blommor Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Hei dere, jeg er ny her. Men har vært inne og tittet litt før:)Nå må jeg bare skrive litt i håp om at noen av dere har svar å gi meg:) Jeg er nå inne i min sjette prøveperiode , og denne måneden har kroppen oppført seg veldig rart. Rundt eggløsning hadde jeg en blødning som varte i to dager. Hadde også veldig mye smerter den ene dage. Blødningen var veldig liten, men dog: blod på papiret ved toalettbesøk. Denne blødningen ga seg, men etter 6 dager våknet jeg midt på natten av noen voldsomme smerter. Verre enn eggløsning og mens tilsammen!Jeg "krabbet" inn på badet og hentet meg noen paracets, sovnet igjen etter 1 time. Noen timer utpå dagen dagen etterpå begynte en brun utflod med litt striper og klumper i, har vedvart i tre dager snart. Har også hatt littegrann ferskt blod på papiret ved et par anledninger. Og i dag kjenner jeg mensmurringer, men det er jo 8 dager til IKM. Hmmm, jeg har stabile sykluser med 28 dager og har aldri hatt mellomblødnninger eller spotting før, var hos gyn for tre uker siden og alt var helt fint, så jeg er veldig forvirret og litt bekymret for hva dette kan være for noe. Har noen av dere opplevd noe lignende?
blommor Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. mai 2009 Hei igjen, da viser det seg at jeg er gravid. Har frisk liten blødning også nå. Håper alt går bra!!
Gjest Golden Girl Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Frisk liten blødning og gravid? Jippi!! Jeg også, tror kanskje det er TR som kommer, men så kommer hun aldri i gang ordentlig... så nå ble jeg glad når jeg leste det og fikk litt mer håp!! Gratulerer så mye med graviditet forresten!!
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Har du testet positivt på en graviditets test en uke før du skulle hatt mensen?
blommor Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2009 Hello, det kan jo høres ut som du er gravid Golden Girl, ta og test da! Ja, jeg testet en uke for tidlig og den slo ut, og den er fortsatt positiv nå, sikkert en drøss med hormoner...men jeg blør fortsatt litt, sånn jevnt og trutt, legen sier det er normalt og at det kan ha med skjøre slimhinner å gjøre, men jeg merker at jeg er litt usikker nå...skal sjekke hormonivåene til uka, om de går oppover eller ei!:spennende:
Gjest Golden Girl Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Tok test, var ikke gravid... TR som oppførte seg kryptisk.. Bedre lykke neste måned sier jeg bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå