siljek Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Er det noen her som har handlet frå desse nettbutikkene? evt. hvor lang leverings tid? - Cheap Smells -Beauty flash -Salon skin care
Gjest Raptuza Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Har handla ein parfyme frå CheapSmells. Men dessverre kom det toll og moms på, så parfymen til kr 250 blei fort til 400 til slutt...så husk tollgrensa!
hvitveis1 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Cheapsmells var jo kjempebillig! Hvorfor har jeg ikke oppdaget den siden før? Hva koster frakten derfra?
mora Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg bestilte en krem der i frå i dag, og portoen kom £2,15 så det er ikke så gale.
mari4ever Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Er det noen her som har handlet frå desse nettbutikkene? evt. hvor lang leverings tid? - Cheap Smells -Beauty flash -Salon skin care hei på deg:) bestill fra cheapsmells du;) anbefales på det sterkest! bestilt mye parfyme, makeup oghudpleie derifra tidligere (blitt litt avhengig jeg ) Bestilte nettop mye hårpleie også Super side med veldig bra priser og rask levering
hvitveis1 Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Jeg bestilte en krem der i frå i dag, og portoen kom £2,15 så det er ikke så gale. Så at det stod noe om vekten på bestillingen på cheapsmells, har vekten noe å si?
mari4ever Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Så at det stod noe om vekten på bestillingen på cheapsmells, har vekten noe å si? det har ikke jeg opplevd nei. det vil jeg ikke tro har noe å si, så lenge du bestiller ting for under 200,- kr ting
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Jeg ser at cheapsmells refunderer toll/avgifter, forstår i allefall det slik av faq'en.. erfaringer med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå