Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som har lest den boka i det siste, og som kanskje kan hjelpe meg med noe ang den? Jeg ble ferdig med den i går kveld, og ble sittende igjen med et lite spørsmål. Mulig det bare er jeg som gikk glipp av noe vesentlig ;)

Merka tråden som spolier, da spørsmålet avslører vesentlige ting.

Jeg trodde jo at Berger var "Jakka", og at det var derfor Viljam hadde kontakt med ham. Men hvordan hadde det seg at de to var blitt kjent egentlig? For Viljam hadde jo vært masse hos ham den siste tiden. Men som sagt, så gikk jeg glipp av sammenhengen av hvordan de to hadde møttes.... Noen som har svaret til meg?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Mim*
Skrevet

Nå har jeg ikke boka her (har lånt den ut), men var ikke det i forbindelse med tv-programmet? Eller kjente de hverandre fra før? Litt for lenge siden jeg har lest den, skjønner jeg...

Skrevet

Takk for svar i alle fall. Det må kanskje være at de kjente hverandre fra før da... for i forbindelse med tv-programmet hadde det vel kun vært Majlin som hadde truffet ham?

(Dette er ulempen med spennende bøker for min del... jeg setter opp tempoet så fælt, og da hender det at detaljer kan forsvinne :sjenert::ler: Bruker å få med meg det vesentlige, men denne gangen ble jeg usikker, gitt.)

Skrevet (endret)

Det er en stund siden jeg leste den, men jeg kan ikke huske at det ble sagt hvordan de først møttes. Meningen er jo at man skal tro at Berger er Jakka, og derfor kan det i hvert fall ikke stå noe om hvordan de egentlig møtes før helt mot slutten, ettersom vi selvsagt skal gå ut i fra at de møttes på den ferien i Hellas.

Majlin var den som hadde møtt Berger, og det visste Viljam, så han kontaktet ham vel kanskje etter at hun forsvant. (Edit: Han prøvde vel å få det til å se ut som om det var Berger som hadde drept Majlin.) Når han har tatt Liss til fange sier han vel også et eller annet om at Berger etter hvert hadde forstått hvem som hadde drept Majlin, og at de sammen ble enige om å avsløre det hele på direkten... Var vel kanskje det han lokket med for å komme innpå Berger.

Endret av Miel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...