningene til Luis Royo? Jeg synes han har en del tøffe tatoveringer (mye tribal) på kvinnene han tegner og skulle gjerne hatt meg en slik hvis jeg hadde turt å ta tatovering. Jeg er ikke sikker på om alle bildene hans er av en slik art at de kan linkes til her, men her er noen: http://www.desktop-3d.com/wallpapers/20/Lu...o_-_Tattoos.jpg http://i220.photobucket.com/albums/dd123/m.../LuisRoyo28.jpg http://fc04.deviantart.com/fs17/f/2007/168...oublefinger.jpg Han har en del tatoveringer som går lenger ned også Endret 27. mai 2009 av Phaedra
Gjest D-shol Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Men du kan jo ikke bare annta hvor ung jeg er, blir jo ...teit Jeg har ei tattovering bak i nakken fra før. Jeg angrer ikke, om jeg gjør det når jeg er 60 er no så. Jeg har ikke lyst på en helt enkel tribal, men ta utgangspunkt i en og gjøre den personlig ved å tegne inn andre ting som betyr noe, det tror jeg kan bli tøfft! Jeg antok ikke, jeg spurte (derav spørsmålstegnet). Mange folk sa til meg: "Tenk når du blir gammel og er på gamlehjem da! Da kommer du til å angre". Jaja, mulig det, men da har jeg nytt tatoveringen min i mange mange år, så får jeg heller bare la være å kle av meg foran alle andre på gamlehjemmet Men jeg tenke meg godt og lenge om og råder alle til å gjøre det uansett hvor gamle de er. Dette høres imidlertid ut som denne tatoveringen er gjennomtenkt og kan bli kjempefin, ikke bare tribal for tribal sin del liksom. Så lykke til!
vanilla- Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2009 Luis Royo er kjempe flink, jeg skal ta med ett et stilig bilde av han så tattovøren får et hint om hva jeg er ute etter, for det er akkurat den stilen jeg vil ha! De er sexy og tøffe på en gang.. Svigerbror kom med en stor bunke tattoo blader som jeg sitter å ser igjennom nå, mye sprøe bilder må jeg si!
Ethereal Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Hvorfor noen vil ha en tribal er for meg uforståelig. Også på rævva av alle steder. Hvor er det ikke tacky?
Gjest postsekk Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 Hvorfor noen vil ha en tribal er for meg uforståelig. Også på rævva av alle steder. Hvor er det ikke tacky? Nå kan det hende vanilla- er maori da. Vi kan aldri vite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå