Jinx Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 Etter å ha lest denne tråden kom jeg på denne hilsenen Til alle kvinner fra alle menn Hvis du synes du er feit er du antakelig det. Ikke spør oss hele tiden. Lær deg hele toalettprosedyren: Om lokket er oppe kan man bare legge det ned. Slutt å mase om det. Hvis du stiller spørsmål du ikke vil ha svar på, så vær forberedt på svar du egentlig ikke vil høre. Det finnes de ganger vi ikke tenker på dere. Lev med det. Spør oss ikke hva vi tenker på med mindre du vil diskutere navle, militæret, pupper eller MC. Hunder er bedre enn katter. Lørdag er det samme som fotball og øl, og dere kan ikke gjøre noe med det. Shopping er ikke sport. Du ser pen ut uansett hva du har på deg. Jo, det er sant. Be om det du vil ha. Hint fungerer ikke. Nei. Jeg vet ikke hvilken dag det er og jeg kommer aldri til å huske det. Spesielle dager bør skrives på en lapp som henges på kjøleskapet. Du har nok klær. Både "ja" og "nei" er ordentlige svar. Du har for mange par sko. Din mor MÅ ikke være vår beste venn. Filmer fra Russland kan bli der. Christopher Columbus behøvde ikke å stoppe for å spørre om veien. Det behøver ikke vi heller å gjøre. Det jeg sa for 7 eller 8 måneder siden kan ikke brukes som argument i en diskusjon i dag. Alt jeg sier er ugyldig etter 7 dager. Slik er det bare. Akseptér det! ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Heller en mann som svarer ærlig på spørsmål av typen "Hva syns du om meg i denne kjolen" ? "Hvordan se jeg ut nå" ? Enn en som bare forteller deg hva du ønsker å høre Jeg forventer å få et ærlig svar, gjør ikke dere ?? Å om han sier jeg har blitt feit kan jeg vel ikke bli fornærmet over det..? Det er vel bedre at han gjør deg oppmerksom på det, enn noen andre.. (regner med at jeg hadde lagt merke til det selv også ) Det er vel en kjent sak at vi kvinnfolk skal ikke være enkle å forstå seg på..
lillen Skrevet 24. juli 2003 #2 Skrevet 24. juli 2003 Dette må jeg bare vise Mannen!! Er det mannen din som har skrevet dette, Jinx? "Be om det du vil ha. Hint fungerer ikke." Den var god! De skjønner jo ingenting... Ja til ærlige menn!! Jeg spør ikke for å få høre det jeg ønsker å høre!
Jinx Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2003 Det kunne vært han som hadde skrevet det kanskje... Det går ikke med hinting i huset her heller - det må nok klartekst til
VesleBråka Skrevet 24. juli 2003 #4 Skrevet 24. juli 2003 Det er jo noe som må sies for hvordan man sier ting også.. Hvis du spør om du har lagt på deg, så er det stor forskjell på "Ja, magen din henger utover buksa" og et søtt smil med et svakt nikk. Bare for å konstatere at sånn er det, men jeg liker deg veldig godt fordet, så det er opp til deg om du vil fjerne det ekstra.
Gjest Coolaid Skrevet 27. juli 2003 #6 Skrevet 27. juli 2003 Tusen takk! Nå slipper jeg å si det selv.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #7 Skrevet 27. juli 2003 Det er vel en kjent sak at vi kvinnfolk skal ikke være enkle å forstå seg på..
lillen Skrevet 28. juli 2003 #9 Skrevet 28. juli 2003 Guri meg... Selv om jeg synes "til alle kvinner fra alle menn" var himla morsom, så er ikke det synonymt med at jeg setter folk i bås for det!? Jeg respekterer enkeltmennesket, og det regner jeg med at de andre som syntes det var himla morsomt, også gjør... ikke sant!? Jeg kan vel synes det er himla morsomt selv om jeg ikke mener "alle" er slik og slik? Gidder ikke å liste opp hver ting her, men jeg maser f eks ikke om dolokket, og jeg vet heller ikke hvilken dag det er idag! Og tror nok ikke det eneste mannen min tenker på er; navle, militæret, pupper eller mc (han er ikke interessert i militæret eller mc... )! Kan vi ikke få lov til å le litt...?
Gjest Zalomine Skrevet 28. juli 2003 #10 Skrevet 28. juli 2003 Vi mener jo ikke at ALLE er slik da, men vi synes den er morsom likevel. Nei, lørdag er ikke fotball og øl for alle menn, og jeg respekterer min samboer for den han er. Dvs: lørdag, søndag eller mandag spilles det en fotballkamp som er KJEMPEVIKTIG, og halvparten av disse er hjemmekamper, der møter man selvsagt opp. Den andre halvparten er bortekamper, og en del av disse skal han også ha med seg. (Jeg er nå ikke vankeligere enn at jeg møter opp på hjemmekamper selv jeg, og har vært på et par bortekamper også denne sesongen!) Dette betyr jo også at enkelte klær i huset har fotball-lagets logo, og det er mer røde klær i vårt hus enn i et gjennomsnittelig hjem (Ja, om noen tvilte, laget det gjelder er BRANN) Men nei, ikke øl, bare fotball. Å spørre hva han tenker på er det ikek vits i han svare enten "deg", eller "ikke noe" og i begge tilfeller betyr det egentlig "sex" Men, hint FUNGERER av og til hos oss da! Og jeg spør ham ikke om jeg er feit (jeg vet at jeg ikke er feit, men jeg konstanterer av og til at magen min har vokst (særlig siden den blåser seg opp en gang i måneden...) Han sier aldri til meg at jeg er feit, men blir jeg det noen gang, så er jeg nok oppmerksom på det fra før ja... shopping, det kommer han aldri tl å like, og hunder er nok tingen ja (men han vil gjeren ha begge deler han da...) altså: jeg respekterer min samboer for den HAN er, og slike genraliseringer er jo bare morro fordi de er generelle, ikke sant? Har lest denne før (og jeg mener å ha lest en andre veien også....) og synes slikt er morsom jeg. Uten at det går på bekostning av min respekt for min samboer som person...
Gjest Hilde K S Skrevet 28. juli 2003 #11 Skrevet 28. juli 2003 Jeg synes i alle fall den var treffende ! :D
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2003 #12 Skrevet 28. juli 2003 men kjære gjest da - dette var en fleip og en generalisering, og ikke skrevet i ramme alvor... den henspeiler jo bare på at kvinner og menn tenker forskjellig, og at de snakker forbi hverandre noen ganger - ganske ofte..... len deg litt tilbake og slapp av da mann.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå