brud060609 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Hei. Til dere som skal ha do kurver, eller har hatt. Hva slags type kurver har dere kjøpt ? Og hvor kjøpte dere de ?
Honey Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Spørs hvor mye og hva du skal ha oppi. Men dersom vi går for dokurver så tror jeg at det er lett og få tak i det overalt, enten Bohus, Ikea, Skeidar, Jysk eller Europris. Jeg har bl.a. en hvit en på badet fra før av som jeg kjøpte for 49,- på Ikea som jeg sikkert kan bruke til det formålet.
Lunamamma Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Beklager at jeg kupper tråden; men jeg lurer litt på hvordan dere løser dette med dokurver rent praktisk? Skal det være barn i bryllupet? Vi inviterer barn, det blir kanskje 10 barn mellom 4 og 11 år, og jeg er redd for at de kommer til å synes at det er hysterisk gøy å spise opp all tyggisen, prøve på seg strømpebuksene, stjele sminken, spise opp paraceten (!), stikke seg på sikkerhetsnåla osv. Så nå vurderer vi å oppbevare kurvene i baren, som er like ved toalettene, slik at barna ikke får tak i dem. Men hvordan skal gjestene gjøres oppmerksomme på at de er der? Føler det blir litt feil om toastmasteren må si: "Og til dere damer som enten får mensen, vondt i hodet, strømpebuksa rakner eller dere har dårlig ånde, så står det en kurv med diverse oppi, i baren".
leirbål Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Bruk lirr papir av samme slag som innbydelsene eller lignende, og sett opp et lite informasjons skilt på døren, eller over vasken om at det finnes diverse praktiske saker ced baren , som...
instance Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Ja, lurt å sette opp skilt ved kurven. Jeg glemte det, og de fleste av mine gjester skjønte ikke helt at de kunne forsyne seg av det som lå oppi, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå