Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trives godt i omslagskjoler. Det kler min figur, og er klassisk og greit. I fjor sommer var det helt greit å gå med tights til midt på leggen med en sånn kjole utenpå, men er det også greit i år?

Ting forandrer seg jo raskt og plutselig er det helt feil med noe som få måneder før var helt topp....

Liker ikke å gå i disse kjolene uten noe under, hva er alternativet til sommerbruk, har brukt strømpebukser/lange tights til nå....

Videoannonse
Annonse
Gjest D-shol
Skrevet

Jeg gjør det og synes det er fint. kan kanskje satse på en litt kortere versjon, dog?

Skrevet

Tights til leggen trodde jeg i hvert fall var "so last year".

Skrevet

Men de selger da "midt på leggen" tights overalt for tiden..... Så kan da ikke være så gammelt.. :sjenert:

Bruker nesten bare tunika og tights for tiden jeg, helt genialt. Mye billigere og penere enn mammatøyet som selges:)

Skrevet

Jeg har ment at dette har vært ganske ukult hele tiden...

Gjest dalieo
Skrevet

Hehe, samme her.

Men TS, det er fortsatt mange som går i det. Og det finnes defintivt verre ting å gå med. Men personlig synes jeg strømpebukser ser mye bedre ut :)

Skrevet
Jeg har ment at dette har vært ganske ukult hele tiden...

Signerer denne...

Gjest Badabing
Skrevet

En strømpebukse og høye sko (gjerne med litt platå) er bedre nå. Du kan også kjøpe høye stay ups i litt grov kvalitet.

Gjest D-shol
Skrevet
En strømpebukse og høye sko (gjerne med litt platå) er bedre nå. Du kan også kjøpe høye stay ups i litt grov kvalitet.

Vi som ikke har fyrstikkben, men snarere kubbelys, ser ut som småskolejenter med strømpebukse. Dessuten er strømpebukse i åpne sko noe av det styggeste jeg ser. Ikke kan jeg gå med platå heller, så jeg støtter fremdeles tights som jeg kan halvveis skjule under kjole eller tunika.

Lurer på når folk skal innse at ikke alle former kler alle klær, det hjelper ikke å lage tubetopper i str. xxxxl, de er ikke fine på store folk uansett.

Gjest dalieo
Skrevet

Jeg har sett mange store jenter i svarte strømpebukser, og det ser definitivt slankere ut enn en stram tights som slutter midt på leggen, og gjerne presses litt inn i huden. Eller enda verre, kutter av benet nede ved ankelen. Så jeg stemmer nok fortsatt for strømpebukse.

Men TS, hvis du er glad i tights og føler deg bra i det, så gå i det! Som sagt er det mange som fortsatt bruker det :Nikke:

Skrevet

Synes sånne tights som slutter midt på leggen ser utrolig lite elegant ut. Passer best på småjenter mener nå jeg. :sjenert: Svarte tynne strømpebukser er da veldig fint og slankende. Jeg bruker ikke åpne sko når jeg har på meg skjørt/kjole og strømpebukse...

Skrevet

Skal du kjøre tights er regel nr 1 å ha lang tights til ankelen! Tights er fint om du bruker det riktig og skinntights er spesielt in i år. Men for all del styr unna hvite tights! :spy:

Skrevet

Ser ikke problemet med å bruke tights! Er jo enkelt og fint, og ikke minst behagelig. Jeg synes sorte tights er ganske klassisk, bare lengden som varierer... Korte tghts ser mer sporty ut, lange mer pent.

Synes flere bør drite i hva som er "kult" og ikke, går man med det man føler seg mest vel i, ser man også bedre ut. :)

Skrevet
Synes flere bør drite i hva som er "kult" og ikke, går man med det man føler seg mest vel i, ser man også bedre ut. :)

Signerer! Jeg har ikke brydd meg om hva som er "in" på flere år, jeg bruker klær som jeg trives i og som jeg synes kler min kroppsfasong. Norge er påfallende uniformspreget i den forstand, det er jo direkte kjedelig med alle som går rundt i identiske antrekk overalt...

Skrevet
Signerer! Jeg har ikke brydd meg om hva som er "in" på flere år, jeg bruker klær som jeg trives i og som jeg synes kler min kroppsfasong. Norge er påfallende uniformspreget i den forstand, det er jo direkte kjedelig med alle som går rundt i identiske antrekk overalt...

Men det er jo det at det handler ikke så mye om in eller ikke, men korte tights er ikke veldig flatterende på så mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...