Gå til innhold

Hei


Snorkie

Anbefalte innlegg

Vi har akkurat begynt å planlegge bryllupet vårt, og kom da over disse sidene her. Elsker å planlegge, så et sånt diskusjonsforum passer meg utmerket :)

Etter planen skal vi gifte oss 19.juni neste år (har altså good tid). Har en datter på 1 år og en stedatter på snart 7, to nydelige kommende brudepiker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,og velkommen til oss. :wink:

Her kan man diskutere det meste,og jeg lover deg at du fort kan bli litt avhengig av KG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snorkie!

Som du ser, så er det ikke jeg som gifter meg, men jeg er hekta på KG for det. Det er jo annet enn bryllup å finne her også, både spøk og alvor.

Lykke til med planene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest(ulogget gjestine!)

Hei Snorkie,og hjertelig velkømmin te laget!!

Har du kommet langt i planene dine? Jada, 19.juni er en stund til,men du verden så fort som tiden går!! :o

Selv,er jeg lit fortvilet,for jeg skal planlegge storveis bryllup,men ser at vi må få den berømte fingeren ut; vi vet bare ikke hvordan vi skal få tid til dette; vi jobber begge to mer eller mindre konstant, og ser ingen ende på noenting! Joda vi har da foreldre,familie og venner-men vi gidder ikke ha "blåkopier " av deres brylluper heller!!! :ler:

Det er et slit, så det blir nok et morsomt og tøft planleggingsår for oss begge!!

Vi sees i forumet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet så veldig langt enda. Har booket kirke, men ikke lokale (ingen som svarer, så jeg lurer på om de har tatt sommerferie- passer dårlig inn i planlegginga mi da :ler: ) Ellers så har vi spurt forlovere, og så smått begynt å informere familie. Gjestelista ser ut til å bli rundt 75 stk (da kutter vi ned på det meste av sambo's fjernere familie- han har 40 søskenbarn :o - jeg har 4). Også har jeg vel funnet ihvertfall 100 alternative brudekjoler! Kommer helt sikkert til å spørre om hjelp på det området etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Snorkie! :D

Jeg gifter meg 9.august i år. Og vi skal ha vår datter på 22 måneder og min niese på 12 år som brudepiker.

Lykke til med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Vi vil nok se mye til hverandre framover, for jeg gifter meg et par måneder etter deg - 7. august 2004, for å være eksakt. Lykke til med planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Gøy med andre som skal gifte seg neste år!!!Jeg skal gifte meg 24.april, og har akkuratt begynnt her inne!!!

Det er jo KJEMPEGØY!!!!!!!

Gleder meg til å være her inne i tiden til jeg skal gifte meg!!!HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Jeg skal gifte meg 18. september neste år. Godt å ha god til til å planlegge, og både glede og grue seg litt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muppi

Har nå registrert meg, det var jeg som skrev:

Hei

Gøy med andre som skal gifte seg neste år!!!Jeg skal gifte meg 24.april, og har akkuratt begynnt her inne!!!

Det er jo KJEMPEGØY!!!!!!!

Gleder meg til å være her inne i tiden til jeg skal gifte meg!!!HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen skal du være, og som andre har sagt er det lett å bli avhengig :). Selv skal jeg gifte meg 14.august neste år, og tiden flyr fort av gårde ja. Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...