Gå til innhold

Hvorfor har ikke vibratoren en kropp??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oj, kan vi se mer av han? *kikke*

Om han er kald, her er løsningen på sommertid: legg han i solsteiken din på terassen, så blir han så varm så. Og forbipasserende naboer får noe å snakke om... :ler:

Eller kanskje de burde arbeidet litt mer på han, gitt han en ledning å putte i veggen så han ble oppvarmet?

Han ser litt dau ut ja... Kanskje det går an å lukke øynene hans? Da slipper en i det minste det likblikket.

Skulle jeg hatt en dukke, skulle jeg vært en mann sånn at jeg kunne heller kost meg med en damedukke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Essensielt, chimp! Hva om...kjemien ikke stemmer? Sett at han raper, for eksempel? Og at det lukter...GUMMI av ånden hans?

Hehe...sett at han spruter silikon, ja! Du verden...det skulle vært noe å startet en ny tråd om. Nåtidens perfeksjonismejag når nye høyder: Mann spruter silikon i damens...whatever. Mange alternativer å velge imellom.

Skrevet

Forresten. når jeg tenker meg om...Så er han ikke noe for meg uansett heller....

For jeg ville ha en vibrator med kropp og følelser som kunne føle sympati med meg..... Men han her har jo ikke vibrerende, bare en vanlig kjedelig stiv stake! :roll:

*lete videre*

Lillian

Skrevet

:roll: Ja, herregud. Så kjedelig :GJEEEESPE:

Bare en gørr, ordinær, stiv, stor, hard og stram, tam stake!

Så...så...lame!

Skrevet

Høres DEFINITIVT ut som kjemien ikke stemmer etter å ha lest innlegget ditt, Maiken! Kunne jo alltids konsultere kjemiker'n i familien, men ettersom han er en mann, kunne d kanskje blitt litt pinlig på en måte, og ettersom han er svoger'n min kunne d blitt ganske spesielt pinlig.....hvis du skjønner!!!

Gjest Hilde K S
Skrevet
:roll: Ja, herregud. Så kjedelig :GJEEEESPE:

Bare en gørr, ordinær, stiv, stor, hard og stram, tam stake!

Så...så...lame!

:hoho:

Skrevet

:o

Ja....gjett om jeg skjønner chimp! Kjempeskjønner! Og...det er jo en slik dildo Lillian vil ha. En som bare *skjønner cluet*, hvis du skjønner. Med en gang, uten så mye gnål, hvis du skjønner.

Skjønner du?

Skrevet

Nettopp! :roll:

Hvor finner jeg han da?? :roll:

*lete under senga*

Sukk....Ikke der heller......

Tror jeg gir opp snart jeg......

Lillian

Skrevet

Min store drøm er å bli "Superaktiv bruker". :D

Skrevet

Vet ikke helt om jeg orker å bli "Avhengig". :o

Skrevet

Superaktiv bruker som hva da? :roll:

Lillian

*har fortsatt ikke funnet noe(n)*

Skrevet

Slik som deg vel Lillian... :lol:

Har du funnet noe gøy på netbutikken min foresten... :P

Skrevet

:lol: Ååå, sånn superaktiv...... Trodde du mente at du ville bli superaktivt brukt av noen jeg :ler:

Kunne nok vært masse gøy der, du, men jeg har ikke funnet noe som jeg skal ha nei :wink:

Lillian

Skrevet

Mente det ikke sånn Lillian, men siden du nevner det... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...