Smørblomsten Skrevet 25. mai 2009 #1 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva kan man forvente å få for hvitevarene sine når man selger et hus og kjøper har lyst å overta hvitevarene på kjøkkenet? Det er snakk om et stort dobbelkjøleskap/fryseskap i stål, ca 2,5 år gammelt. Kan man prute seg til under halv pris? Selger vil nemlig få et strev med å få ut det stooore kjøleskapet fra huset under flytting...Da tenker jeg det kan være mulig å få gjort et "kupp" Noen innspill? TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 25. mai 2009 #2 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er ingenting i veien for å prøve. Vi er i ferd med å flytte nå og vi selger ikke dyre og gode hvitevarer som er 2,5 år til halv pris. Vi skulle hatt ett kjempebra tilbud for å i det hele tatt vurdere å selge hvitevarene, for det blir i realiteten penger ut gjennom vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 25. mai 2009 #3 Del Skrevet 25. mai 2009 Da jeg solgte leiligheten sa jeg allerede fra starten at hvitevarene var inkludert i prisen. Jeg var absolutt ikke interessert i å dra med meg noe av det. Og sånn tror jeg mange har det? Har man kjøpt en ny og større bolig, ønsker man kanskje også nye og finere/bedre hvitevarer også? En god unnskyldning hvertfall De fleste kjøkken har jo dessuten ikke plass til dobbelt kjøleskap, så med mindre de flytter inn i noe helt nytt der de har fått bestemt kjøkkenløsningen selv skal det jo en god del til for at kjøle-/fryseskapet vil passe inn. Og da er det virkelig rom for pruting! Dere kan jo komme med et tilbud om at dere gjerne kan overta alle hvitevarene for f.eks. 10.000 (summen kommer jo an på hvor mange enheter det er snakk om), så får du jo fort se om de sier ja. Hvis de synes det er for lite er det jo bare å be dem komme med et motbud. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mai 2009 I dette tilfellet er det bare snakk om kjøle/fryseskapet (såkalt amerikansk kjøleskap som er stooort og tuuungt). Alle andre hvitevarer er integrert og følger dermed med Godt poeng ang hvor de flytter, de skal leie inntil videre og dermed er det jo ikke sikkert de får plass nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mai 2009 Andre som har en mening om hva man kan by/få for hvitevarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå