Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ipod nano som er et par mnd gammel og lite brukt. Når den er fullladet kan jeg ha brukt den i ca 1-2 timer, også har den lugget ubrukt en ukes tid ca og når jeg da skal bruke den igjen er batteriet helt flatt.

Er dette normalt siden den blir liggende ubrukt så lenge? Synes det er kort levetid på batteriet og tungvindt at det blir flatt så fort ved så liten bruk.

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Det hørtes ikke normalt ut.. Min varer i alle fall i 6 timer tror jeg. Har ikke målt så veldig nøye, men det er i alle fal mange treninger mellom hver gang jeg lader den. Og den er sånn 2 år gammel ca.

Skrevet

Alle produkter vil bli tappet av strøm selv om de ikke blir brukt over tid.. Men jeg synes det var litt kort tid men kun en uke...

Jeg ville ha ladet den helt opp, og testet batteri levetiden ved å la den ligge å spille og sjekke feks en gang i timen om den er tom eller ikke... Hvis den da har dårlig levetid ville jeg ha gått tilbake til butikken med den.. Nå er jeg ikke 100% sikker på hvordan det er med garanti på ipod batteri, men på feks mobil er det 6mnd garanti, så ta den med inn før det er gått 6mnd sånn i tilfelle... (litt usikker på om det er 1år eller 6mnd siden man ikke kan ta ut batteriet i en ipod, men man kan det i en mobil, så det går som tilbehør med 6mnd..)

Har en ipod selv, men den står alltid koblet til enten i bilen eller til anlegget og får strøm via det.. Så jeg vet faktisk ikke standby tiden på den :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...