Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Litt usikker på om det her havner i feil kategori, men siden det jeg nå fikk høre kom fra en relasjon så tenkte jeg det var greit.

Jeg var på kafé med moren min tidligere idag. Der møter vi en gammel eks av henne fra jeg var 7-8 år. Vi pratet en del, og prøvde å finne ut hvor lenge siden det var vi hadde vært på en tur vi snakket om. Han stopper opp og kikker på meg, og sier at han husket meg som så spesiell og praktfull. At jeg skilte meg ut fra mine søsken. han mente også at det var slik med hans yngste datter. Vi var spesielle og skilte oss ut.

Hva mener han med det egentlig?

Hva vil det egentlig si å være spesiell?

Endret av Bardot
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt teit spørsmål tydeligvis.. Jeg bare visste ikke helt hvordan jeg skulle ta det. Og det har bare gått på repeat i hodet siden hehe.. bare frustrerende..

Skrevet

Skjønner ikke helt hva han mente med det, men ta det som et kompliment. Det virket som om det var positivt ment fra hans side :) Om enn litt snodig ting å si.

Skrevet

Jeg tenker at for han så er du noe ekstra og spesiet. Man knyttes ulikt til personer på det emosjonelle plan, og her føler han et ekstra sterkt bånd til deg og den ene av sine døtre. Men akkurat hva det er som gjør at han føler slik er det jo bare han som vet.

For noen andre igjen så kan det være dine søsken som er "spesielle", mens de ikke føler noe ekstra for deg.

Men uansett er det jo en fin ting å høre hvis dette er en mann du synes er hyggelig :)

Skrevet (endret)

Jeg aner ikke hva han mente med det, men tror det var et spontant kompliment som bare har mening inne i hodet hans. Når han sammenlikner deg med datteren sin så virker det i hvert fall som om det er veldig positivt.

Eller så mener han spesiell på den måten jeg bruker det: at man er unik på ett eller flere områder. Jeg har mange venner som jeg stadig vekk sier at er "spesielle" og det er bare positivt ment. Når jeg sier det så mener jeg at de har noe som gjør at de skiller seg ut fra mengden, og som gir resonans hos meg. Enkelt sagt så er dette "spesielle" det som gjør at jeg umiddelbart liker dem og kan si at "dette er min type person", uten at jeg klarer å sette fingeren på hvilke(n) egenskap(er) det er snakk om :)

Endret av Phaedra
Skrevet

Jeg er enig med Phaedra. Det kan være noe udefinerbart ved deg som rører ved noe i ham, for å si det litt banalt. Selv har jeg møtt en håndfull mennesker hvor jeg ved første møte har følt en "connection" og at dette er et menneske som gjør sterkt inntrykk på meg og som jeg aldri kommer til å glemme. Jeg bor for tiden i utlandet og er på vei til å flytte hjem til Norge, og her hvor jeg har bodd det siste året, har jeg møtt en person som jeg antagelig kommer til å bære med meg i tankene resten av livet. Jeg kan ikke sette fingeren på HVA det er som rører meg så sterkt med den personen, jeg bare vet at det er NOE, og akkurat nå sitter jeg og gråter som en tåkelur fordi jeg antagelig aldri får se vedkommende igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...