Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ute å sett etter bukser i dag, eller rettere sagt jeg så etter jeans men fant ikke noe så endte opp med å lete etter bukser generelt.

Fant ikke noe da heller.

Hva er in nå? Så vidt jeg kunne se bugnet det med tights i alle varianter - men etter andre tråder her inne å dømme er det helt ut... ?!?

Hva mener dere og hvor finner man kule "benklær"?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik som jeg ser det så er vel nesten alt av bukser lov/in. Problemet som jeg opplever et at det er så mye søm som skal være pynt og i tillegg er slike som er opprevet blitt moderne i år igjen. Håpløst. Hvis jeg vill ha slike jeans kunne jeg tatt ett dykk i kleskapet.

Jeg liker veldig godt bukser med høyt liv, ettersom jeg har litt mage fryser ofte i området rundt kjærlighethåndtakene:P og til min overaskelse hadde det faktisk kommet inn nye modeller i år også.. så den moten er in i år også.

Jeg kan desverre ikke gi deg noe tips på hva som er in sånn egentlig for jeg følger nesten aldri motene når det gjelder bukser. Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpe slike jeans som jeg kjøpte tre av for ca 6 år siden for de passet min kropp perfekt. Men slike finnes ikke lenger :( Jeg får vel ta til takke med dem ed høyt liv da:P

Skrevet

For min del er det smale jeans som det går i. Også tights-typen for de er så praktiske og elastiske så jeg slipper å sitte med den pølseskinn-feelingen :sprettoy::fnise:

Men når det er sagt skulle jeg veldig ønske jeg hadde kropp til å kunne gå med vide jeans i hippiestil. Ahh, men men alle er vel ikke lagd for alt..

Gjest Gjest
Skrevet

Sjekk det siste vogue (us) der er cameron Diaz på forsiden i hvite bukser, sitter i livet... og de er vide!

tenk deg litt sånn marlene dietrich, berlin 1930.

Råkule!

Gjest JulieB
Skrevet (endret)
Hva er in nå? Så vidt jeg kunne se bugnet det med tights i alle varianter - men etter andre tråder her inne å dømme er det helt ut... ?!?

Hva mener dere og hvor finner man kule "benklær"?? ;)

Helt enig! Tightsene florerer i alle butikker, men her inne på KG er det "strengt forbudt" har jeg inntrykk av. Selv elsker jeg tights og går ofte med det:) Synes det passer til mye og ikke minst, så er det utrolig behagelig!

På jeansfronten liker jeg veldig godt en jeans av merket Nudie. Modellen heter Long John, og fargen er superblue. Selges på Carlings, Urban osv. Ellers så er jo haremsbukser veldig in nå, og de er veldig behagelige å gå med også. Chinos er også in nå (personlig synes jeg det er vanskelig å finne en som sitter bra og som er behagelig).

edit: skrivefeil

Endret av JulieB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...