GodsChild Skrevet 26. mai 2009 #21 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva menes egentlig med chai (i motsetning til andre typer te, liksom)? Trodde chai rett og slett var te på et annet språk, jeg... :klø: Jeg mente vel egentlig masala chai, altsaa krydret te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mai 2009 #22 Del Skrevet 27. mai 2009 Det som kalles chai-te er en sånn krydret te som mange bruker melk i. Mye nellik og sånne "julekrydder". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 27. mai 2009 #23 Del Skrevet 27. mai 2009 jeg elsker all te jeg! Forguder det faktiskt, og har inga favoriter..omtrent. svart te, krydder te, chaite, grønn te, urtete, blomsterte, fruktte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mai 2009 #24 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva bruker dere andre i teen? Melk, sukker, honning, ingenting? Jeg bruker som regel sukker i vanlig te/earl grey, og honning i mer krydrede teer og grønn te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 27. mai 2009 #25 Del Skrevet 27. mai 2009 jeg bruker enten ingenting i alle slags teer, eller så bruker jeg melk og honning sammen i krydrete teer og svart te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodsChild Skrevet 27. mai 2009 #26 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg bruker ingenting i teen bortsett fra melk og honning i masala chai en sjelden gang. Samme som deg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. mai 2009 #27 Del Skrevet 27. mai 2009 Drikker kun Forrest fruits/4 red fruits jeg.. Forest Fruits er den aller beste, drikker nesten bare den jeg og! Med melk i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 27. mai 2009 #28 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg liker best tradisjonell svart te som earl grey. Andre smakssatte svarte teer jeg gjerne drikker er lady grey, solbær-te og blåbær-te. Av grønne teer liker jeg best grønn te med eple fra Twinings. Foruten disse er det av og til godt med enkelte av frukt-teene fra London Fruit & Herbs. Den siste er vel strengt tatt ikke for te å regne. Jeg har vanligvis ingenting i teen. Hvis den er trukket i overkant lenge slik at den er blitt litt bitter hender det jeg tar i en teskje honning eller sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. mai 2009 #29 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er veldig glad i solbærte. Og grønn te med eple.. mmm Men jeg går faktisk aldri lei av gode gamle Earl Grey. Den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida-kristine_* Skrevet 27. mai 2009 #30 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg liker de på Kremmerhuset ^^ De har masse te Pleier å kjøpe forest fruit, eller sånn grønn te med sitron - er en grønn pakke Eller så kjøper jeg sånn firepakning, med red fruit, blue fruit og to til Jeg elsker te! Og tekopper! Jeg har 13 stk :D To stk som jeg ikke har brukt, det er en Josh Groban og Bullet For My Valentine kopp, de kan få stå pent der de står ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norwegianne Skrevet 29. mai 2009 #31 Del Skrevet 29. mai 2009 Fikk smaken for Kusmi Spearmint grønn te på en togtur en gang, så nå er jeg helt avhengig. Eksperimenterer også med andre smaker fra Kusmi, da de har et ganske bredt utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. mai 2009 #32 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva er Kusmi? Et temerke? Har aldri hørt om dem jeg... Hva slags teer har de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 30. mai 2009 #33 Del Skrevet 30. mai 2009 jeg synes teen som regel smaker best uten noe oppi.. men det hender jeg har det travelt om morgenen og må ha i en skvett melk så jeg ikke skal brenne tunga :gjeiper: Er jeg forkjølet har jeg gjerne i litt honning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 30. mai 2009 #34 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg foretrekker te uten noe oppi. Evt. litt honning i ny og ne. Favorittene er grønn te med mint, Söder te (blomstersmak), Indian Voyage (appelsinsmak) og mange av teene til Qi (f.eks. Detox med sitrussmak). I tillegg er jo Earl Grey, Lady Grey o.l alltid godt. Særlig til frokosten, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 31. mai 2009 #35 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg kjøpte rød og grønn eplete i Tyrkia. Det er tyrkere som driver innvandrerbutikken på Tveita, så de selger nok tyrkisk eplete der. men det er jo bare pulver-te da, og det er masse sukker i den. Så kan vel egentlig ikke kalles te, heller saft men den er utrolig god ja! har den jeg og, og den med granateple og kjempegod og favoritt teen min er nok mango-te! supergod, kjøper den i løsvekt funker også supert å lage en liter med te og ta to suketter oppi og sitte den i kjøleskapet, da sår jeg en super is-te når jeg tar isbiter i! namenam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 31. mai 2009 #36 Del Skrevet 31. mai 2009 Den grønne teen gresshoppe er kjempegod som iste. Med litt honning i. Mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå