Gjest husky Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Er sammen med en jente, i russetiden skrev x'en den klassiske "jeg var her" med pil mot ett visst sted. Jeg vet godt hun har vært sammen med andre gutter og skjønner at de har gjort mer enn å sett på kino sammen.. Jeg syns alikevel det er litt respektløst (kanskje feil ord), at hun lot x'en skrive dette på buksa ovenfor meg. Det var ikke i fylla. Problemet mitt er at når jeg ser slike ting ser jeg for meg ting i hodet mitt. Ikke at det er verdens undergang eller noe sånt, men litt kjipt er det. I tillegg får det meg til å tenke litt på hvorfor lar hun han skrive det? Jeg har allerede snakket med henne om det, og hun var lei seg så jeg brydde meg ikke om å grave mer. Syns det blir for dumt å ta det opp igjen med henne, syns ikke det er en så stor sak, men jeg tenker på det av og til. Hvordan ville du reagert og ville du hadde latt x'en din skrive noe sånt på buksa di når du viste at kjæresten din ville sett det dagen etterpå? Etter dette hadde skjedd spurte jeg dama om jeg fikk se på mobilen hun sa nei, men når hun var borte for ett lite øyeblikk så jeg på mobilen (ja, jeg vet det er noe man ikke bør gjøre.) Jeg fant flere mld fra x'en hennes. Jeg rakk ikke å se over alle. Jeg spurte henne hvordan forhold hun har til x'en etter jeg spurte henne, hun svarte ved å si at de ikke er venner, men at de av naturlige årsaker snakkes da de går i samme klasse. Rett etterpå slettet hun meldingen fra han. Jeg liker ikke å gå inn på mobilen til hun, jeg har bare gjort det den ene gangen, men etter flere litt merkelige signaler føler jeg meg fristet igjen. Vil det være veldig galt av meg å se igjen? Bare det at hun sier nei til å la meg få se den får meg til å lure på om hun har noe hun vil skjule der. Kun seriøse svar på forhånd, takk!
Jade Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hvilken type meldinger var det da? Ala "hvordan går det?" eller "jeg savner deg sånn" Å skrive det greiene på russedrakten var unødvendig når hun trossalt har type. Det er galt å snike på dama di sin mobil. Men når du nå først har gjort det, og oppdaget at hun får meldinger fra han som hun ikke engang er venner med, for deretter å ha slettet de, så skjønner jeg at det er vanskelig å la være å sjekke igjen. Nå vet du jo at hun holder noe skjult. Men nå er hun gjerne nøyere med å slette meldingene? Jeg hadde i utgangspunktet ikke sjekket mobilen i det hele tatt. Men hvis jeg hadde sjekket den, og funnet ut det du har funnet ut nå, så hadde jeg nok sjekket den igjen. Hvordan vet du forresten at hun har slettet meldingene hvis du ikke har sjekket mobilen en andre gang?
Gjest D-shol Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Siden hun nettopp har vært russ, antar jeg at dere er ca. 18 år gammel begge to. Man vet ikke så mye om forhold når man er 18, desverre. Man tror det (jeg visste ALT ), men man gjør det egentlig ikke. Ikke bekymre deg, x'en er ikke farlig med mindre hun virkelig gir inntrykk av å ha noe på gang. Synes det er bra jeg at x'er klarer å være siviliserte, ihverfall når de går i samme klasse. Det er nok av x'er som slenger dritt til hverandre og baksnakker hverandre.
regine Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Det er ikke riktig å snoke på annenmans mobil - selv om det er kjæresten sin! Jeg har ingenting å skjule, men hadde blitt pottesur hvis jeg oppdaget at samboeren min hadde lest på min mobil, uten min uttrykkelige tillatelse. Selv om mobilen min som regel ligger åpent framme for alle, forventer jeg at mitt privatliv respekteres. På samme måten som jeg respekterer samboerens privatliv og ikke snoker i hans mobil. Hvis du vil vite noe av henne, så snakk med henne. På en ordentlig måte, hvor du verken anklager henne for det ene eller det andre. Men kanskje du skal drøye til hun er ferdig med eksamen - akkurat nå er nok det det viktigste som skjer i hennes liv - det kan ha ganske stor betydning for hennes valg og muligheter videre.
mrnice Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Du må ikke ta forholdet så seriøst hvis dere begge er såpass unge. Mange i den alderen klarer ikke å styre seg. Derfor er det lurt av deg å se på dette som et midlertidig forhold, for det er det det er.
Solskinn Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Du må ikke ta forholdet så seriøst hvis dere begge er såpass unge. Mange i den alderen klarer ikke å styre seg. Derfor er det lurt av deg å se på dette som et midlertidig forhold, for det er det det er. Haha. Man kan ikke ta et forhold seriøst om man er 19 år? Jeg traff mannen min når jeg var nitten, det året jeg var russ. Nå har det gått ti år og vi har vært gift i fem. Forhold i den alderen er ofte seriøse og på ingen måte midlertidige. Syntes dette hørtes ut som om en veldig trist holdning å ha. Man må da i all fall gå inn i forholdet med den troen på at dette kan vare (om det er det man er ute etter i utgangspunktet selvsagt)
Ethereal Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Ja, det vil være veldig galt av deg å se på mobilen igjen. Hun har sagt nei en gang, og det burde du faktisk respektere. Be the better man og spør henne om hva greia er. Du står ovenfor sjansen at hun vil lyve for deg, men å snoke på mobilen hennes kan for mange oppleves som et stort tillitsbrudd.
superMe Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Stol på det hun sier, og ikke mas mer om hennes forhold til eksen. Når du spør og graver gang etter gang blir det utrolig slitsomt i lengden, og det kommer ikke til å gjøre forholdet deres bedre. Forståelig at du ikke liker det som ble skrevet på buksa, men hun har i grunn ikke gjort noe for å miste tilliten din.
Nienna Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Jeg ville slappet litt av med det at han skrev det på buksa hennes. Jeg har skrevet det på innsiden av låret og på rumpen til flere venninner som er russ. Det betyr ingenting. Det er bare morsomt. Og det hadde jeg ment selv om jeg faktisk hadde vært der på en slik måte som han har på henne.
hyyl Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 At dama di sletter meldingene fra X`en rett etter at du spør om å få se telefonen er kjempe mistenkelig. Tydelig at hun har noe å skjule. Hvorfor skulle hun ellers slette meldingene?? Magefølelsen din prøver å si deg noe her!!!. Stol på den
FoxyFish Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Jeg ville ikke tatt det ille opp med russebuksa. Man er tross alt russ, og de går i samme klasse. Meldingene er litt vanskelig å si noe på når man ikke vet hva som sto i dem. At hun slettet dem trenger ikke å bety at det var noe skummelt der, men at hun kanskje syntes du var litt for småsjalu. Det beste er å spørre henne rett ut og enten velge å stole på det hun sier og bli ferdig med saken, eller å ikke stole på henne, og kanskje kutte ut alt sammen. Om man ikke kan stole på hverandre er det ikke et særlig gunstig utgangspunkt. Lykke til, da!
Phaedra Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Til TS: Det x'en hennes skrev på russebuksa var unøvendig, men sikkert helt harmløs moro. Jeg husker mange som skrev det på buksene til hverandre under russetiden, også uten at det var sant. Så det er bare teit tekst. Men jeg skjønner at du ikke liker det, ettersom det er snakk om x'en, og det høres ut på deg som om hun skjønte det også. Men sånn rent bortsett fra det: er du sjalu på x'en, eller vil du at hun helst skal holde seg unna han? Hvis de nå har et venneforhold (hvis de går i samme klasse så kan det godt hende at de har det), føler du at du f.eks. kan si til henne at det er greit at de fortsatt er venner, så lenge hun ikke holder sånne ting skjult for deg, og så lenge hun gjør det klart for alle at det ikke er noe mer enn vennskap (mao. ikke hinte til fortiden ved å skrive ting på russebuksa osv.)? Nå vet ikke jeg hvordan tonen mellom dere er ellers, men kanskje hun holdt meldingene skjult fordi hun ikke ville at du skulle si nei til at de kunne være venner, eller fordi hun var redd du skulle tro det var noe mellom dem. Det kan finnes mange forklaringer. Spør henne? Jeg vil tro at ettersom de omgås på skolen så vil det enkleste for deg være å la dem være venner og så får hun ta hensyn til at du ikke ønsker å stadig minnes på fortiden deres. [...] Jeg hadde i utgangspunktet ikke sjekket mobilen i det hele tatt. Men hvis jeg hadde sjekket den, og funnet ut det du har funnet ut nå, så hadde jeg nok sjekket den igjen. Her er jeg fullstendig enig med Jade, uansett hvor lite korrekt det er :gjeiper: Du må ikke ta forholdet så seriøst hvis dere begge er såpass unge. Mange i den alderen klarer ikke å styre seg. Derfor er det lurt av deg å se på dette som et midlertidig forhold, for det er det det er. Tull. Forhold skal tas seriøst så lenge det man føler for den andre er seriøst og ekte. Det går ikke an å gå inn i et forhold med innstillingen "dette er bare midlertidig" - da kan man likeså gjerne la være å gå inn i et forhold.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2009 #13 Skrevet 26. mai 2009 Dama di er nok ikke bare din dame for å si det slik. Til det oppfører hun seg for respektløst og hemmelighetsfullt. Som mrnice sa, ikke legg for mye iu dette forholdet. Hun legger jo nesteningenting i det, og dere r unge og har mange bedre muligheter fremfor dere. Strengt tatt bør du dumpe henne for å ikke ha vist deg nødvendig respekt. Du skal ikke la deg behandle slik av kvinner!
juliane Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Dama di er nok ikke bare din dame for å si det slik. Til det oppfører hun seg for respektløst og hemmelighetsfullt. Som mrnice sa, ikke legg for mye iu dette forholdet. Hun legger jo nesteningenting i det, og dere r unge og har mange bedre muligheter fremfor dere. Strengt tatt bør du dumpe henne for å ikke ha vist deg nødvendig respekt. Du skal ikke la deg behandle slik av kvinner! Kjære brutal mann: Finnes det en eneste situasjon der du mener at mannen overreagerer? En eneste? Eller er det sånn at du virkelig mener at enhver gnisning i et forhold skyldes at kvinner er fæle? I en perfekt verden eksisterer det ingenting som kan skape usikkerhet i et forhold, men i den virkelige verden er dette noe alle forhold må gå gjennom. Nettopp fordi man ikke lever i en boble der ingen andre enn kjæresteparet eksisterer, men det vil alltid være andre mennesker som gjør ting som kan ha en innflytelse på forholdet. Hva vet vi? Jo, eksen til ts sin kjæreste har skrevet "jeg var her" med pil mot underlivet på hennes russebukse. Merk; russebukse, et sted der man skriver teite ting. En spøk. En teit spøk? Ja. Er russegutter generelt rimelig teite de ukene russetida varer? Ja. Det får stå for eksens regning, sannsynligvis visste ikke jenta hva han hadde tenkt å skrive før "skaden" hadde skjedd engang. Jeg skjønner at det er surt for ts, men det er i realiteten en ikke-sak. (Og hvis de fremdeles drev på hadde de da ikke annonsert det for verden på en russebukse.) Vi vet også at hun har noen meldinger fra eksen på mobilen sin. Hadde dette vært meldinger som på noen som helst måte kunne tolkes på en romantisk eller seksuell måte hadde TS skrevet det i innlegget sitt. Det har han ikke gjort. Vi vet at hun på spørsmål om kontakten med eksen sier at de snakkes fordi de går i samme klasse, men at de ikke er venner. Jeg må innrømme at hadde kjæresten min lagd en big deal ut av en tegning på en russebukse og så etterpå begynt å spørre meg ut om forholdet til eksen, da hadde jeg også vært fristet til å tone ned kontakten litt - selv om jeg hadde hatt verdens reneste samvittighet. Både for å "skåne han" fra videre ubegrunnet sjalusi, samt fordi jeg rett og slett ikke hadde orka flere sånne ufruktbare krangler om ikke-saker. Og siden han allerede hadde vist interesse for mobilen min hadde jeg kanskje slettet meldingene, rett og slett for å slippe sånt tull. TS: Som du skjønner syns jeg dette er en tullesak av deg. Jeg var selv sjalu når jeg var på din alder, men sånne ting må du bare lære deg å la gå. Det kommer til å ødelegge forholdet ditt totalt. Hun har ikke gjort noe galt i det hele tatt, slik jeg ser det. Faktisk bør du være glad at hun har et godt forhold til eksen, det viser gjerne at de har et avklart forhold til hverandre og at det ikke er en masse følelser som ligger og surrer mellom dem. Dessuten viser det faktisk at hun er et oppegående menneske, når hun klarer å ha et greit forhold til eksen som hun tross alt må forholde seg til hver eneste dag. Jeg hadde vært mer skeptisk hvis hun hatet han og de ikke snakket sammen. (Under forutsetning av at han ikke hadde behandlet henne som dritt ved å være utro eller lignende.)
tinky_winky Skrevet 27. mai 2009 #15 Skrevet 27. mai 2009 hei! Syns ikke du skal ta det med russebuksen særlig seriøst.. Man skriver mye tull på de buksene, på min skrev typen "A var her", og det gjorde mange av guttene i klassen også (uten at de har vært der..). Sto mye "næmmen, A, er du her også?" eller "X var her. Hei A!" fra de andre guttene, og typen syns egentlig bare det var morsomt. Det som skrives på russebuksene betyr ingen verdens ting! Russetiden er en gøy og veldig useriøs tid, så det at x'n hennes skrev det på buksen er bare en teit spøk. Syns det er litt respektløst av deg å snoke på hennes telefon, den er tross alt veldig privat! So what om hun får meldinger fra x'n, har hun gjort noe tidligere som gjør at du ikke kan stole på henne? At hun sletter meldinger fra han kan jo være fordi hun synes det er ubehagelig for deg at de er der, og at hun vet at du kommer til å ville snok på telefonen hennes om du vet at de er der.. Jeg hadde ikke bekymret meg om du stoler på kjæresten din. Hun er sammen med deg og ikke han, og det er en grunn til det.. Sier hun at det ikke er noe mellom dem, er det mest sannsynligvis ikke det. De er x'er og har en fortid, men iom at de går i klasse er det jo naturlig at de har noe kontakt! For alt du vet kan han jo ha sendt melding og spurt om hva de har i norsklekse..
kristian82 Skrevet 27. mai 2009 #16 Skrevet 27. mai 2009 Er sammen med en jente, i russetiden skrev x'en den klassiske "jeg var her" med pil mot ett visst sted. Jeg vet godt hun har vært sammen med andre gutter og skjønner at de har gjort mer enn å sett på kino sammen.. Jeg syns alikevel det er litt respektløst (kanskje feil ord), at hun lot x'en skrive dette på buksa ovenfor meg. Det var ikke i fylla. Problemet mitt er at når jeg ser slike ting ser jeg for meg ting i hodet mitt. Ikke at det er verdens undergang eller noe sånt, men litt kjipt er det. I tillegg får det meg til å tenke litt på hvorfor lar hun han skrive det? Jeg har allerede snakket med henne om det, og hun var lei seg så jeg brydde meg ikke om å grave mer. Syns det blir for dumt å ta det opp igjen med henne, syns ikke det er en så stor sak, men jeg tenker på det av og til. Hvordan ville du reagert og ville du hadde latt x'en din skrive noe sånt på buksa di når du viste at kjæresten din ville sett det dagen etterpå? Etter dette hadde skjedd spurte jeg dama om jeg fikk se på mobilen hun sa nei, men når hun var borte for ett lite øyeblikk så jeg på mobilen (ja, jeg vet det er noe man ikke bør gjøre.) Jeg fant flere mld fra x'en hennes. Jeg rakk ikke å se over alle. Jeg spurte henne hvordan forhold hun har til x'en etter jeg spurte henne, hun svarte ved å si at de ikke er venner, men at de av naturlige årsaker snakkes da de går i samme klasse. Rett etterpå slettet hun meldingen fra han. Jeg liker ikke å gå inn på mobilen til hun, jeg har bare gjort det den ene gangen, men etter flere litt merkelige signaler føler jeg meg fristet igjen. Vil det være veldig galt av meg å se igjen? Bare det at hun sier nei til å la meg få se den får meg til å lure på om hun har noe hun vil skjule der. Kun seriøse svar på forhånd, takk! Russedrakta var jo klart unødvendig når hun tross alt er i et forhold med deg. Men den tingen alene er ikke noe spes å henge seg opp i spør du meg..Hadde blitt mer urolig om det virker som om hun fortsatt har et svært bra forhold til exen og har mye kontakt med han..Tror det fort kan blomstre opp gamle følelser eller at hun si på fylla er utro da..At hun skjuler meldinger etc fra deg er i mine øyne aldri noe bra signal...Har jeg ikke noe å skjule på mobilen bryr jeg meg null om en jeg er sammen med av nysgjerrighet/uansett grunn titter igjennom mobilen..Hadde jeg hatt noe å skjule hadde jeg ikke latt partneren sett det, eller liret av meg "du må stole på meg blablabla..."
Gjest brutal_mann Skrevet 27. mai 2009 #17 Skrevet 27. mai 2009 Kjære brutal mann: Finnes det en eneste situasjon der du mener at mannen overreagerer? En eneste? Ja. Men ingen slike har blitt postet her på KG så lenge jeg har vert medlem. Eller er det sånn at du virkelig mener at enhver gnisning i et forhold skyldes at kvinner er fæle? Nei. Men det er my i den fminine psyken som bidrar til det endelige fallet. I en perfekt verden eksisterer det ingenting som kan skape usikkerhet i et forhold, men i den virkelige verden er dette noe alle forhold må gå gjennom. Nettopp fordi man ikke lever i en boble der ingen andre enn kjæresteparet eksisterer, men det vil alltid være andre mennesker som gjør ting som kan ha en innflytelse på forholdet. Jepp! Dessverre så går ikke oppdragelse (det vil si fremstillingn av hvordan verden er) og den virkelige verden helt over ens. Hva vet vi? Jo, eksen til ts sin kjæreste har skrevet "jeg var her" med pil mot underlivet på hennes russebukse. Merk; russebukse, et sted der man skriver teite ting. En spøk. En teit spøk? Ja. Er russegutter generelt rimelig teite de ukene russetida varer? Ja. Det får stå for eksens regning, sannsynligvis visste ikke jenta hva han hadde tenkt å skrive før "skaden" hadde skjedd engang. Jeg skjønner at det er surt for ts, men det er i realiteten en ikke-sak. (Og hvis de fremdeles drev på hadde de da ikke annonsert det for verden på en russebukse.) Hele haqndlingen i seg selv er så respektløs at den med all tydelighet viser at dama til TS driter fullstendig i TS sine grenser. Russ eller ei. Og om du tror at folk ikke anonnserer sine utroskap så er du naiv. Vi vet også at hun har noen meldinger fra eksen på mobilen sin. Hadde dette vært meldinger som på noen som helst måte kunne tolkes på en romantisk eller seksuell måte hadde TS skrevet det i innlegget sitt. Det har han ikke gjort. TS har jo aldri fått vite innholdet. Bare at meldingen ble slettet umiddelbart. Om ikke det er suspekt så vet ikke jeg. Men dette er et av flere skoleeksempler på atferd hos mennesker som bedrar sin partner. Vi vet at hun på spørsmål om kontakten med eksen sier at de snakkes fordi de går i samme klasse, men at de ikke er venner. De er ikke venner men skriver slike ting på russebuksene? Jeg må innrømme at hadde kjæresten min lagd en big deal ut av en tegning på en russebukse og så etterpå begynt å spørre meg ut om forholdet til eksen, da hadde jeg også vært fristet til å tone ned kontakten litt - selv om jeg hadde hatt verdens reneste samvittighet. Både for å "skåne han" fra videre ubegrunnet sjalusi, samt fordi jeg rett og slett ikke hadde orka flere sånne ufruktbare krangler om ikke-saker. Og siden han allerede hadde vist interesse for mobilen min hadde jeg kanskje slettet meldingene, rett og slett for å slippe sånt tull. Hadde meldingene ikke blitt slettet så hadde jo TS fått bekreftet sin paranoia, eller? TS: Som du skjønner syns jeg dette er en tullesak av deg. Jeg var selv sjalu når jeg var på din alder, men sånne ting må du bare lære deg å la gå. Det kommer til å ødelegge forholdet ditt totalt. Hun har ikke gjort noe galt i det hele tatt, slik jeg ser det. Faktisk bør du være glad at hun har et godt forhold til eksen, det viser gjerne at de har et avklart forhold til hverandre og at det ikke er en masse følelser som ligger og surrer mellom dem. Dessuten viser det faktisk at hun er et oppegående menneske, når hun klarer å ha et greit forhold til eksen som hun tross alt må forholde seg til hver eneste dag. Jeg hadde vært mer skeptisk hvis hun hatet han og de ikke snakket sammen. (Under forutsetning av at han ikke hadde behandlet henne som dritt ved å være utro eller lignende.) Tenk om verden var så rosa, snill og bompibjørnaktig som du tydeligvis tror den er. Nå er da verden heller en kynisk og overfladisk plass der jeg'et er det viktigste. Uærlighet er dagligdags og det er betydelig mer gevinst løgn enn ærlighet. Om du virkelig tror på det du sier om at han skal være glad for at hun har et godt forhold til sin eks så synes jeg nesten synd på deg. Naiviteten kjenner ingen grenser mao. Dog, om en ikke forstår hvilke bedrag som begås hver dag så er en vel lykkelig uvitende. Jeg hater ikke noen av mine ekser, men jeg gir dem heller ingen oppmerksomhet. (Bortsett fra mor til mine arn, da pga barna). En eks er en eks og skal behandles som luft.
maipai Skrevet 27. mai 2009 #18 Skrevet 27. mai 2009 TS: Regner med at vi er på ca. samme alder siden jeg nettopp var russ. Det med buksa skjønner jeg godt at du reagerte på! Har selv mange venner som i russetiden opplevde det samme, kjærester med hilsner fra x'er på upassende steder. Det trenger ikke å bety noe, men det er unødvendig og du har lov til å reagere på det. Det med meldingene skjønner jeg også godt. Jeg fikk ikke lov til å lese kjærestens smser eller mailer. Når jeg en dag klarte å komme meg inn på mailen hans fikk jeg helt enormt dårlig samvittighet, men jeg oppdaget det jeg hadde misstanke om, at han hadde bedratt meg. Nå sier ikke jeg at dama di har vært utro mot deg, men jeg skjønner godt hvordan det er. Og jeg skjønner hvertfall at du blir misstenksom når du ikke får lov til å lese meldingene hennes. Hvorfor skulle du ikke det om hun ikke hadde noe å skjule? Og dere som mener at forholden man har i denne alderne bare er midlertidige forhold, stakkars dere! Det er da så mange som har funnet hverandre i slutten av tenårene og som er sammen i mange tiår etterpå...
Gjest gjestenchamp Skrevet 27. mai 2009 #19 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har vært i samme situasjon som deg på begge måter og det forplantet seg helt likt med unntak av det var ingen X, men en "venn". Jeg lagde et lite helvete og hun forsvarte det, men jeg fikk sagt mitt den gangen og hun vet hva jeg står for. Nå i ettertid gidder jeg ikke legge mer energi i det, det viktigste var å si ifra at magen min ikke synes det var korrekt av henne som kjæreste å tillate slike ting på innsiden av låret. SELV OM DET ER EN BAGATELL. Si ifra det magen din forteller deg. Skal du ruge på alt du har inni deg vil forholdet deres være lukket og dere blir ikke kjent med dere virkelige dere. Når det gjelder mobilen gjorde hun akkuratt det samme. Dette var fra gutter som hadde gitt henne oppmerksomhet tidligere. Hun sletter dem da jeg sa ifra etter å ha skjekket misstanke. IGJEN EN BAGATELL da dette var rimelig uskyldig. Men du har rett til å si ifra Du kommer langt med å være åpen og ærlig og stole på magefølelsen din, selv om du til tider kan virke sjalu.
Gjest champ Skrevet 27. mai 2009 #20 Skrevet 27. mai 2009 og når det gjelder brutal mann sin brutale måte å takle forhold på bunner det nok i hans erfaringer med forhold som han la ut her på forumet for en stund tilbake. jeg vil ikke anbefale å trekke det så langt til ytterpunktet. da går du kanskje glipp av gullfuglen fordi du overreagerer. det finnes en smart mellomvei... stol på din kjære, men stol kun 100% på deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå