Tusse :) Skrevet 25. mai 2009 #1 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei.. Jeg lurer litt på hva folk her inne synes med å møte folk på nettet? Å ta steget fra å snakke på nettet til å faktisk møtes? Har vel hatt både gode og vonde opplevelser med det. Men kan en faktisk finne en vetig fyr der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady La-Laa Skrevet 25. mai 2009 #2 Del Skrevet 25. mai 2009 Hører jo stadig om folk som får det til Det er ikke lenger slik at det bare er raringer på nett. Og jeg tenkte at når helt normale meg er på nett så må det jo også finnes noen andre normale som også prøver lykken der. Å kunne bruke nettet som sjekkeforum er jo egentlig en kjempesjanse, man får mulighet til å treffe folk man mest sannsynlig aldri ellers ville truffet på, nettopp fordi det ikke finnes noen avstand på nett. Men jeg må innrømme jeg sliter med måten man blir kjent på på nett, det blir så bakvendt for meg. Liker å møtes og så bli kjent, men på nett blir det jo motsatt. Man blir kjent, for så å møtes, og det blir igrunn både unaturlig og skummelt for meg fordi jeg er redd for å skuffe og redd for å bli skuffet ettersom en match på nett trenger ikke å være en match i real life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusse :) Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, enig med deg der. Føle d fort kan bli litt sånn pinlig når en møtes. Når en snakker på nettet tør en kanskje si ting man ikke hadde sagt face to face.. Enig også med at en lett kan bli skuffet, en lager så fort et bilde av personen også er han en helt annen når du møter ham. Men når jeg møtte en fra nettet, hadde jeg snakket med han leenge på nettet. Men allikevel var d litt rart og pinlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 26. mai 2009 #4 Del Skrevet 26. mai 2009 Min søster skal gifte seg med en hun traff på nettet i sommer. Det er nå over 6 år siden de møttes. Så man kan godt finne noen som det klaffer med Husker hun snakket mye med han på telefon før de møttes. Tror det er ganske lurt for da får man et litt annet inntrykk av personen enn bare å taste på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusse :) Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mai 2009 Heldig ho var da :D Det gir håp for oss andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. mai 2009 #6 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei.. Jeg lurer litt på hva folk her inne synes med å møte folk på nettet? Å ta steget fra å snakke på nettet til å faktisk møtes? Har vel hatt både gode og vonde opplevelser med det. Men kan en faktisk finne en vetig fyr der? Tror en kan finne alt av folk på nett jeg. Tror man at det bare er rare folk der, men også selv registrer seg der/vurderer det, må man vel selv også være litt rar da. Er jo gutter og jenter som leter etter den "rette" og som prøver ut match f.eks for at bysjekkinga ikke er så vellykket...Bør ikke være noe mer hokus pokus enn det...Eneste er vel for jenter sin del at det er greit å møte en kar på et tålig offentlig sted den første gangen da, så man eventuelt fort får silet vekk psychos....Samme bør jo vi gutter, vil ikke ha en kvinnelig stalker heller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusse :) Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 26. mai 2009 Tror en kan finne alt av folk på nett jeg. Tror man at det bare er rare folk der, men også selv registrer seg der/vurderer det, må man vel selv også være litt rar da. Er jo gutter og jenter som leter etter den "rette" og som prøver ut match f.eks for at bysjekkinga ikke er så vellykket...Bør ikke være noe mer hokus pokus enn det...Eneste er vel for jenter sin del at det er greit å møte en kar på et tålig offentlig sted den første gangen da, så man eventuelt fort får silet vekk psychos....Samme bør jo vi gutter, vil ikke ha en kvinnelig stalker heller hehe Ja, er nok sant.. men føle ofte om en er på byn treffer en bare gutter som er ute etter ons, de eg finne i hvertfall Ja, e vel ofte raringer som kontakter meg på nettet også så sjelden d blir noe mer en noen mld på nettet:P hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mai 2009 #8 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg var veldig skeptisk, og jeg snakket faktisk med min kjære i mange år før jeg turte å i det hele tatt møte ham. Det angrer jeg derimot ikke på nå, er glad jeg turte, for han viste seg å være drømmemannen. Angrer i grunn på at jeg ikke turte før. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. mai 2009 #9 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, er nok sant.. men føle ofte om en er på byn treffer en bare gutter som er ute etter ons, de eg finne i hvertfall Ja, e vel ofte raringer som kontakter meg på nettet også så sjelden d blir noe mer en noen mld på nettet:P hehe.. MM, på byen er nok mange gutter kun ute etter ONS ja..men kan jo kanskje treffe noen der og avtale en date senere...Liten tro på at det blir noe seriøst forhold om man hopper til køys med engang...Men er jo normale folk på nett å da, så lønner seg vel å være litt åpen, ikke lete etter feil med alle lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusse :) Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 27. mai 2009 MM, på byen er nok mange gutter kun ute etter ONS ja..men kan jo kanskje treffe noen der og avtale en date senere...Liten tro på at det blir noe seriøst forhold om man hopper til køys med engang...Men er jo normale folk på nett å da, så lønner seg vel å være litt åpen, ikke lete etter feil med alle lissom Ja, men som oftest hvis en får nr til en fyr på byn, så e d sjelden en egentlig får svar senere Nei, e nok ikke typen til å hoppe i seng med de med en gang:P Ja, må vel kanskje få et litt mer åpent sinn da:P der e eg nok ikke alene da Menmen, finne meg vel en flott fyr en dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. mai 2009 #11 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, men som oftest hvis en får nr til en fyr på byn, så e d sjelden en egentlig får svar senere Nei, e nok ikke typen til å hoppe i seng med de med en gang:P Ja, må vel kanskje få et litt mer åpent sinn da:P der e eg nok ikke alene da Menmen, finne meg vel en flott fyr en dag :D Ja, sant det med tlfnummer på byen ja..Byen er kanskje ikke noe bra sted uansett..Men tror man kan komme i kontakt med interessante folk på nett, ellers må det vel bli andre fora som trening, gjennom fellesvenner, jobb osv..Ja ja, kommer nok garantert en prins på hvit hest hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 #12 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har nå alltid blitt oppringt eller fått mms fra mennesker som jeg har møtt på byen. Har ikke hendt en eneste gang at noen ikke har tatt kontakt ( motivene har jo seff vært litt ymse, men også noe seriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. mai 2009 #13 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har nå alltid blitt oppringt eller fått mms fra mennesker som jeg har møtt på byen. Har ikke hendt en eneste gang at noen ikke har tatt kontakt ( motivene har jo seff vært litt ymse, men også noe seriøst.. Jeg har møtt flere gutter på byen, som jeg har datet igjen senere. Jeg har faktisk møtt alle på samme utestedet, så jeg kan jo tipse dere om hvor hvis noen lurer, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mai 2009 #14 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, men som oftest hvis en får nr til en fyr på byn, så e d sjelden en egentlig får svar senere Nei, e nok ikke typen til å hoppe i seng med de med en gang:P Jeg har også møtt flere gutter på byen også bytta tlf og hørt fra dem dagen etterpå. Det også uten å ha blitt med dem hjem eller omvendt. Så jeg vil ikke si at det stemmer helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #15 Del Skrevet 28. mai 2009 I sommer skal jeg treffe en jeg har "truffet" på nettet. Har svære albatrosser i magen! Om det blir noe mer enn vennskap vet jeg ikke enda. Han er fra England så .... Uansett har han gjort våren til en topp tid. Takk til den her på singelforumet som tipsa meg om OKCupid !! Veldig svære albatrosser i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 29. mai 2009 #16 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har møtt flere gutter på byen, som jeg har datet igjen senere. Jeg har faktisk møtt alle på samme utestedet, så jeg kan jo tipse dere om hvor hvis noen lurer, hehe. TigerTiger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #17 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg synes nettet er en fin plass å møtes for sånne som meg: Sjenert! Jeg har aldri fått dreisen på flørting på byen, jeg er altfor sjenert til å ta initiativ eller til å ta signalene om at noen flørter med meg. På nett kunne jeg via en profil beskrive meg selv som sjenert i starten osv, så da visste menn som tok kontakt med meg at de mest sannsynlig måtte belage seg på at jeg var litt stille og forsiktig til å begynne med. På den måten sørget jeg for å bli kontaktet av menn som taklet sjenansen min. Jeg hadde mange flotte dater, traff mange flotte menn. Noen falt jeg for, noen falt for meg. Men full klaff med gjensidige følelser ble det ikke før jeg traff han som nå er samboeren min. :rødme: To av venninnene mine er forøvrig gift med menn de har møtt på nett (de to kjenner ikke hverandre, og vi har møtt mennene våre til helt forskjellige tidspunkt, så vi har gjort dette uavhengig av hverandre). I min verden er det en helt normal måte å møtes på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 29. mai 2009 #18 Del Skrevet 29. mai 2009 Min søster skal gifte seg med en hun traff på nettet i sommer. Det er nå over 6 år siden de møttes. Så man kan godt finne noen som det klaffer med Husker hun snakket mye med han på telefon før de møttes. Tror det er ganske lurt for da får man et litt annet inntrykk av personen enn bare å taste på nettet. Jeg skal også gifte meg med en jeg traff på nettet nå til sommeren. Men jeg også snakket en del med ham på telefonen før vi gikk til neste skritt og møttes. Man får mindre betenkningstid når man snakker på telefonen, så man sier ofte veldig mye mer enn det man har tenkt å si, ler på de riktige (eller feil) stedene, og kan bli ganske følelsesmessig engasjert i diskusjonene. Jeg lærte hvertfall mye om min bedre halvdel før jeg møtte ham, og det gjorde vårt første møte litt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 29. mai 2009 #19 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg traff samboeren min på nettet snakket mye med ham på msn og på telefonen før vi møttes, nå har vi vært sammen lenge og bodd sammen et års tid, så det kan gå veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 1. juni 2009 #20 Del Skrevet 1. juni 2009 Mitt aller første nettmøte var faktisk nå på lørdag, med ei som er medlem her på kvinneguiden Det ble jo litt kosing og greier men ikke mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå