Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har redusert vekten fra 85kg til 70kg, og håper på å gå ned et par kg til. Jeg har blitt merkbart mindre i livet, men synes at hoftene mine fortsatt er "store". Har dette noe med beinbygging å gjøre? Synes det er så dumt å ikke få på seg bukser som egentlig passer, men som jeg ikke får over lårene. Str. 42 er altfor vide i magen, mens str. 40 er for små til å komme over lårene. Kjedelig problem egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kombinasjon av benbygning og hvor paa kroppen din fettet lagres (noe som varierer fra person til person).

Selv legger jeg mest paa meg rundt magen og da jeg la paa meg 15 kilo av diverse aarsaker (harde studier, problemer med magen, etc) saa var jeg nesten like smal over hoftene som jeg var paa mitt slankeste.

Skrevet

Det er genene dine som styrer dette. Man kan jobbe hardt med å jobbe mot sin naturlige fasong, slanke seg, trene overkroppen for å skape balanse osv, men slapper man litt av "vinner" genene igjen. Fettsuging er en løsning. For drastisk for min smak, men det er jo mange som gjør det idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...