Chameleon Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Noen som vet hvor jeg skal begynne og lete etter et piknikpledd? Da tenker jeg på et pledd med plast på den ene siden slik at det ikke trekker fuktighet igjennom. Var en snartur innom Kid og Kremmerhuset i dag, uten at jeg fant noe nevneverdig. Helst så billig som mulig, og muligheter for å frakte uten å bære seg i hjel
Nausicaä Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Åhlens har mange piknikting for tiden, så det kan hende de har der. Og så har IKEA et i alle fall, til 350,-. Om du vil ha det så billig som mulig og fremdeles fuktbestandig foreslår jeg å kjøpe et vanlig pledd (kan fåes ned til 20 kr) og lime på en bossekk under med limpistol (i teorien hadde i alle fall det funket).
cogito Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Biltema har eit piknikpledd av fleece med plast på baksida, til kr 69,90. Det er lett å ta med seg, følger med stropp til å ha rundt når den er samanrulla.
Aricia Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg så piknikpledd i en reklameavis fra Jernia i går, til 149 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå