Manolia Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Håper det er greit at jeg legger denne her, istedet for under "Karriere", siden det handler om relasjonen mellom meg og den mulige vertsfamilien; Jeg har hatt litt kontakt med en norsk kvinne som bor med sin familie sør i Europa, jeg har søkt på Au-pairstilling hos dem.. Jeg har fortalt litt om meg, hun har fortalt litt om familien og arbeidsoppgavene. Jeg synes det høres veldig fint ut... At familien virker hyggelig og at arbeidsoppgavene er greie synes jeg er viktigst. Men føler at jeg må komme med noen spørsmål til dem. Nå virker det kanskje som at jeg tar hvilken jobb som helst, bare jeg kommer meg til landet de bor i. Neida, de vet at jeg har erfaring med barn fra tidligere, at jeg trives med å jobbe med barn og at jeg synes de andre arbeidsoppgavene virker veldig allrighte. Men jeg har ikke noen spørsmål hittil, synes hun har fortalt om det viktigste. Jeg er veldig fleksibel i forhold til mange ting. Jeg liker utfordringer og tar ting litt som de kommer... Så de spørsmålene jeg har tenkt ut nå er ikke viktige for om jeg vil ta jobben eller ikke. Men jeg vil jo gjerne bli litt kjent med familien. Uten å være for nærgående.. Hva er greit å spørre familien om? Det er mye jeg heller ser for meg å spørre om hvis det er ganske sikkert at jeg får jobben. Kanskje jeg må prøve å forestille meg at den er min, og spørre og grave?
Hillevi Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Fortell de noe av det du har skrevet her. Og at du er usikker på hva du skal berette om deg selv og hvilke spørsmål du skal stille dem... Kanskje de sier ting som er viktig for deg å vite og stiller deg noen spørsmål som du svarer på, istedet for at du ramser opp masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå