Gå til innhold

Planlegger utdrikkingslag men får null respons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått det ærefulle oppdraget å være forlover til verdens flotteste brud!

Nå står utdrikningslaget hennes snart for tur og etter mye fram og tilbake for å få det til å klaffe for så mange av hennes venner som mulig, har jeg valgt en dato som virket grei for de fleste... Så kommer problemet da... folk kan bruke en uke for å svare på sms, de kan ikke gi et klart svar på om de får til å være med og de gir null respons på om opplegget jeg har lagt opp til er ok eller ikke... (Jeg kjenner bruden godt nok til at jeg vet at hun kommer til å like dagen, men det hadde vært ok med litt feedback og nye ideer likevel..)

Skulle tro at hennes nærmeste venner iallefall viste litt interesse for å få til å bli med på å gjøre denne dagen så fin for henne som mulig..vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg fortsetter å mase på sms og håper at det bare er sløvhet som er grunnen til denne mangelen på respons, men må si jeg er ganske skuffet..

Måtte bare lette mitt hjerte her..flere som har opplevd dette eller har ting gått på skinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring, ikke send SMS. Da får du svar med en gang. :)

Skrevet

Heilt ærleg, og det er ikkje meininga å vere frekk eller negativ, men eg trur mange er lei utdrikkingslag i alle fall av oss rundt 30. Eg har slutta å gå i dei for å sei det som det er. Men for all del, eg seier jo frå at eg ikkje kjem når eg blir invitert :) Men det er jo mogleg ein del føler dei MÅ, og så prøver dei febrilsk å finn ein grunn til å melde avbud...

Skrevet

Lei utdrikningslag fordi man er rundt 30? I alle dager...

Jeg er ikke lei!

---

Rararara: Jeg tror ikke det er så vanlig at folk engasjerer seg. Jeg har hørt om mange som ikke får noen respons bortsett fra påmelding/avmelding. Det beste er å ha konkrete tidspunkter for svar og innbetaling. Og ja, RING dem for å høre om de kommer, hvilke meninger de har osv. Da får du mest svar.

Gjest D-shol
Skrevet

Den som tier samtykker (og er dødsglad for at noen andre gidder så de slipper :) ).

Ikke for det, folk har det kjempemoro på slike dager, særlig om opplegget er litt orginalt og passer til bruden, men jeg oppfatter det slik at de fleste setter pris på å møte opp til ferdig opplegg.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har ferdig opplegg og har faktisk skrevet ned opplegget punkt for punkt og gitt til de som som er "invitert" Så de slipper å jobbe eller tenke..det er også lagt tilrette slik at folk kan komme til senere på kvelden om de ikke har anledning til å være med hele dagen.

Å være lei av utdrikninglag..? vel bruden er den første i sin omgangskrets som gifter seg, så tviler litt på at de er så lei av utdrikningslag..

Jeg var kanskje litt vel negativ da jeg skrev innlegget. Jeg har fått veldig positiv respons fra enkelte..

men det er et par av de jeg trodde var var hennes beste venninner (og som jeg vet bruden ser på som sine beste venninner) som jeg liksom ikke får noe svar av..er vel egentlig det jeg reagerer på..

Jeg mener selv at jeg hadde gjort mye for å få til å delta i utdrikningslaget til en god venninne. Synes det er ganske sløvt..

Det er nok lurt å ringe ja..skal ta noen telefoner i morgen, så får jeg se om jeg får mer svar da!

Skrevet
Jeg har ferdig opplegg og har faktisk skrevet ned opplegget punkt for punkt og gitt til de som som er "invitert" Så de slipper å jobbe eller tenke..det er også lagt tilrette slik at folk kan komme til senere på kvelden om de ikke har anledning til å være med hele dagen.

Men siden du allerede har levert ut et detaljert program, skjønner de kanskje ikke at du ønsker innspill.

Jeg har vært forlover tre ganger og det er en utakknemlig jobb å arrangere utdrikningslag. Å være forlover er jeg gjerne, men dette utdrikningslagopplegget er jeg kjempelei!

Skrevet
Ring, ikke send SMS. Da får du svar med en gang. :)

Det ville jeg også gjort! Da får du et ja eller nei med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...