Mystery Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Nå har jeg de siste 5 årene hatt endel damer, de fleste som jeg vil klassifisere som 5-7 på en skala fra 1-10. Det er det at jeg føler hele tiden at det mangler noe, jeg vil ha ei jente jeg rett og slett sikler etter og som jeg føler meg virkelig fysiskt tiltrukket av. Ei som folk snur seg etter på gata og som har en super utstråling. Tingen er at jeg mister fort interressen for damene, jeg liker å være sammen med dem og har en viss gnist, men ikke det store. Jeg ønsker å finne ei jente som er skikkelig fin, ei som jeg kan være med i en lengre periode av livet, om ikke resten. Jeg flyr på byen med kompiser, prater med mange folk og treffer innimellom damer som er skikkelig fine. Problemet her er at jeg fryser opp, jeg får freezeout og klarer ikke å være meg selv. Jeg vet at med de jentene jeg tilbringer tid med så har vi det kjempefint, vi kan ha dype samtaler, vi kan le og finne på spontane ting. Jeg og ei vennine har vært på 3 utenlands turer bare de siste 3 månedene, og alle 3 har vært mer eller mindre spontan reising i helgene. Vi har det kjempekomfortabelt. Så vi har alle kvalitetene bortsett fra skikkelig seksuell tenning. Jeg har kanskje prioritert karriere høyere enn å sjekke opp flest mulig damer i håp om å finne den riktige for meg, men jeg gir meg ikke! Hva kan jeg gjøre? Hilsen småfrustrert mann på 26
summerrain Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Kanskje du heller burde satse på en dame med gode indre kvaliteter? Det virker som om du har ett veldig stort problem som du må jobbe med selv før du evt er så heldig at du får deg en kjæreste. 8
Gjest girlhere Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 (endret) Kanskje du heller burde satse på en dame med gode indre kvaliteter? Det virker som om du har ett veldig stort problem som du må jobbe med selv før du evt er så heldig at du får deg en kjæreste. ............... Endret 11. mai 2010 av girlhere
fin_bil Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg skjønner godt at du vil ha ei jente du ikke klarer å holde fingrene borte fra, det er ihvertfall slik jeg syntes det skal være. Du må vel bare hoppe i det og forsøke å få til samtaler osv med damer som er 100% din smak =) lykke til, håper du finner drømme dama 3
Gjest girlhere Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 (endret) Som jeg har forstår det så liker han de han har vært sammen med, men etter en stund så mangler det noe ? Endret 25. mai 2009 av girlhere
Gjest D-shol Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 (endret) Det er det at jeg føler hele tiden at det mangler noe, jeg vil ha ei jente jeg rett og slett sikler etter og som jeg føler meg virkelig fysiskt tiltrukket av. Ei som folk snur seg etter på gata og som har en super utstråling. Tingen er at jeg mister fort interressen for damene, jeg liker å være sammen med dem og har en viss gnist, men ikke det store. Jeg ønsker å finne ei jente som er skikkelig fin, ei som jeg kan være med i en lengre periode av livet, om ikke resten. Jeg vet at med de jentene jeg tilbringer tid med så har vi det kjempefint, vi kan ha dype samtaler, vi kan le og finne på spontane ting. Hva kan jeg gjøre? Hilsen småfrustrert mann på 26 Du vil ha ei dame som andre sikler etter. Er det bare for å ha den peneste dama eller er det virkelig de damene som er helt etter din smak? For hvis du skal ha en 10'er bare for at andre menn skal bli sjalu og beundre deg fordi du har den peneste dama, selv om du egentlig ikke liker henne, blir det nok et trist forhold (og et trist brudd) Hvis jeg hadde en kjæreste som alle sikla på hadde jeg endt opp veldig sjalu, usikker og redd for å miste ham. Det er heller ikke mye substans i et forhold hvis det er basert på "vakkerhetsskalaen" istedenfor at dere faktisk passer sammen. Hvis du vil ha et forhold, ikke bare en pen dame, tenk på dette: Er det ikke andre egenskaper enn "siklbarhet" som er viktig også? F.eks at det går an å føre en fornuftig samtale med henne, le sammen med henne og finne på ting sammen, ikke bare leie henne nedover gata og nyte de beundrende blikkene (som hun får)? Du sier at etter en stund så mangler det noe. Jeg tror ikke at å få en "10er-dame" kan fikse det. Nå sier ikke jeg at en superpen dame ikke kan være den rette for deg, men jeg mener at utseendet ikke er det man bør fokusere mest på når man leter etter en livspartner. Alle vil vel ha den peneste kjæresten, men det er et ordtak jeg liker: Du elsker ikke folk fordi de er vakre, de er vakre fordi du elsker dem. Jeg har hatt flere kjærester som folk generelt ikke sikler etter på gata, men for meg var de "den kjekkeste mannen i verden" nettopp fordi Endret 25. mai 2009 av D-shol
Ethereal Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Hvis du vil ha en dame som du føler deg komfortabel med, tror jeg det er viktig at du ser etter nettopp det, og ikke en som ligger høyt oppe på skalaen. Selvfølgelig forstår jeg at du vil ha en jente som du er sinnsykt tiltrukket av, og gjerne en som kompisene dine syns er fin. Det er jo alltid er pluss. Men utseende er ingen garanti for et bra forhold 1
fin_bil Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Jeg forsto det som at han ønsket seg en dama som han selv virkelig var fysisk tiltrukket av. Og at han ikke hadde vært det tidligere. Og jeg unner alle å være ordentlig tiltrukket av kjæresten sin, både fysisk og mentalt.
Mystery Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2009 Takk for så mange svar så fort! De av dere som tror jeg ikke kan få meg kjæreste har misforstått De av dere som tror jeg bare vil ha 10'ere har misforstått. Jeg er ikke ute etter den peneste dama. Jeg skal ha ei dame som er fin nok, og som vet at hun er fin. Dere jenter som merker at gutta snur seg etter dere vet hva jeg mener. Det er det som driver dyret i meg, som gir meg energi. Ei søt og snill ei er jo koselig en stund, men blir fort kjedelig. Til tider så føler jeg meg litt som et dyr, dvs at når jeg ser ei fin dame så tenker jeg ikke nødvendigvis bare på hvor digg det hadde vært å ligget med henne, men jeg får lyst til å ha henne som "mate". La henne være mor for mine barn.
Gjest Gjestdeluxe Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har kanskje prioritert karriere høyere enn å sjekke opp flest mulig damer i håp om å finne den riktige for meg, men jeg gir meg ikke! Hva kan jeg gjøre? Fortsette å være en mann som aktivt sjekker opp damer.
PeeWee Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Du er akkurat som en kjærring, bare ute etter sosial status... 4
Gjest KateW Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Det finnes damer menn snur seg etter som virkelig ikke aner at menn snur seg etter dem, før kjærestene deres blir sjalu og beskyttende. Slike damer har ofte bygget opp indre kvaliteter, og jeg må si at i valg av partner, så bør det være det mentale som trigger mest. Kanskje du ikke har opplevd det? En smart sjuer blir fort en tier. Tro meg... 1
Cuckold Skrevet 25. mai 2009 #14 Skrevet 25. mai 2009 Jeg forsto det som at han ønsket seg en dama som han selv virkelig var fysisk tiltrukket av. Og at han ikke hadde vært det tidligere. Og jeg unner alle å være ordentlig tiltrukket av kjæresten sin, både fysisk og mentalt. Jeg er enig med deg, jeg unner alle dette. Likevel må jeg innrømme at følgende tanke har slått meg: Hva om alle, uavhengig av hvor man selv er plassert på attraktivitetsskalaen kun har evnen til å bli veldig betatt av personer som befinner seg fra 7 til 10 på den berømmelige 1-10 skalaen? For menn kan penger og status i mange tilfeller veie opp for manglende fysisk attraktivitet, men for en kvinne som befinner seg under 5 på skalaen er det kanskje umulig å få en mann hun virkelig begjærer. Og hva med menn under 5 uten status og uten fet lommebok, har de en helt annen smak enn kjekkere og mer bemidlede menn? Problemstillingen minner litt om drømmen om rikdom og berømmelse. Alle har lov å unne seg selv det beste, men vi vet at det bare er et lite mindretall som vil bli virkelig rike og berømte.
Solskinn Skrevet 25. mai 2009 #15 Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jeg er på ingen måte en tier. Mannen min derimot mener at jeg er en tier. Hvor noen ligger på skalaen har altså lite å si. Det som har noe å si er at man er sammen med en person man føler en sterk tiltrekkning til, gå for den jenta du selv syntes er fantastisk MEN om jenta merker at du er sammen med henne bare pga utseendet så vil du miste henne. Endret 27. mai 2009 av Gyngestol
Ethereal Skrevet 25. mai 2009 #16 Skrevet 25. mai 2009 Nå ble jeg nysgjerrig: Hvordan vet dere selv hvor dere ligger på "skalaen"? Føler dere det selv, eller er det noe andre har sagt til dere?
fin_bil Skrevet 25. mai 2009 #17 Skrevet 25. mai 2009 Nå ble jeg nysgjerrig: Hvordan vet dere selv hvor dere ligger på "skalaen"? Føler dere det selv, eller er det noe andre har sagt til dere? Dette er jeg også ganske nysgjerrig på. Jeg klarer ikke å plassere meg selv i hvertfall. Og er kanskje litt nysgjerrig på hvor jeg ligger..
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. mai 2009 #18 Skrevet 25. mai 2009 De aller fleste vil jo ha pene kjærester. Så overfladiske er dessverre vi mennesker. Jeg drømmer mest om å finne en jeg kan være skikkelig forelsket i selv om han ikke trenger å være perfekt i det hele tatt.
Gjest D-shol Skrevet 25. mai 2009 #19 Skrevet 25. mai 2009 Nå ble jeg nysgjerrig: Hvordan vet dere selv hvor dere ligger på "skalaen"? Føler dere det selv, eller er det noe andre har sagt til dere? Jeg vil nok si at jeg selv er en 3...kanskje en 4 hvis jeg pynter meg, men det kan jo hende noen andre mener noe annet.
Mystery Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 25. mai 2009 De aller fleste vil jo ha pene kjærester. Så overfladiske er dessverre vi mennesker. Jeg drømmer mest om å finne en jeg kan være skikkelig forelsket i selv om han ikke trenger å være perfekt i det hele tatt. Nå er jo ikke pen det samme som perfekt. Det finnes ingen perfekte jenter, det finnes noen som er 10'ere. Som er utrolig sjeldne. Så finnes det endel som er 9 og mange som er 8. 7 og ned står vel for nesten 50%. Jenter som doller seg opp er fort minimum 7. Er jo bare å pynte dere å dra på byen, se hvor mye oppmerksomhet dere får hvis dere lurer på hvor dere står hen. Angående indre kvalitet så er jo det selvfølgelig viktig. Jeg ser på det litt som med penger, så lenge det er noe der så er det greit, men dersom det skulle mangle så er det krise. Jeg jobber med mennesker til daglig og er flink til å trekke fram gode kvaliteter i folk. Så dette føler jeg ikke er noe utfordring. Dette gjelder også helsen. Det er attraction jeg prater om. Og det betyr ikke at jentene må være 10'ere eller 9'ere. Dere jenter som er sexy vet det selv. Det er deres evne til å tenke og oppføre dere sexy som lager den kvaliteten jeg søker. Her teller selvtilliten mye inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå